dagkaartjes van Sas - 2015

Gestart door Sas-8314, januari 01, 2015, 13:26:19 PM

Sas-8314

#45
heej LoveAngels :)
dank voor je duiding ..

:-*

what defines us is how well we rise after falling

LoveAngels

Hallo Sas,

Kan natuurlijk dat je i.p.v. "ex" je ego moet lezen...dat weet jij beter dan ik.
Mss moet je "het gesprek" ook ruimer zien...en heeft het betrekking op de afhandeling die je blijkbaar vandaag hebt gehad.
Ik neem aan dat je vanochtend je kaarten gelegd had...en ik duid ze pas nu vanavond....
Kijk voor jezelf wat voor jou waar is uit mijn duiding en neem dat mee....

Fijne nacht!

Sas-8314

@loveangels, de kaartjes zijn na de afhandeling gelegd.
Ik haal er het waarde-volle zeker uit, thanks
en slaap lekker alvast  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#48
kaartjes op 3 februari ..

SLANG  LELIE  ROEDE =  VOGELS
lastige kaartje  ::)
heb het idee dat het in ieder geval iets met een gesprek te maken heeft
of wellicht losmaken van bepaalde gedachtes .. even laten bezinken maar ;)
morgen nog maar eens kijken.
:-*

what defines us is how well we rise after falling

LoveAngels

Goedemorgen Sas,

Je kaartjes 7.slang 30.lelie 11.roede = 12.vogels

De veranderende omstandigheden maken dat je de boel opschoont voor jezelf. Het geeft een bevrijdend gevoel. Het maakt je sterk om zo de touwtjes in eigen handen te nemen.
Toch zie ik ook een eenzaam/alleen gevoel bij je liggen. Enerzijds voel je je sterk en groot en heb je houvast gekregen, anderzijds voel je de "wind" van alle kanten komen en vermoeid het je gedachten. Het lijkt alsof je hoofd vol zit met gedachten die er a.h.w. uitgewaaid dienen te worden.
Er liggen donkere wolken rondom een man, het is een beetje veel van het goede voor je.

Ik zie een gesprek liggen waarbij je je venijnig durft te uiten. Je veegt daarbij dingen van en over de tafel. Het vermoeid je, het geeft je het gevoel van alleen zijn, maar jij beslist...jij bent degene die aan zet is.

grtjs, LA

yoga

Je kaartjes 7.slang 30.lelie 11.roede = 12.vogels

ik blijf het gevoel van tweestrijd ondervinden waarmee je kom af hebt gemaakt met je ex... hierdoor heb je veel geleerd over jezelf. Het is alsof de gedachten toch steeds rondom je hangen en jij wil nochtans ze met de roede wegslaan...geduld sas...alles heeft zijn tijd nodig

liefs
yoga

Sas-8314

#51
dank voor de duidingen dames :)
.
kaartjes op 4 februari ..

  RUIKER  VOS  OOIEVAAR =  HUIS
 
heb het idee dat er toch iets in beweging is gezet ..
geen idee wat het is, voelt positief maar door de vos te zien word ik dan wel weer een beetje wantrouwend ;)
Het huis doet me denken aan verwachtingen, dingen waaraan ik gewend ben, ook geleerd heb dat ik die nu juist beter niet kan hebben. Beter dicht bij mezelf blijven dus denk ik dan ;)

fijne avond  :-*
what defines us is how well we rise after falling

LoveAngels

Goedenavond Sas,

jouw kaartjes:
9.ruiker  14.vos  17.ooievaar  4.huis

Vosje staat ook voor "goede vooruitzichten". Met de ruiker ervoor denk ik idd dat er goede vooruitzichten zijn...je ervaart de veranderingen als een gift.
Er worden dingen zwart op wit gezet...(mss dat je hier wat argwanend in zult zijn, maar heb vertrouwen...het is goed) kan het zijn dat er een verhuizing (verplaatsing) plaats gaat vinden....mss een verplaatsing in de zin van een vliegreis. Heb jij een zoon? Dan zou het wellicht ook voor je zoon bedoeld zijn wat ik schreef. Je hebt er vertrouwen in, maar voelt ergens ook als een gemis...maar hij/jij keert weer terug op het nest.
Je overwint voor jezelf iets en dat voelt heel goed...en het is ook goed...vermeerdering van (zelf)vertrouwen.

Fijne avond!
LA

Sas-8314

thanks voor je duiding loveangels ;)
Ik heb geen zoon/kids en een verhuizing / (vlieg)reis dat zie ik ook niet echt gebeuren.
Denk dat het terugkeren / verplaatsing dan wellicht eerder iets over mijn eigen beleving zegt, als in dichter bij mezelf komen dan.
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

kaartjes op 5 februari ..

  LELIE  DAME  WEG  =  RUIKER
 
wellicht mezelf helpen door niet zo te twijfelen en meer geduld te hebben.
en/of een verrassende wending  ::)
resultaat doet het me ook aan denken  ???

later nog maar eens zien ..
fijne dag allemaal  :-*
what defines us is how well we rise after falling

lia

Ik zal mijn lenormand kaartjes weer eens te voorschijn moeten halen.En dan jouw legging erbij halen.Lijkt me een leuke manier om ze (weer opnieuw) te leren.....
Ik weet echt niet wat LELIE DAME RUIKER betekenen.Daar moet ik toch wel de kaartjes voor zien. :)

LoveAngels

Goedenavond Sas,

Jouw kaartjes:
30.lelie  29.dame  22.weg = 9.ruiker

Je laat je leiden door een vermoeidheid...mss je maandstonden in aantocht....
Je voelt je vertwijfeld...je wilt veel ondernemen, maar komt er op een of andere manier niet toe. Uiteindelijk kom je toch overeind en neemt zelfs een beslissing...en dat lucht op.

grtjs, LA

yoga

LELIE  DAME  WEG  =  RUIKER

je bent recht door zee en wil de kortste weg nemen... deze dame weet wat ze wil en je straalt dit ook uit

liefs
yoga

lia

O.K.  ik probeer even op grond van wat ik lees bij de kaartjes,en er vanuit gaande dat dit een verleden,heden en toekomst legging is?
In het verleden en het nu ben je redelijk tevreden geweest,maar je gaat twijfelen of je wel de juiste weg gaat,maar die ruiker zegt dat het allemaal goed gaat komen.

Dus denk ik dat je gewoon niet moet aarzelen,over waar je dan ook over twijfeld, en je instincten volgen.

mmm..ik heb geen idee waar ik het over heb hoor...  :)

Sas-8314

dank voor de duidingen dames :)
Wel een goed dagje weer op zich, samen met mijn tuin/klusjesman de laatste dingetjes in huis afgewerkt en zeer tevreden over het resultaat :)

@ Loveangels
mijn maanstonde heb ik net weer achter de rug ;) Vermoeidheid heb ik wel ervaren maar ik laat me er idd niet door leiden.

@ Yoga
weten wat ik wil dat klopt(e) wel en idd ben wel iemand die liever geen omweg neemt ;)

@ Lia
de legging is een dagkaarten legging, beschrijft veelal hetgeen wat er deze dag of de komende dagen speelt, maar denk zelf wel dat je alle leggingen op verschillende wijze / niveaus kunt duiden.
Ik ben wel iemand die tevreden wil zijn, maar (zelf)twijfel is me zeker niet vreemd, mijn instinct mag ik dus idd best wat meer (gaan) volgen.
mbt de huidige situatie zou je idd kunnen zeggen dat ik sinds ik hier woon wel tevreden ben geweest, ook getwijfeld heb wat en of ik bepaalde dingen zou moeten doen, maar recentelijk toch de keuze heb gemaakt. De ruiker staat ook voor creativiteit en gezelligheid, geduld en uiteindelijk tevredenheid, samen dus ook voor waardevolle geschenken :)

Kaartjes op 6 februari

SLEUTEL  LELIE  VISSEN  =  RING

de vissen roepen vermeerdering bij me op, ook een bepaalde sfeer of een weerspiegeling.
de sleutel  en de lelie zie ik vaak als zekerheid
de sleutel ring als een besluit ..
maar de kaartjes samen zeggen me even vrij weinig
misschien een herhaling van  ::)

Ben benieuwd of iemand anders er nog wat van kan maken ;)
Fijn weekend alvast  :-*
 
     
what defines us is how well we rise after falling