Dagkaarten bespreken en begrijpen - deel 6

Gestart door heijdenv, mei 01, 2012, 00:37:15 AM

kristina1975

Goedemorgen allemaal,

Marianne, ik heb net de schildknaap van staven en de muizen getrokken.
Ik moet uitkijken voor mijn impulsiviteit en ook opletten wat ik.op mijn pad krijg met risico s.misschien geven de muizen aan mijn verlies aan bij een impuls die ik volg

kreeft

goeiemorgen,

grijs en regen hier,

keizer, pentakels 6, maan

fijne dag  :-*

assie63

goedemorgen allemaal


vandaag

penakels 3-maan-gehangene


energie en illusies het van een andere kant bekijken

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Ook hier is het grijs en heeft het in ieder geval net geregend. Zo op de fiets naar mijn werk, dus aub, blijf nog even droog.
Vandaag de Geliefden en de Roede. De eerste kaar is wel bekend, keuze maken met heel je hart. Ik snap alleen de roede niet. Moet er een ruzie komen om die keuze te maken?

Liefs, H.

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
de Aas van Staven  de Matigheid en de Aas van  kelken
ik zit wel  in de Azen vandaag
er breekt een nieuw begin aan
creative inslag helpt me ik merk hoe belangrijk een balans in je leven is
liefs Rianna

dameblanche

bekers 3......de wedergeboorte monique...
ook blijdschap en iets te vieren hebben, maar dat zal nog even op zich moeten wachten allemaal, de staven ridder wijst op een nog niet nader onderzocht doel, een doel wat nog geen duidelijke vorm heeft aangenomen.....oftewel ongeduld.....

dameblanche

de ridder van staven wijst op ongeduld, de schildknaap is meer een enthousiasteling die openstaat voor het nieuwe...maar sta je echt en duidelijk open, of kijk je nog naar hetgeen er verloren is gerakkt believe....

dameblanche

ja het wordt een zwaar dagje vandaag, strakkies regen, hagel, onweer, maar vooraf gaat het nog snikkie heet worden....
verdorie en zondag hadden we nog sjaal en muts op....
de keizer-pent.6-maan
duidelijke kaarten kreeft...
de keizer....allles op eeen rijtje gaan zetten voor jezelf....maar ook respect afdwingen....dat is zeker iets wat op je verlanglijstje staat, maar kun je daadwerkelijk ook serieus respect afdwingen?
als het erop aan komt verdraai je net weer de kant van de humor op........
het gevoel dat je serieus genomen wordt.....aanvaard hier hulp bij....inzichten zijn hierbij noodzakelijk....je hebt een heldere zijde, maar ook een duistere zijde, die duistere zijde laat je niet vaak zien, die doe je vaak af met een grap en een grol....

heijdenv

Goedemorgen allemaal,

vandaag voor mij staven 6, zwaarden 9 en pentakels 2. Een reis/vertrek naar een onbezorgder leven door mezelf voor te houden dat alles goed komt en dat ik vertrouwen moet hebben. Als dat lukt wordt mijn leven een heel stuk aangenamer.

Liefs, Vicky

dameblanche

aan assie
pentakels 3-maan en gehangene

het gaat over je werk, je groei daarin, maar het heeft meer met je eigen groei te maken, geen groei op dat werk, dus geen promotie, er wordt je eerder meer werk in je schoenen geschoven zonder dat er iets meer tegenover staan zal....

dameblanche

ja ik hoop het ook voor je hatsie, anders de zuidwester maar op je hoofd....
de kaart de geliefden een bekende kaart voor je, al vaak verschenen...
je een keuze maken met je hart, ook een verbintenis die je diep raakt, maar ook die keuze die je maar niet kunt doen..je stelt het steeds uit, je wordt er onrustig door [roede]

dameblanche

aan rianne

de aas van staven dat wil je bereiken maar je zult de kaart gematigdheid in werking moeten gaan zetten...
een boost energie.....
matigdheid een kaart die evenwicht vraagt, kijk naar de dame op de kaart, die moet heel zuinigjes omgaan met haar water, zij mag niks hiervan morsen want er is niet genoeg stroming...
net als met je energie rianne...
merendeels heb je het zelf eigenlijk nodig, het verdwijnt allemaal zonder dat je er erg in hebt.....
je staat te open, mensen slurpen gewoon je energie weg, en als er nog iets over is gaat dat op aan piekeren over anderen....
je weerstand komt in het gedrang....gevolg...weer een dag in bed blijven dan maar.....................

klaproos1945

vandaag is mijn blinde vlek de bekers aas en het schip

varen we naar de liefde voor het leven
koesteren we het leven in de zonneschijn
en drijven de wolken over nu de lente

in volle bloei kan gaan staan met bijde voeten
geworteld zijn in zowel de aarde als ook in het water

klaproosje :D

heleen

Geveld door een migraine aanval, toch even mijn dagkaartjes doorgeven.
Kaartjes van gisteren klopte dus wel, niet toegeven aan mijn koppigheid en gewoon doorlopen, terwijl ik al last had van hoofdpijn. Marianne het klopt daar wordt je ziek van.
staven 3 omgekeerd
de gehangene
schildknaap omgekeerd.
omringt door staven kaart, kaarten van vuur en groei. alleen ze komen niet tot hun recht (omgekeerd), maar zijn wel aanwezig. Het enige wat ik nu kan is hangen, zodat ik tot andere inzichten kom.
ik heb nu niet de puf om naar de kaartjes van anderen te kijken. kost me te veel energie, en kan niet te lang lezen.
Gr. Heleen

heijdenv

@ Heleen,

Bedankt voor je uitleg van gisteren. Ik heb er (nog) niet veel verstand van en vind het fijn dat je er naar hebt gekeken. Verder wens ik je veel beterschap, migraine legt je volledig stil, dus je kunt maar het beste ook helemaal niets doen. Oogjes dicht en luisteren naar de stilte...

Gr. Vicky