Steeds dezelfde droom

Gestart door pieter, februari 24, 2008, 13:04:00 PM

pieter

Van af kinds al droom ik heel vaal over stormen en op komend water. vaak dacht ik dat het bij mij hoorde. de dromen zijn niet beangstigend wel vlucht ik er voor maar het komt altijd goed. gemiddeld komen ze om de twee maanden voor. Ook verschijnt er vaak een vrouw in die ik eerst niet kende maar naar al die jaren toch tegen kwam. ze zit op afstand maar ik voel mij er heel pretig bij. die dromen kunnen nogal uit een loop en en na de tijd geeft mij dat een pretig gevoel. deze vrouw verschijnt ook ongeveer een a twee keer per week in mijn dromen. Wie heft ongeveer de zelfde ervaringen. en wat kan het betekennen

Groetjes en droom lekker Pieter ???

Ricca

Hallo Pieter,

Ik heb niet dezelfde ervaringen, maar omdat de taal van de dromen een universele taal is, kan ik er wel iets over zeggen. Er zitten verschillende kanten aan jouw terugkerende droom.

Het element lucht is de sfeer van de gedachten. Er zijn gedachtenstromen net zoals er luchtstromen zijn. Storm is een vloed van gedachten. Dat kunnen je eigen gedachten zijn, maar als je daar gevoelig voor bent ook de verzamelde gedachten-energieën van een grotere groep mensen, een buurt, een stad, een land... Het (onrustige) mentale klimaat van je omgeving.

Het element water is de sfeer van de gevoelens en emoties. Hoog water dat op je af komt, is een vloed van emoties. Je eigen emoties óf de collectieve (en hoog oplopende) emoties van een grotere groep mensen. Het gevoelsklimaat van je omgeving.

Daarnaast hebben storm en water een reinigende werking en kun je ze opvatten als een soort tweemaandelijkse mentale/emotionele schoonmaak. :) Een innerlijke zuivering. Op een bepaald niveau staat water ook voor intuïtie en staat lucht voor waarheid. Je hoeft niet bang te zijn dat je intuïtief weten zal wegebben (zegt het water). Je hoeft niet bang te zijn om op de waarheid te vertrouwen (zegt de storm). Je hoeft niet bang te zijn om lief te hebben in een onvolmaakte wereld (zegt de vrouw en eigenlijk ook de hele droom).

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

pieter

Hallo Ricca

Alvast bedankt voor het uit leggen van mijn droom. Ik kan hier veel mee en eb het rustig op me laten inwerken.

Liefs Pieter ::)