Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Sweetie

Hi indiana girl

En na mijn Zieltje ( Eveningstar ) nu aan het woord is geweest kom ik je hier ook hartelijk welkom heten !!

We zijn blij dat je erbij komt

Liefs
Suzy

Ronald

Hallo Indiane Girl.....

Een veel bewogen pad gegaan tot nu toe begrijp ik....
Veel plezier en goede leer momenten! :D

Vlinder

alle nieuw komers weer van harte welkom

hartelijke groet Vlinder

Gerda12

hoi allemaal

Ik ben Gerda en kom hier af en toe...ik ben een vrouw van, nu nog,42 jaar en heb vier kinderen (single)....Ik hoop hier leuke gezellige contacten op te doen. En veel te leren over alles en nog wat ...wat mijn groei als mens zal bevorderen...

warme groet.

Sweetie

Hallo Gerda

Van harte Welkom !!
veel plezier


Liefs
Suzy

Audrey

Beste Indian angie en Gerde,

Ook van mijn kant van harte welkom geheten op het forum; hoe meer zielen hoe meer vreugd. :)
Veel (leer)plezier hier!

Hoop jullie gauw te lezen.

Hartelijke gr.,
Audrey

Eveningstar

Hallo Gerda,

van harte welkom in ons midden.
Geniet van het samenzijn.

Liefs,
Eveningstar

Gerda12

dank jullie wel...moet nog wel ff mijn weg hier zoeken ::)

dameblanche

lieve gerda,

als er meerdere wegen zijn...
neem dan de moeilijkste....
op de makkelijkste weg
is het meestal dringen.... ;)

je komt er wel uit hoor, je vind hier je weg wel..

welkom!

Gerda12

hihi Marianne,

Zoals je weet is het voor mij zeer moeilijk om de makkelijkste weg te vinden en tot uitvoering te brengen. De moeilijkste weg ligt altijd voor handen  8)

En nu ik net te horen heb gekregen wie mijn engelen en gidsen zijn in dit leven .......dan kan ik mij heel goed voorstellen dat ik de moeilijkste weg kies...echter alleen al om anderen te laten zien dat alles tijdelijk is.....

Engel Gabriela en Farao Isis gidsen Thora Mora ......waken over mij, begeleiden mij en laten het licht in de duisternis elke keer weer zien...enkel ik mag meer mijzelf gaan voelen zodat ik ook werkelijk ga ervaren  :-*

Pegasus


Anny

Hallo, ik ben Anny en via google zoekopdracht naar lenormand kaartleggen ben ik zo op jullie forum terecht gekomen.
Ik leg al een tijdje de kaarten en wil nog steeds bijleren. Heb les gekregen van Sylvia (BelgiĆ«, winnares van het zesde zintuig) en wil mij nog meer verdiepen in de Lenormand kaarten, in de hoop hier in het forum natuurlijk ook de nodige kennis te kunnen opdoen en evengoed te delen. Ik vertel misschien later wel meer want ik ben echt benieuwd om alle topics nu eerst te doorbladeren  ;)  groetjes van mij !

Ricca

Van harte welkom Eveline, Virginia, Audrey, Indian Angie, Gerda en Anny! :D

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Eveningstar

Hallo Anny!

Welkom bij ons hier. We zijn ondertussen al met aardig wat leden  :) , die ook actief met de kaarten bezig zijn   :D .

Sluit je gerust aan en neus maar rond  ;) .

By the way... I'm comming from Belgium to  :D !

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

#764
ha die eve, fijn dat er ook een vertaling van cahterina web in het belgisch is :P

http://youtu.be/wIJQzlB0-HI