Geboortehoroscoop duiden ??

Gestart door Romira, november 06, 2009, 14:37:50 PM

Romira

Citaat van: morticia op november 21, 2009, 22:19:21 PM
Romira,
Wat je in consideratie moet houden is dat mensen evolueren.
Het feit dat je alleen wil rekening houden met de gegeven tijd en niet met de gegeven mens lijkt me absoluut niet verstandig.  Op die manier zou het wel eens kunnen dat je de plank compleet mis slaat.
En als er iets is wat je als astrologe niet mag doen ik absoluut overtuigd zijn van jezelf en niet 'luisteren' naar de persoon die advies vraagt.
Ik hoop dat je beseft hoe belangrijk dit is als je mensen over de vloer krijgt die je hulp komen vragen.
Je hebt gelijk, jij kent mij niet en ook niet de processen die ik heb doorgemaakt.
Morticia

Ik weet heel goed dat mensen evolueren (tenminste dat is de bedoeling) maar hoe ver mensen zijn zie je niet in de horoscoop.
Ik wil zeker niet alleen maar rekening houden met de gegeven tijd en hou ook zeker juist rekening met de mens.
Overtuigd van mezelf ben ik zeker niet , ik vraag me af waarom je dat aangeeft ?
Jij kent mij immers ook niet ?

morticia

#106
Citaat van: Romira op november 22, 2009, 12:05:26 PM
Jij kent mij immers ook niet ?
Klopt, ik ken u niet Romira.
Maar uw woordkeuze, zinsbouw en de manier waarop je reageert zegt heel veel  ;)

Groet,

Morticia

Romira

#107
Citaat van: morticia op november 22, 2009, 12:28:17 PM
Citaat van: Romira op november 22, 2009, 12:05:26 PM
Jij kent mij immers ook niet ?
Klopt, ik ken u niet Romira.
Maar u woordkeuze, zinsbouw en de manier waarop je reageert zegt heel veel  ;)

Groet,

Morticia

Ik denk zelf dat deze zin meer zegt over jou dan over mij    :)


Gr
Romira

yllit

Citaat van: Romira op november 06, 2009, 14:37:50 PM
Hallo allemaal,

Heel leuk om het over astrologie te hebben , maar het duiden leer je altijd alleen nog door het gewoon te doen.
Wie heeft er een horoscoop van iemand die we kunnen bespreken ?

Gr
Miranda

Hallo Miranda,
Heb je die geboortegegevens van mij gezien van vandaag.Vissenman geboren 23-02-1944 te Heerlen,
waarschijnlijk tussen 4 uur en 6 uur ,s morgens,met ascendant steenbok 6 graden.Dat is een goeie om mee te oefenen.

Gr.Yllit

yllit

Hallo Astrologen,
Eerst wordt er gevraagd naar geboortehoroscopen om te oefenen.Dan zie ik dames die met elkaar de strijd aangaan.Dan denk ik dat je het hoofdzakelijke over het hoofd ziet.Leren door een horoscoop en er met een ander over praten.Zonder veroordeling.Want we kunnen nog steeds van elkaar leren.De valkuil van de astrologie is dat we het allemaal wel weten.Weten wordt bepaald door jezelf.Als je jezelf niet onder de loep kunt nemen om objectief naar een horoscoop te kijken,kun je voor een ander niets betekenen.Wij zijn die ander niet,ook al hebben wij kennis.Een goed boek Ethiek van de astrologie.Ik heb een geboortehoroscoop geplaatst om samen te bespreken.Daar reageert niemand op.Misschien een goede tip.Video van Marcel Messing op you tube.Worden wij wakker.


Een lieve groet van Y.

Romira

Citaat van: yllit op november 22, 2009, 19:38:30 PM
Hallo Astrologen,
Eerst wordt er gevraagd naar geboortehoroscopen om te oefenen.Dan zie ik dames die met elkaar de strijd aangaan.Dan denk ik dat je het hoofdzakelijke over het hoofd ziet.Leren door een horoscoop en er met een ander over praten.Zonder veroordeling.Want we kunnen nog steeds van elkaar leren.De valkuil van de astrologie is dat we het allemaal wel weten.

Een lieve groet van Y.

Hoi Y.
Ik was een van de dames in de strijd , de andere dame ken ik al langer van een ander forum.
Vandaar onze woordenwisseling.
Sorry dat het forum daarvan moest meegenieten , het is zeker niet mijn bedoeling om het 'beter te weten'  , want ik weet het niet beter.
Als het al zo overkomt is dat omdat ik erg enthousiast ben en graag wil leren. Ik sta ip open voor alle meningen ,alleen als ik merk dat de ander dat niet is of iets be-/veroordeelt , kan ik daar kriegelig van worden.
Gr
Romira

Romira

Citaat van: yllit op november 22, 2009, 19:38:30 PM
Ik heb een geboortehoroscoop geplaatst om samen te bespreken.Daar reageert niemand op.

Een lieve groet van Y.

Ik wil best reageren op jouw horoscoop , maar zonder vaste tijd vind ik dat erg lastig.
En weet de Vissenman dat we zijn horoscoop gaan bespreken ?

yllit

Ja Romira,
Dat weet hij.
Als je deze horoscoop wil bekijken zet hem dan maar op 4.30 ,s morgens.Ik zal zelf weer gaan rekenen op welk tijdstip asc.steenbok op 6 graden steenbok staat.Een paar graden verschil zal het hem echt niet doen.Het gaat immers om de hoofdlijnen.

Groetjes Y.

yllit

#113
Hallo Romira,
Zelfs tussen astrologen is er strijd en discussie.Je moet je eigen weg leren vinden dan maakt het niet meer uit als je in een vervelende discussie terecht komt.We leren allemaal van elkaar maar aub op een respectabele manier.

Groetjes Y.

yllit

Citaat van: Romira op november 22, 2009, 19:54:54 PM
Citaat van: yllit op november 22, 2009, 19:38:30 PM
Ik heb een geboortehoroscoop geplaatst om samen te bespreken.Daar reageert niemand op.

Een lieve groet van Y.

Ik wil best reageren op jouw horoscoop , maar zonder vaste tijd vind ik dat erg lastig.
En weet de Vissenman dat we zijn horoscoop gaan bespreken ?

Hallo Romira,
Ik ben even met mijn astroschijf aan het zoeken gegaan.De geboortetijd is 5 uur ,s morgens.Dus als je er nog zin hebt om deze horoscoop te doorgronden zou ik dat fijn vinden.Kunnen we naderhand gewoon over praten.

Groetjes Y.

yllit

HALLO ALLEMAAL,
IK GEEF NOG MAAR EEN KEER EEN GEBOORTEHOROSCOOP DOOR.
MAN GEBOREN 23-2-1944 TE HEERLEN,OM 5 UUr S,MORGENS>DAAR KUNNEN WE MISSCHIEN RESPECTABEL OVER PRATEN EN ONZE IDEEÉN AAN ELKAAR UITLEGGEN.


GROETJES YLLIT

morticia

#116
Vissenman

Yllit,
wat me het eerste opvalt is z' pluto in 5 in leeuw opposiet venus in 1 in waterman.
Misschien omdat ik nogal ben bezig geweest met pluto trekt deze het eerst mijn aandacht. En alles of niets relatie, met aanleg voor jaloezie, hartstochtelijk gepassioneerd tot de dood erop volgt. Een heel seksueel iemand.  
Op zoek naar geborgenheid en het thuisgevoel bij de ander (descendant kreeft)
Een zeer druk bezet 1 ste huis (venus, merc, maan en zon).  

Is het ok als ik in kleine stukjes werk?  Hele lappen tekst zijn niet echt mijn ding...

post scriptum
Y. misschien is er gewoon niemand thuis nu of liggen ze allemaal in bed  ;)

morticia

Vraagje voor u Yllit,

aangezien uw zon, venus, mars en pluto zo opéén staan geplakt in het 12 de huis..... is het voor u niet moeilijk
om die uit elkaar te halen? Of te voelen?   Lijkt me alsof het 1 grote planeet zonvenusmarspluto is  ;D
Mijn vriend heeft mars en venus zo opéén geplakt.  Er is geen grens tussen vrouwelijk en mannelijke energie, net alsof alles door en in elkaar loopt.

yllit

Citaat van: morticia op november 22, 2009, 21:20:52 PM
Vissenman

Yllit,
wat me het eerste opvalt is z' pluto in 5 in leeuw opposiet venus in 1 in waterman.
Misschien omdat ik nogal ben bezig geweest met pluto trekt deze het eerst mijn aandacht. En alles of niets relatie, met aanleg voor jaloezie, hartstochtelijk gepassioneerd tot de dood erop volgt. Een heel seksueel iemand.  
Op zoek naar geborgenheid en het thuisgevoel bij de ander (descendant kreeft)
Een zeer druk bezet 1 ste huis (venus, merc, maan en zon).  

Is het ok als ik in kleine stukjes werk?  Hele lappen tekst zijn niet echt mijn ding...


Morticia,
Misschien heb je even iets over het hoofd gezien.Als pluto een oppositie maakt met venus in 1 dan moet pluto in het 7de huis staan.Je mag zeker in kleine stukjes werken.Bedankt voor je reactie.

Groetjes Yllit

post scriptum
Y. misschien is er gewoon niemand thuis nu of liggen ze allemaal in bed  ;)


morticia

#119
Ik zien 'm ook in zeven staan  ;D
foutje  :-\
interpretatie was wel in huis zeven  :)

Yllit, het citeren wil blijkbaar nog niet goed lukken bij u  ;)
Eerst afsluiten met [/quote]  en dan je schrijfsels schrijven