Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor deze zonnige zondag :D

Staven 9 met begeleidingskaart Munten 9.

Goed opletten wie mijn 'tegenstanders' zijn. Ik heb ze al 1 keer ervaren dus moet mij geen 2e keer aan dezelfde steen stoten.
Het is tijd om te gaan oogsten wat ik lang geleden gezaaid heb. Ik heb mijn doelen die ik wilde bereikt en mag een stapje terug nemen om ervan te genieten.

symbolon:

DE PHOENIX
Op dit moment vinden er veel veranderingen in je leven plaats! Niets in je leven zal hetzelfde blijven. Dit zijn vruchtbare en noodzakelijke veranderingen, waar je vandaag niet alleen voor staat. Geef jezelf vandaag de mogelijkheid je oude situatie helemaal te laten vallen. Besef dat je los moet laten en zelfs misschien eerst moet vallen.

groetjes en fijne zondag!

Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 september.

Schildknaap van Kelken met begeleidingskaart Munten 10.

In mijn gevoel duiken en kijken wat ik daar allemaal vind. Leren vertrouwen op mezelf zodat alles uit de verf gaat komen.
Financieel succes kan gaan komen. Ik moet mijzelf wel in de kijker spelen. Hierbij kan ik de hulp aannemen van een oude leermeester.

symbolon:

DE UITWISSELING
Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 september.

De Keizer met begeleidingskaart Staven 6.

Als ik iets wil moet ik een plan maken en regelmatig evalueren of ik op de juiste weg zit. En dat zit ik! Ik kan mijn weg gaan vervolgen en blijven werken aan mijn doelen zodat ik uiteindelijk het applaus en erkenning in ontvangst mag nemen.

symbolon:

DE WRAAKGODINNEN
Je bent er klaar voor vandaag de werkelijkheid onder ogen te zien. Hier zal nog heel wat water bij de wijn gedaan moeten worden. Het zal geen gemakkelijke opdracht voor je zijn, maar wel een zinvolle. Je doet er goed aan vandaag je verantwoordelijkheid te nemen voor het erkennen van jouw aandeel in het geheel.

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemiddag,

Nog even mijn kaartjes voor 18 september.

De Maan met begeleidingskaart Koningin van Kelken.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 19 september.

Staven 4 met begeleidingskaart Het oordeel.

Hmm, aparte combi.

ik ga er later naar kijken. Nu eerst aan het werk.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hoi Lief,
Staven 4 en het oordeel..

Het ervaren van  verbondenheid,
iets in jouw is heel tevreden, en jouw vonk pakt niemand je af, je voelt je er rijk door, je bent verder gekomen.
ik hoop dat een je fijne dag had.

ik hoop hier weer wat vaker te zijn...
bedankt  voor je lieve berichtje laatst,ik  zit nog steeds in de lappenmand.
liefs vlinder

Lief

Goedemorgen Vlinder,

Dank voor je duiding. Ik snap wat je bedoelt. Ik zit op de goeie weg en heb mijn ding gevonden waar ik zeer tevreden mee ben.

Ja, we hebben een fijne dag gehad. Jongste telg helemaal tevreden vandaag. Ze vond haar verjaardag superspannend!

Och, meissie. Nog steeds in de lappenmand. Ik hoop je hier vaker te zien, maar hoeft niet perse voor te duiden hoor, maar dan is het een teken dat het beter met je gaat :D

Gaat het wel gestaag vooruit? Ik zal aan het eind van de middag even een PB sturen.

dikke knuffel vast van mij :-*

Mijn kaartjes voor de 20e.

Kelken 4 met begeleidingskaart Kelken 7.

Bij mijzelf te raden gaan wat ik voel en wil en plannen maken hoe verder, brainstormen. Er zijn zoveel opties en keuzes dat ik even door de bomen het bos niet meer zie. Alles weer even helder op een rijtje zetten.

Wat een toepasselijke kaart. Voordat ik verder aan schoolopdrachten ga heb ik gisteren een lijstje gemaakt met kleine dingen die ik nog moet afronden. Ik was daar vanmorgen aan begonnen zodat ik het per stuk af kan strepen.

symbolon:

ANGST
Je doet er goed aan je angst vandaag onder ogen te zien. Hier ben je nu sterk genoeg voor! Het zal confronterend zijn, echter biedt het je wel de mogelijkheid om de feiten onder ogen te zien. Zo kan je naar bevrijding werken. Iedere stap in het donker is een weerspiegeling in behoefte van bestaanszekerheid.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 21 september. Het is officieel herfst vandaag....

Kelken 2 met begeleidingskaart Kelken 3.

Mijn leven inrichten op een wijze dat ik op eigen benen kan staan en dat ik er blij mee ben.
Van iedere dag een feestje maken en zo langzaam naar mijn eindresultaat dansen. Wat je uitzendt krijg je terug.....

symbolon:

MEESTER EN LEERLING
Er staat je vandaag de opdracht te wachten werkelijk te vertrouwen wat je te bieden hebt op het gebied van kennis en levenservaringen. Dit zal je persoonlijke groei en vertrouwen in jezelf zeker ten goede komen! Vanaf vandaag ben je leerling af en er klaar voor je stappen richting het onderwijzen van anderen te volgen.

groetjes en fijne zaterdag, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief



Goedemorgen :D

Onderweg naar 10 cm ontsluiting. Mijn dochter d'r vliezen zijn gebroken dus binnen 48 uur moet de kline man de wereld aanschouwen. Spannend!!

Mijn kaartjes voor 22 september.

De Dood met begeleidingskaart De Zegewagen.

Fijne zondag allemaal!

Groetjes Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

iets nieuws dat de werled gaat aanschouwen,  :-* :-* :-*

Lief

Lieve allemaal,

Gisteren is mijn dochter bevallen van een gezonde zoon. Ik heb ze zojuist uit het ziekenhuis gehaald. Mirgen de details en natuurlijk weer mijn kaartjes.

Veel liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft


Lief

Dank Kreeftje!!

Kaartjes voor 24 september.

Kelken 2 met begeleidingskaart Aas van Kelken.

symbolon:

DE KRIJGER
Vandaag openen nieuwe wegen voor je. Dit betekent je alles binnen handbereik hebt om te handelen en jezelf te bevrijden uit een knoop! Maak een keuze vandaag. Dit wordt van je verwacht. Maak hier optimaal gebruik van. Dit zal je bevrijden van de persoon of situatie waar je belemmerd door wordt. Laat je geestdrift er vooral zijn.

groetjes, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief,
kelken aas, wat een prachtige kaart voor vandaag!
:-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 25e.

De Dwaas met begeleidingskaart Zwaarden 8.

symbolon:

GEVANGENSCHAP
Vandaag worden je ogen geopend dat je moet accepteren dat je niet kunt kiezen tussen verantwoordelijkheid en vrijheid. Het is het Aardse begrip van `vadertje tijd` dat je laat inzien dat het slechts een kwestie van tijd is! Vandaag worden kracht en de praktische kanten van het leven van je gevraagd. Luister naar je wijsheid.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...