stemmetje die zei: wil je je oma zien

Gestart door hooyman, maart 24, 2006, 20:14:15 PM

hooyman

   

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo, ik was op een ochtend wakker geworden ik dacht nog eventjes leggen en ben toen weer weggesukkeld.Ik was in een ruimte waar niks of niemand was. Het voelde alsof ik niet op aarde was)Een stemmetje zei als je die kant in gaat dan zie je je oma.Ik zag haar en riep haar en was blij.Mijn oma glimlachte en ik zag wat traantjes. Mijn oma zei niks.( dit snapte ik niet) Ik ging weg maar dacht ik ga weer terug naar haar toe. Toen werd ik wakker
Opmerking Mijn oma is in 1985 overleden

Ricca

Hallo Anja,

Wat mooi dat je je oma hebt gezien! Die ruimte waar niets of niemand was is een bepaald bewustzijnsgebied, waar dergelijke ontmoetingen kunnen plaatsvinden. Voor iedereen kan die ruimte er anders uitzien, dat is je persoonlijke interpretatie van dat bewustzijnsgebied. In mijn eigen dromen heb ik voor die ontmoetingen een grote ruimte op zolder ;D, een soort zaal met een heel speciale vorm en een heel speciale ingang. Het stemmetje dat jou leidde is misschien van een gids of helper, maar het kan ook je eigen intuïtie zijn geweest.
Soms wordt er gesproken bij dergelijke ontmoetingen, maar vaak is het een zwijgende gebeurtenis. Dan zijn woorden overbodig en zegt de aanwezigheid voldoende. Je oma's betraande glimlach is misschien van ontroering, omdat jij háár ook zag (zij zal jou altijd wel zien). Zij laat je weten dat zij bij jou in de buurt is. Je hoeft haar trouwens niet te zién om met haar te kunnen praten. Als je haar iets wilt zeggen kan dat ook gewoon in gedachten. Dat komt wel over, want ze is heel dichtbij. Het is een mooi cadeautje dat je op deze manier hebt gekregen. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

shana

#2
Shana geband voor dit forum.

nien

ehm...shana waar sloeg die reactie op? als je niets te doen hebt ga iemand anders dan vervelen, en hang hier dan niet rond om iemands droom belachelijk te maken. ???

trouwens fantastisch voor je Anja. dat zou vast een mooie droom zijn geweest. veel sterkte

groetjes
nienke

Shooon

Ik denk dat ik weet waarom je in een ruimte was zonder dingen enzo. Als er weer andere dingen waren in die ruimte ging dat je afleiden. Nu kon jij je helemaal op je oma richten. Liefs x

Shooon

Citaat van: nien op april 27, 2006, 16:52:57 PM
ehm...shana waar sloeg die reactie op? als je niets te doen hebt ga iemand anders dan vervelen, en hang hier dan niet rond om iemands droom belachelijk te maken. ???

groetjes
nienke
Ze wil volgends mij aandacht , Want die krijgt ze thuis niet echt veel heb ik zo het idee

nien

tjaa....je heb t van die mensen..... :-\
ik snap ze niet echt ;)

kuss nienke