dit was het dus

Gestart door cathy, maart 04, 2013, 21:55:25 PM

Vlinder

Cathy,
Jeetje wat een naar nieuws, ik wens  je heel veel sterkte met de chemokuur,
en zal een kaarsje voor je branden, zal voor je duimen en om veel positieve energie vragen...

Sterkte en een virtuele knuffel..
Liefs Vlinder

heleen

lieve Cathy.

Wat een ontzettend vervelend nieuws, en net als vlinder en Carla zal ik jouw natuurlijk heel veel positieve energie sturen. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

liefs
Heleen.

Ricca

Lieve Cathy,

Ik wens je van harte alle licht en kracht die je nu nodig hebt!

Veel liefs van Ricca
From Ricca with Love

cathy

Dank jullie wel allemaal. Volgende week woensdag de eerste kuur.

groet Cathy

heleen

Lieve Cathy

Heel veel succes,  ik zal aan je denken.

liefs
Heleen


Sweetie

Hallo Cathy ,

Ik wens je heel veel beterschap , stuur jou kracht en liefde door
Dikke knuffel meid !

XXX
Suus

kreeft


Rowena1982

#37
Lieve Cathy

Hoe gaat het nu met je?
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?

Ik heb zelf ook kanker gehad (14-12-2009). Alleen niet zo heftig als bij jou. Ik heb borstkanker gehad met uitzaaiingen in de okselklieren en halsklieren. Er werd besproken over dat mijn linker borst eraf zou gaan. :'( Ik was toen 27 jaar en had een dochter van 9 maanden oud. Dit was voor mij heel heftig. Nachten niet geslapen. Heel emotioneel dat ik was. Het is toch je "vrouw-zijn". Ik kreeg een Neo adjuvante behandeling. (eerst chemo, toen operatie en daarna 33 bestralingen). Ik ben ook alles aan gaan pakken. Ik wist dat er meer was tussen hemel en aarde en was al een tijdje bezig met familieopstellingen. Hierdoor genezen van epilepsie. Maar dat ter zijde. Ik weet niet of je het kent, maar of je het wil geloven of niet. Ik had net mijn eerste chemo gehad en onder mijn oksel zat een kippenei van 5cm. En die was na een opstelling en 4 dagen later bij de noorderzon vertrokken. Weg! Moest toen na 2 weken terug komen en ik zie de arts nog zitten met zijn handen in het haar naar mij te kijken van, en hij zei het ook: "Wat is hier gebeurt, normaal gebeurt zoiets pas na 6 chemo's"! :-O Ik heb mijn borst mogen behouden! Ik wou het je toch aangereikt hebben (Familieopstellingen). Ik zou het mezelf er kwalijk nemen als ik het achter hou voor iemand die zo ziek is. Kost een paar centen, maar dat moet niet uitmaken als je zo ziek bent. Alles proberen nu het nog kan! Geloof erin. Ik ben nog steeds schoon na 4 jaar.

Mijn Saturnus stond toen in Weegschaal, in mijn 7e huis. Wat wel opvallend was is dat de Zon op mijn Yod stond te "dansen" tussen Lilith (Boogschutter), mijn maansknoop (Kreeft) en Cheiron (Stier). Met Lilith als apex. Ik zou eigenlijk de 11e de uitslag krijgen namelijk (zat toen bij Linda de Mol in de studio - miljoenenjacht), heb hem uiteindelijk de 14e gehad, vlak voor de kerst. Verder stond Mars in mijn 6e huis in Leeuw.


Ik wens je heel veel sterkte, liefde, licht en kracht toe.

Liefs Rowena

Romira

Jeetje Cathy,

Ook van mijn kant wens ik je veel Licht en Liefde toe !
Sterkte met de chemo kuren !


Zonnetjeinhuis

Hoi Cathy,

Vandaag zie ik voor het eerst je berichten.  :-\   Heel veel sterkte
en hou je taai! Ik doe een schietgebedje voor je.

liefs, Zonnetjeinhuis

cathy

Hallo, ik ben hier een tijdje niet geweest, dus ik lees jullie berichten nu pas.
Dank je wel voor al jullie lieve berichtjes.
Ik heb vandaag voorlopig mijn laatste chemo gehad.
Eind februari gaan ze dan een nieuwe ct-scan doen om te kijken of de kuur wat heeft gedaan.
Zeker ben ik ervan overtuigd Rowena dat kanker niet meer dan alleen veroorzaakt wordt door
de aantasting van het lichaam door roken, slecht eten of andere gewoontes.
Nu is het toevallig wel zo dat ik 30 jaar heb gerookt en 6 jaar gelden gestopt ben.

De borsten, zoals in jou geval horen bij de maan, bij het moedergevoel en familie, maar dat hoef ik jou
niet te vertellen. Ik zal voor de gein later eens posten wat Christiane Beerlandt hier over zegt. Dan kun je bij jezelf nagaan of dat bij jou ook een beetje het geval is geweest.

Nu zit het bij mij niet in de borst maar in de longen omdat het toch een ander orgaan is denk ik dat je het in
eerste instantie niet met elkaar moet vergelijken qua 'oorzaak'.
Van de andere kant moet ik toegeven dat ik heel veel problemen heb met alles waar familie voor staat.
Nu deze periode met Saturnus  door het vierde huis komen er veel jeugdherinneringen naar boven die mij
diep hebben geraakt. In 2012 is mijn vader overleden, daarvoor had ik net een behoorlijke ruzie met hem
gehad. Het jaar daarop is de kanker is mijn long ontdenkt. Ik ben geopereerd maar na de operatie is er toch weer veel boosheid naar boven gekomen over bepaalde zaken die de laatste jaren zijn voorgevallen.

Ik kan heel lang boos blijven. Vergeven is voor mij een moeilijk iets. Als iemand mij echt diep gekwetst en dat even en weigert om dat te erkennen of denkt dat wel even af te kunnen doen met een 'sorry' zonder echt te bevatten dat dit niet genoeg is dan vind het heel moeilijk om met de hand over mijn hand te strijken.

Dit zou mogelijk een oorzaak van ziekte kunnen zijn. Ik probeer echt van die boosheid af te komen, maar ik heb geen idee hoe me dat moet gaan lukken.
Ergens op de site van Joyce Hoen, wordt gesuggereerd dat Mars ook te maken heeft met de ontwikkeling van
kanker.
Sommige onderzoekers beweren dat hoge stresslevels ook mede oorzaak kunnen zijn. Ik heb een periode gehad van ongeveer 10 jaar hyperventilatie en bij tijd en wijle paniekstoornissen en veel angst.
Daar ben ik nu gelukkig van af.
Ik ben ook weer eens in de stof van Sonia Bos gedoken. Zij geeft weer een hele andere verklaring. Het zou te maken hebben met karma die wij in de loop der jaren hebben opgebouwd. En dan niet alleen persoonlijk karma,
maar ook het feit dat wij te ver van de bron verwijderd zijn geraakt en te aards zijn geworden. Volgens haar is het zaak om weer contact te zoeken met de Goddelijke vermogens in jezelf om zo je karma op te lossen.

Grappige daarvan is dat ik een paar maanden voordat de kanker werd ontdekt alle symboolkaarten van haar site heb besteld en in mijn huis heb gehangen. Echte meditatie heb ik niet gedaan, maar het laten inwerken van
de symbolen schijnt ook al wat teweeg te kunnen brengen.

Verder heb ik in maan horoscoop een conjunctie tussen mercurius en pluto, wat samengevoegd ook vertaald kan worden met longen (mercurius) en kanker (pluto).

Verwarrend allemaal deze verschillende verklaringen  ::), maar ik zoals ik al zei ben ik zeker overtuigd van het feit dat kanker beinvloed kan worden door andere zaken dan alleen een lichamelijke behandeling.
Een anderhalf jaar geleden ben ik in contact gekomen met mijn astrologische tweeling. Zij woont in Londen
en als zij s'nachts wakker is dan gaat ze in meditatiemodus verbeeld zich dat alle kankercellen door witte mannetjes worden opgevreten of zoiets. Ik weet zeker dat zij daar mee ook bijdrage levert aan mijn genezing
Jammer dat de dokter heeft gezegd dat het niet helemaal meer weg kan gaan, want eigenlijk wil ik dat gewoon niet geloven. Maar misschien is dat de mens eigen. Toch streef ik er naar om helemaal van deze ziekte verlost
te worden. Ook al is dat misschien niet helemaal realistisch.


Carla

Fijn dat je er weer bent Cathy! Blijf ook vooral geloven en visualiseren dat je wel helemaal kankervrij kunt zijn. De wonderen zijn echt de wereld nog niet uit  :-*

heleen

ben zo blij met je reactie lieve Cathy. niet om de inhoud, want die heb ik nog maar half gelezen (komt nog wel) maar dat je er weer even bij ons langskomt.

liefs
Heleen

Eveningstar

Cathy,

mag ik je van harte liefdevolle kracht toewensen?! Dat je vooral je zelf mag vergeven en je verdiepen in het liefdevolle, incluis jezelf  ;) .

Alle liefs,
Eveningstar

Zonnetjeinhuis

Hoi Cathy,

Mag ik je ook heel veel liefde en kracht toewensen? Als je weer eens langs surft, kun je dan vertellen hoe het gaat  met je?

groetjes,

Zonnetjeinhuis