Dagkaarten bespreken en begrijpen - deel 6

Gestart door heijdenv, mei 01, 2012, 00:37:15 AM

heijdenv

@ marianne,

:'(, ik weet het even niet meer. Ik weet niet meer wat ik moet doen nu, ik heb alles geprobeerd en ik ben inderdaad op mijn strepen gaan staan. 'Je doet dominant en je neemt met mijn antwoorden geen genoegen omdat het niet de antwoorden zijn die je wilt horen'. De rest zal ik maar niet schrijven.....

Ik heb het inmiddels wel geleerd hoor, liefde overwint echt niet alles hoe graag je ook wil ...

dameblanche

niet steeds je gevoelens op zij zetten rianne, maar juist contact houden met je pijn en verdriet, dat maakt je ook samen een, daardoor kun je ook een gezonde relatie behouden.

maar vandaag ben jij het pentakels koninginnetjes en wordt je met allerlei frutsels en tutsels versiert ...geniet er van..het komt je toe....

dameblanche

de toren.................vicky ,kijk eens goed naar deze kaart....
je voelt je in die toren gezet, de toren wordt zelfs in brand gestoken, en waar en op welke plek jij je gevoelsmatig??

dameblanche

ja kreeft, ik heb hier toch ook al een fijne moederdag, ik heb een boel kopjes gekregen die nooit meer kunnen breken..... :P ::)

verbreek je uit je eigen bindels, de bindels heb je je eigenlijk zelf omgebonden, kijk naar die voeten, die zitten niet verbonden, eigenlijk kun je als het ware vrijuit maar je eigen emoties houden je gevangen...
i know i know.....
maar richt je op die ster, behoudt altijd iets waar je naar kunt uitzien, laat dat niet verloren gaan....
almaar aan de kant blijven staan zal op den duur niet werken..............

dameblanche

niet de PROBLEMEN heleen, maar de VERANTWOORDELIJKHEDEN.......das iets anders.....

de kaarten komen goed te voo schijn, je kunt ervoor kiezen om hen allen rechtop te duiden, of rechtop met een intervalletjes, of gewoon de betekenis van de omgekeerde kaarten gebruiken ....
lets see....
bekers 8-ridders van staven-staven 3

een uitweg vinden, als iets niet meer werkt ,probeer een andere weg om je doel te bereiken heleen,
het water, het symbol van onze levensreis, soms stroomt het soms is het opgedroogt, je bent op dit moment een beetje opgedroogt, besluiteloss, er groeit even niks meer en  je weet even niet hoe je het weer in gang kunt zetten

dameblanche

toch is het zo believe, ik krijg hier meteen een beeld te zien van een heel vriendelijke vrouw, een kleine vrouw, getergd, haar schouders  naar voren en haar ogen spreken niet...
ga haar vandaag eens verwennen, sla een arm om haar heen en vertel dat zij je grote voorbeeld is....dan zullen haar ogen stralen gaan, voor een enkel moment en je zult het voelen tot in je hart vandaag....

hatsjepsoet

Goedemorgen allen,

@Vicky: bedankt! Ik kijk zeker uit naar de toekomst.
Vandaag wederom de Maan getrokken maar nu de Beer van Lenormand. Ik lees over de laatste kaart dat ik mijn negatieve gedachten zou moeten loslaten.
Ik vind het wel bijzonder dat ik weer de Maan heb. Voordat ik de kaarten ging schudden dacht ik nog dat ik vandaag misschien ook de Maan zou hebben, zeer frappant. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken want de laatste dagen, eigenlijk met name sinds gisteren ben ik weer veel bezig met iemand in mijn hoofd. Daarvoor eigenlijk ook maar dan meer op een negatieve manier, angst en veel verdriet met name. Nu ik weer "gewoon" met hem bezig ben, trek ik de Maan. Misschien is het "gewoon" bezig zijn met hem wel irreƫel, valse hoop en staat daar de Maan voor.

Liefs, H.

dameblanche

de maan heeft een duistere kant en ene helder kant, de duisterek ant heb je de vorige keren mee te maken gehad, je dromen, je illussies, je gevoelens ook...
de maan kent ook diepten, niet alles zal boven water komen, ook een gedeelte van je dromen niet...
ook geeft hier de maan-beer combi een aanwijzing naar een job in de zorg....hatsie

rianna

ja hoor Marianne dat is ook zo ik probeer mijn verdriet altijd alleen uit te zoeken maar dat zou niet moeten
maar inderdaad vandaag een heerlijke dag de meiden op visite geweest met de kleinkids niet allemaal maar goed dat kan gebeuren
zoon op de skype gesproken dus al met al een fijne dag
liefs Rianna

Vlinder

Aas staven, 8 staven en page bekers.

Zo kan dat gaan met al die plannen en ideeen van mij, ben een echt lucht teken, de 8 blaast ze in beweging, maar ze komen nergens terecht.
De page van bekers zorgt dan toch nog een beetje voor een zachte kant, naar mij toe,en hopelijk ook naar een ander.
Voel me wel een beetje sneu vandaag, en eigenlijk vind ik dat maar niks.

dameblanche

ala een luchtteken een vlinder ja niet gek bedacht deze naam...

als persoonskaart nemen we dan de zwaarden koningin...
een intelligente maar ook gevoelige dame, die geneigt kan zijn compromieen te sluiten m.b.v. haar verstand, iemand die beslist eigen doelstellingen nastreft, maar als zij te weinig lucht krijgt mist zij haar objectiviteit en kan men zichzelf niet goed in een perspectief plaatsen...
dus vandaag een minder dagje de frisse lucht in, praten, converseren en discussieeren...

vandaag een boost van energie gewenst waardoor men hoop houdt op veranderingen waarbij je de luchtbel die de page in zijn hand houdt van je af blaast waardoor hij uit elkaar spat...

Vlinder

Marianne,
Wat mooi beschreven, dank je wel!

Had handig van me geweest als ik me even had voorgesteld, en wil dat alsnog wel doen,
is daar ook een speciale plek voor?

Ben blij dat ik het een beetje begin te snappen hier ;)


hatsjepsoet

@Marianne:
Even wat vragen over je uitleg. Je schrijft dat niet alles boven water zal komen ook niet alles van mijn dromen. Wat bedoel je daarmee? Dat niet al mijn dromen zullen uitkomen of dat mijn dromen niet duidelijk zullen worden?
En wat betreft werk in de zorg. Bedoel je een nieuwe baan? Ik werk al jaren in de zorg dus het is niet vreemd dat dat wordt aangegeven maar ik kijk nu wel rond naar iets anders.

Liefs, H.

assie63

@marianne
hihhi moet er wel een heer wezen, ja klopt ik accepteer dingen en  leg mij daarbij neer, klopt meer met de stroom meegaan, dank je wel, assie xx



Carla

@Vlinder

In het Algemene forum vind je bovenaan het topic "Even voorstellen", je kunt ook hier klikken  :)