Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 november.

Munten 8met begeleidingskaart zwaarden 7.

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Laatste dagje in Rome. Vanavond weer naar huis vliegen.

Kaartjes voor 7 november.

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Ridder van Staven.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lief,

Ook vraag de Schildknaap van Zwaarden waar jij naar op zoek bent? Probeer je oude denk en gevoels patronen te doorbreken. Luister naar je intuitie en je zult zien hoe je een probleem of conflict op kan lossen. Het heeft ook betrekking op contacten leggen en informatie inwinnen zodoende nieuwe ideeen op te doen. Maar probeer niet teveel te willen, kijk wat voor jou van belang is en ga daar mee aan de slag. Dat geeft Ridder van Staven je mee. Je gaat vol enthousiasme er tegen aan vandaag. Door je energie goed en op een rustige manier te laten stromen kan je jezelf ontwikkelen. Je bent creatief en klaar voor verandering, maar temper jezelf dat je niet te snel wilt gaan.

Succes vandaag en geniet nog even van Rome.

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Moon,

Weer terug in ons kikkerlandje. Gelukkig wel lekker zonnig vandaag.

Tja, waar zoek in naar? Naar het fijne gevoel wat ik voorheen in mijn relatie had, denk ik. Oude denken en voelen moet ik inderdaad gaan doorbreken. Zien dat het glas half vol is en niet half leeg. Mensen die alleen maar contact opnemen wanneer ze iets negatiefs te melden hebben van mij afschuiven.
Ik probeer naar mezelf te luisteren en zien of ik dan inzichten in het conflict krijg.

Contacten leggen en info inwinnen heb ik de laatste dagen op de fotoreis veel over gesproken. Het is tegenwoordig 30 % fotografie en 70% commercie. Hoe ga ik mijn prachtige werken onder de aandacht brengen en hoe ga ik nog meer mijn eigen handtekening op mijn werk plaatsen, mijn stijl. Iets waar ik de komende tijd mee aan de slag moet...

Dank voor de heldere duiding Thea :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Nog even mijn kaartjes voor 8 november....

Staven 6 met begeleidingskaart Munten 9.

Erkenning, doorgaan op het ingegane pad. Positieve gedachten leiden tot het resultaat wat ik wens.
Kunnen aan oogsten wat ik een tijd geleden gezaaid heb.

symbolon:

HET ZWIJGEN

Vandaag wordt je geleidt naar je eigen innerlijke wereld! Vandaag wordt je verteld dat er nog meer is wat je voor jezelf mag houden. De engel in jezelf verbiedt je liefdevol om geheimen te delen met anderen. Richt je naar binnen en bewaar zorgvuldig en liefdevol de kennis die je eigen is, namelijk je innerlijke stem.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hoi liefje
ga jij maar door op het ingeslagen pad,vhet voelt goed, je behaald succes.
genieten!

:-*vVlinder

Lief

Dank Vlinder :-*

Kaartjes voor 9 november.

Lastig, 2 floepers. De Zegewagen en Kelken 2.

De getrokken kaartjes zijn. Munten 5 met begeleidingskaart De Magier.

Pfff, hoe moet ik dit nu gaan zien?

Ik ga er een over denken...

fijne zaterdag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 10 november.

Staven 6 met begeleidingskaart Munten 9.

Zelfde als 8 november.

Erkenning, doorgaan op het ingegane pad. Positieve gedachten leiden tot het resultaat wat ik wens.
Kunnen aan oogsten wat ik een tijd geleden gezaaid heb.

symbolon:

DE MOEDER

Ga vandaag je gevoelens en emotionele verlangens niet uit de weg. Laat je denken achterwege en zeg heel duidelijk tegen jezelf dat kwetsbaarheid en je open stellen voor je gevoelens er mogen zijn! Trek jezelf vandaag terug van de buitenwereld en eis je rust op! Alleen zo geef je jezelf de mogelijkheid om inzicht te krijgen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 november....

Koningin van Kelken met begeleidingskaart De Geliefden.

Mijzelf niet wegcijferen. De zorg voor mijzelf is net zo belangrijk als de zorg voor anderen.
Een keuze maken om het gebeurde los te laten zodat de relatie weer een eerlijke kans krijgt.
Ik start daarmee vanaf vandaag.....

symbolon:

DE HEERSERES

Speel slim `spel`vandaag! Er is op dit moment een situatie die je uitnodigt om te leren, dat als je iets wilt bereiken, je charmes mogen worden ingezet. Hier is niets mis mee. Vandaag ligt het op je weg om met behulp van je prachtige toverdoos, dat voor elkaar te krijgen wat je voor ogen hebt.

fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief
Je wilt echt gaan voor de relatie,s die er toe  doen,
put uit wat je goed kan, liefde geven is liefde krijgen.
Wees je stralende zelf!

fijne dag ;)

Lief

Dank Vlinder :-*

Ik ga dat zeker doen!

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

een keuze maken, waar je vastberaden achter gaat staan.

Lief

Dank je wel Marianne. Dat heb ik vandaag gedaan!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 12 november.

Het Oordeel met begeleidingskaart Koning van Munten.

Loslaten om iets een 2e kans te geven. Er veel bereikt maar er moet nog hard gewerkt worden.

symbolon:

DE TWEE KONINGSKINDEREN

Vandaag worden je ogen wat betreft een liefdesaffaire bijna geopend. Leef je in een illusie? Er wordt je een wortel voorgehouden, of je houdt jezelf weg van de werkelijkheid, je verlangen naar liefde. Stap vandaag in de realiteit! Het wordt tijd dat je ontwaakt. Verwacht niet dat een ander zorg draagt voor je geluk.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

het oordeel is een heel mooie kaart, het is eindelijk af rekenen met de oude manier van leven, toch geeft de koning van bekers er weer een minder positieve draai aan, definief  af kunnen rekenen met oude gewoontes, geeft net weer iets te veel spanning