mijn dagkaartjes

Gestart door Lief, juli 12, 2012, 20:48:26 PM

Sweetie

Hoi Lief,
boek-wolken-klaver=vissen /mc=hart
        maan-kist-kruis
              huis-kist
               vogels
Er zijn nog onduidelijkheden en je voelt je wat leeglopen , het beetje geld staat hier ook weer in , je bent er erg blij mee ,
je gevoelens zijn met ups en douws vandaag en je maakt een kruis over iets , je hoort ook van iets dat ophoudt !

Suus

Lief

hoi Suus,

Ben zeker blij met geld. Als dit een beetje is vraag is me af wat een boel is ;D

Ben inderdaad een beetje futloos. Teveel binnen zitten en ik ga niet zo goed op dit grijze weer. Dus ups en downs horen daarbij. Ook wel beetje bij de tijd van het jaar. Moet dan altijd even terugdenken aan mijn jeugd hoe het toen was met Kerst. Familiefeest, iedereen om de grote tafel. Geeft een beetje gevoel van heimwee.
Iets wat ophoudt, hmmm, kan het nu nog niet plaatsen.

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Laatste kaartjes van het jaar...

muizen-ruiker-hart=tuin /mc=ruiter
     maan-sleutel-kist
        vrouw-boom
            vissen

iets terugvinden wat ik kwijt was. Sentimenteel geluk.
Einde van een moeizame periode qua werk. een hartewens gaat in vervulling.
Geluk voor een vrouw in ondernemen.

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief
muizen-ruiker-hart=tuin /mc=ruiter
     maan-sleutel-kist
        vrouw-boom
            vissen
Je zit met een knagend gevoel , er zit iets dat je graag wil doen , een nieuw begin door een bericht  .. een uitnodiging .
Lijkt op een levernsverzekering dat je afsluit ..?...

Een heel gelukkig nieuwjaar en dat het volgend jaar nog beter wordt dan dit jaar geweest !
Dikke kus

Suus

Lief

Dank Suus,

Ik ben enorm aan het dubben om het reisje naar Marokko te maken of niet. Zit een beetje in de knoop met financien. Wanneer ik ga moeten we misschien korter op zomervakantie en dat gaat voor mijn gevoel dan ten koste van de rest van het gezin.

Ik nu lekker alleen of fotoreis en zij moeten daarvoor dan inleveren.

Jij ook een heel fijn 2013 :-* :)

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...