Geboren na inleiding

Gestart door Rowena1982, december 29, 2013, 17:32:44 PM

Rowena1982

Hoi lieve leden.

Ik heb een vraag met betrekking tot de geboortehoroscoop van mijn zoontje.
Normaal gesproken zou je denken dat veel kinderen "normaal" geboren worden.
Daarmee bedoel ik, vliezen breken uit zichzelf, weeën beginnen etc etc.
Ieder kindje zoekt toch zijn eigen datum en planeetstand uit zal ik maar zeggen.

Hoe zit het eigenlijk als de ouders dat bepalen? Ik was 30 weken toen ik voorweëen kreeg. Toen met 36 weken kreeg ik helse ondragelijke pijnen (geen weeën). Ik had een beste buik dagend naar voren. Soms kreeg ik de vraag of er een tweeling in zat. Ik ben met 38 weken en 5 dagen ingeleid omdat ik het niet meer aankon en de gynaecoloog mij zag aftakelen in energie. En dat heb je juist nodig voor de bevalling. Vandaar de keuze. Ik ben 30 September om 13:00 ingeleid na veel strubbelingen van het ziekenhuis. Ze hadden niet genoeg personeel om mij in te leiden terwijl het op voorhand werd gezegd van kom maar om 7:30 (moesten 5:00 ons bed uit)! Wij eenmaal daar, werden we retour gestuurd, dus thuis helemaal in tranen omdat we ons zo hadden voorbereid van: we krijgen vandaag een kind. Werd het een dag opgeschoven.... Ik huisarts gebeld, hij met ziekenhuis bellen. Gynaecoloog schrok van dat telefoontje, dus had ons weer opgeroepen. Konden we weer terug naar Heerenveen. En om 13:00 ging de ruggenprik erin en werd ik aan de weeën opwekkers gezet. En op 01-10-2013 om 1:55 is hij geboren te Heerenveen, (voor diegene die wat over hem kunnen/willen vertellen qua horoscoopstand).

Ik heb eigenlijk twee korte vraagjes.

* Hoe het dus zit als ouders/gynaecologen besluiten in te leiden.

* En hoe het zit met de geboortetijd. Want "iets" voelt niet goed.
Mijn zoontje Daniël kwam er 1:49 uit en de placenta pas 1:55 welke geboortetijd moet ik dan aanhouden??
Mijn man heeft 1:49 op de geboorte kaartjes laten noteren. Ik zag thuis pas in mijn kraam dossier 1:55 staan: placenta eruit".  ::) Een bevalling is pas "voorbij" in mijn ogen als ook de placenta eruit is, of zit ik daar mis mee??

Wie o wie kan mij helpen??

Warme groet,
Rowena.






Romira

Hoi Rowena,

Ik ga ervan uit dat het kind inderdaad op zijn of haar tijd geboren wordt, maar dat kan dus ook zijn als de gynaecoloog dat bepaalt. Het moment van geboorte spiegelen we aan de standen van de planeten en die energie krijgt het kind mee. Ik zou dus gaan voor de tijd van 01:49. Het gaat namelijk om het moment dat het kind zelfstandig ademhaalt. Op dat moment maakt het zich los van de moeder en is het een eigen persoontje.

Gr
Miranda

Rowena1982

Ok, dat is dan duidelijk. :-)
En hoe zit het dan verder met zijn maanstand.

Hij heeft zijn Maan in Leeuw in zijn 1e huis Conjunct Mars.
Wat zegt het over mij als moeder?

Bij mijn man zie ik het heel duidelijk. Zon in Weegschaal.
Bij hem kan heel vaak de twijfel toeslaan en laat de keuzes bijna altijd aan mij over.
Zijn Zon staat in het 3e huis met een vette oppositie met Uranus. Dat kan ik dan weer niet plaatsen. :-/

Er valt nog zoveel te leren als het om astrologie gaat. Ben bang dat ik er nog wel een leven over doe hihi. :-)

Warme groet,
Rowena