Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Surface

Gestart door Lila, september 28, 2008, 21:51:02 PM

Lila

Dreiging, een man en een vrouw, het gezicht van de vrouw doemt op met lang haar, dan weer kort haar, weer lang haar enzovoort. Ze komt mij vaag bekend voor. De sfeer is kil en dreigend, gevaar.
Plotseling lig ik, ze laten mij achter.

Ik schreeuw en ik schreeuw, surface, surface, surface, keer op keer harder en harder.

En dan wordt je wakker, met het "surface" in je hoofd bonkend en echt niet weten wat er aan de hand is. Het duurde lang voor het woord uit mijn gedachte was gevlogen.

Ik kom er niet bij, iemand misschien?

Kiwiwoman

#1
Waarom Engels?

"Surface"= oppervlak(te), vlak, buitenkant, oppervlakkig (beschouwd), boven water.

Je laat je onderduwen? Komt niet voor je zelf op?

quote: "En dan wordt je wakker, met het "surface" in je hoofd bonkend en echt niet weten wat er aan de hand is." Was het te moeilijk om te schrijven: IK word wakker, met het woord in MIJN hoofd?

Je schuift het van je af als je de tweede persoon gaat gebruiken in plaats van de eerste persoon.

Ricca

Lieve Lila,

Mijn gevoel is dat in de droom een glimp van een ander leven aan de oppervlakte (surface) komt, boven water komt, maar ook dat dat surface letterlijk met water te maken heeft. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Je zegt het 3 x. Dat kan een teken zijn dat het om iets waar gebeurds gaat.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Lila

waarom Engels? Ja dat was nog het raarste, 1 ding waar ik slecht in ben is engels namelijk!

Hm pakkend Hoyma, iets om over na te denken waarom ik het idd niet zo schreef als jij typt.

Een glimp van een ander leven, er gaat wel wat veranderen aangezien ik nu in mijn 3e jaar hbo zit. Vanaf November 4 dagen in de week 8 maanden lang stage lopen. Verder kan ik niets bedenken.
Water en iets wat nu gebeurd is, hmm.

Waarom zijn dromen nou altijd zo moeilijk. Het is juist nu frustrerend omdat ik voel dat dit belangrijk was. Anders plaats ik hem hier ook niet, zo vaak plaats ik geen droom hier gewoonweg omdat ik niet vaak echt van dit soort dromen droom dat je echt denkt: wat is dit? Ik begrijp het niet? In plaats van, hmm nare droom even een boekje lezen om er vanaf te komen.