Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

stukjes

Gestart door huntres, november 02, 2004, 09:39:13 AM

huntres

ik heb vannacht gedroomd, ik weet alleen nog stukjes:

- ik was op familie weekend - doen we elk jaar- ik was opzoek naar mensen om iets mee te doen, ik wist dat ze buiten waren maar ik kon ze niet vinden

- ik ben afgelopen jaar in oostenrijk geweest, waar ik ben wezen rödelen, vond ik erg gaaf. op een 1 of andere manier had ik de gelegenheid dit weer te doen, maar ik moest daar voor wel een stijle helling op! het eerste stukje ging wel tot het heel stijl werd, ik kwam maar moei zaam voor uit. achter mij kwam een heel bekend iemand - niet positief overigens) mij inhalen op een mountain bike, samen met nog iemand die ik nie kende en ook nie zag hoe.
ik werd een beetje gepikeerd als het ware over het inhalen van mij door deze twee en werd vast beraden de top te bereiken. het lukt me uiteindelijk nog vrij makkelijk ook, toen ik door had hoe het makkelijk ging.

- toen ik verder onder weg was naar waar ik moest zijn om te rödelen, kwam ik mijn neef tegen (niet een volle neef, zijn moeder is aan getrouwd nadat hij geboren was), de laatste 1 à 2 jaar hebben we steeds meer menings verschillen wat begon met mijn geloof in spiritualiteit. gelukkig beginnen we beiden wat bij te trekken maar goed hij vond dat het nogal grote onzin was dat ik met zown nood vaart weer naar beneden ging  :-\ :-X

- aan het echte rödelen ben ik niet meer toe gekomen, ik belandde in een soort van winkeltje waar ik cker van weet dat ik er eerder ben geweest. ook de vrouw in het winkeltje herkende me en vroeg hoe het ging, ik zei dat ik last had van mijn neus, keel en oren: beetje verstopt. ze zei dat ze er wel wat voor had: ze pakte een geel/groen met witte stukjes kristal zien, waar ik ook cker van weet dat ik hem eerder in mijn handen had gehad maar ik nam hem niet vanwege de witte stukjes - uitputting.
deze keer kon ze er misschien een hangertje van maken, dat vond ik wel een goed idee. ik heb hem nog niet gekocht omdat het nog geen hangertje is - ik weet niet waarom ik het als hangertje wil hebben maar ok  :-X

- in het zelfde winkeltje vroeg ik ook naar een bepaalde steen - de naam weet ik niet meer - wel weet ik dat de kleur beetje gelig moest zijn en toen ik keek waar ze zei dat de steen lag zag kleine witte doorzichtige kiezeltjes, ook nu wist ik dat ik ze niet moest nemen voor mijn gevoel.
de steentjes lagen tussen wat kleine model paardjes (ik spaar die) ik zag er een leuk klein shetlandertje tussen staan, die van de eene kant heel rustig leek, ik pak hem op en bekijk de andere kant die opeens veel meer temperament vertoont. de shetlander was bruin van kleur met iets lichtere manen en staart, ik neem hem.

- toen ik terug kwam op de boerderij waar het familieweekend gehouden werd, had ik plots een kettinkje om (zilver) met een paardje van iig de zelfde kleur. ik weet dat op een 1 of andere manier dat ik dat kettinkje met sinterklaas heb gekregen (en dat terwijl sinterklaas nog moet komen  ???). ik herinneren me op eens in de droom dat ik tussen door nog snel ergens ben geweest waar ik dat paardenhangertje had gekocht, het was een soort flits/droom in een droom.

ik werd wakker met een leeg gevoel in me  :-[ kan iemand miss een stukje uitleggen?

Pinky

#1
Hoi Huntres,

Deze gaat heerlijk van de ene kant naar de andere. De shetlander met twee kanten staat volgens mij voor de twee kanten in jezelf. Voor de rest laat ik hem even weken.

Liefs, Pink


Heijnis

Iemand die nog een idee heeft??

Zelf weet ik helaas zeer weinig van dromen af dus kan je er niet mee helpen.

groetjes,

Manneke

huntres

jah stefan :)

pink heeft me al wat pm's gestuurd dat ze er meebezig is.

toch lief hoor  :-*

Pinky

#4
Lieve Huntres,

Het heeft even wat langer geduurd maar hier is mijn visie op jouw stukjes. Je bent op zoek naar familieleden kan betekenen dat je op zoek bent naar stukjes van jezelf en je kan deze even niet vinden. Dit wordt volgens mij ook bevestigd in het volgende deel van je droom. Het naar boven gaan (je hogere zelf) kost moeite en je vindt het vervelend om ingehaald te worden door mensen die dat ogenschijnlijk veel makkelijker lijken te doen dan jij.
Dit in combinatie met de ontmoeting met je neef kan er op wijzen dat jij som twijfelt of je wel het juiste pad volgt. Dat dit niet nodig is blijkt uit het feit dat je uiteindelijk toch redelijk makkelijk de top bereikt en het feit dat je neef tegen je zegt dat hij het onzin vind dat je zo hard naar beneden suist. Letterlijk gezien zou je dat kunnen opvatten als het jezelf naar beneden laten halen. Dat je daar zelf ook van overtuigd bent blijkt volgens mij uit het feit dat uiteindelijk toch niet gaat rodelen.

Je beland in een winkeltje en wilt iets kopen omdat je last hebt van je neus, keel en oren. Het lijkt allemaal een beetje verstopt. Maar de stenen die je in handen neemt ( die je voelt) neem je niet omdat je zeker weet dat je ze eerder hebt gezien en toen hebt vastgesteld dat  ze uitgeput waren. Heb jij op dit moment het gevoel dat je door alles aan te horen en door te praten een beetje uitgeput raakt. Of zoals het shetlandertje met de twee kanten zo mooi symboliseert dat er door het sterke appèl dat gedaan wordt op jouw liefdevolle kant, die temperamentvolle kant naar de achtergrond verdwijnt. Geel , de kleur van de steen die jij wil, is namelijk de kleur die correspondeert met het 3e chakra, je zonnevlecht. Dit chakra is het Centrum van kracht en wijsheid, macht, zelfbewustheid, individualiteit, wilskracht, lagere emoties beïnvloed door verstand. Als dit chakra onderontwikkeld is dan kan het zijn dat je passief bent, weinig energie hebt en makkelijk te beïnvloeden bent. In hoeverre dit voor jou geldt kan je natuurlijk alleen maar zelf uitmaken.

Als je dan terug komt bij de boerderij (jouw huis op dat moment dus dat deel van jezelf waar de droom over gaat) dan heb je ineens toch een hangertje om. In de eerste instantie denk dat je dit van Sinterklaas hebt gekregen (een heilige) maar later besef dat je het toch zelf hebt gekocht. Wat dit wil zeggen heb ik geen gevoel bij. Het feit dat je ââ,¬Å"leegââ,¬? wakker wordt correspondeert wel met je droom vind ik. Het kan erop wijze dat je bepaalde delen van jezelf negeert waardoor je je geremd voelt in je groei.

Liefs, Pink

huntres

dag pink,

bedankt voor de uitleg :) ik heb al een poosje het gevoel dat ik niet groei in welke zin van het woord dan ook. met sinterklaas (mag) koop ik de laatste jaren vooral mijn eigen cadeautjes op me pappies kosten omdat hij niet iets weet te bedenken voor ons, dus miss komt dat hangertje uit eindelijk van sinterklaas...

op school ben ik te weten gekomen dat ik weer bij mark in het groepje zit, ik probeer altijd vriendelijk te blijven (lieve kant ?) terwijl ik hem eigenlijk finaal de groep uit en de grond in wil trappen met die lakse houding van hem  >:( ik ervaarde het project van vorige periode als erg vermoeiend, al hoewel ik nu gezien heb dat we op 2 cijfers na een 7.4 staan wat op zijn laagst nog een 5.6 kan worden, zie ik toch weer op tegen het project al is het alleen maar vanwege mark...

en ja ik twijfel best vaak of ik wel met het juiste bezig ben en ben makkelijk van mijn (voorlopig) gekozen pad af te halen. als ik eenmaal overtuigd ben van me zelf doe je er zeker wat langer over  :-\

onder tussen zitten me neus, keel en oren echt dicht, dus dat word weer wat vit. c slikken (gewone portie hoor) en miss alvast een voorraadje keelsnoepjes haha ik kom er wel weer boven op  ;)

heel erg bedankt en groetjes, Els  :-*