Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Angel

Oei Lief, ... zo erg voor je.  Veel sterkte lieverd.

Je leeft op gespannen voet.  Het voelt zo oneerlijk aan.  Je probeert toenadering te zoeken.  Doe het op een voorzichtige manier want het kan heel wat emoties losweken.

Liefs
Angel

Sweetie

Lief,

Ridder van Kelken met begeleidingskaart Zwaarden 5.
Er komt iets op je pad , iets wat onvermijdelijk is , keer terug in jezelf zoekend naar antwoorden die je niet viinden zal moet je loslaten ...

Suus

Vlinder

Lief,
Even bij gelezen, en schrik ...
Wat kan het ineeens toch een wending nemen.
ik denk dat je er bovenop zit en alle kracht in de strijd hebt geworpen, je zoon mag blij zijn met zo,n geweldige moeder,
Sterkte en wat fijn dat je hier je ei kwijt kan, vertrouw op je wijsheid...

warme knuffel van mij :-*

Salsafret

#438
Choose your battles is wat bij mij opkomt Lief. Kies welke strijd je aan wil en kunt gaan en gebruik daarbij al me tentakels. Alleen maar strijd om de strijd gaat je in deze niet helpen. De balans opzoeken wel.

Ik wens je heel veel kacht en wijsheid toe Lief!

Lief

Dank lieve dames :-* :-*

Vandaag goede dag gehad. Kind naar school en blij. Daarna gesprek arts, erg goed gegaan. Fijn gevoel samen met mijn kind. We komen nader tot elkaar, jammer dat er misere voor nodig is.

Knuffels en groetjes ,Lief :)
Look for the answer inside your question...

Neentje

Whoehoe :D dat is goed nieuws prachtig en het zonnetje scheen heerlijk.. Eindelijk heb je kunnen genieten.. Heel veel liefs en positiefs ;)

Lief

Dank Neentje,

This een beginnetje. De hulpverlening gaat nu ineens snel omdat politie e.d. aan touwtjes trekken waar je als leek niet bij kunt. Jammer dat dan dit voorval ervoor nodig is. Maar ja, soms moet dat op de een of andere manier. En als dit de ingang tot hem is ben ik er blij mee. Nu mijn vingers 3 maanden gekruist houden dat hij niet HIV besmet is door deze persoon. We proberen nu via Juridisch loket af te dwingen dat de misbruiker een HIVtest doet. Dan weten we eerder iets en kunnen daar dan ook naar handelen....

Kaartjes voor 7 mei.

Kelken 10 met begeleidingskaart Staven 5.

Er komen blijde veranderingen in het gezin. Iets wat nu eens duurzaam is. We zullen ervoor moeten 'vechten', maar dat gaat lukken.

symbolon:

DE PRIESTER
Er komt vandaag een situatie op je pad waarin grote geestelijke arbeid van je verlangd wordt. Er wordt van je gevraagd terug te keren naar de bron van wijsheid en kennis in jezelf. Durf hier vandaag daadwerkelijk ook blind op te vertrouwen! Al je antwoorden liggen binnen handbereik, namelijk in jezelf.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Neentje

Dag Lief,

Dat klinkt positief allemaal vanaf nu doe ik elke dag een kaarsje en het klinkt misschien raar maar ook ik koester nu des te meer dat ik een zoontje heb.
Jammer dat je kinderen niet voor alles kunt behoeden hoe goed je het ook probeert te doen! Vooral jongetjes zijn kleine vrijbuiters zien nergens het gevaar van in maar dat lijkt voor jouw nu allemaal goed te komen duss wederom een hele warme grouphug voor jullie en alle positiviteit die je nodig hebt.

Neentje,

Salsafret

#443
Ik zie geen "gevecht". Ik zie een wenskaart in de Munten Tien. Een verlangen naar harmonie. In de Staven 5 zie ik een inspanning om dit te bewerkstelligen. De Staven 5 spoort je aan om daarin de samenwerking op te zoeken. Dat bedoelde ik ook eenbeetje met "choose your battles". En ja, het gaat lukken Lief. Omdat je het wil:-)

Lief

Dank Neentje en Salsa :-*,

@Neentje Mannetje is inderdaad een vrijbuiter. Net een gesprek gehad op school om ze op de hoogte te stellen. Ook mijn zoon erbij en 3 klasgenoten, 2 meiden die hem steunen en eventueel op hem gaan 'passen'.

@Hoi Salsa, 'gevecht' zag ik meer in Staven 5. Enorm onze best doen om de harmonie te doen slagen.
We hebben aan de goede touwtjes getrokken en de goede mensen verzameld. Ik accepteer ook geen nee meer van instanties. Ik vraag niet, ik eis. Met steun van jeugdagent die de instanties aanspoort kan ineens alles. Jammer dat het normaal zo'n log orgaan is wat papt en nat houdt....

Dikke knuffel, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Goede sfeer, en liefdevolle aandacht voor je gezin, de moeilijkheden met humor onder ogen zien en relativeren.
:-*

Lief

Ha wat leuk Vlinder dat je dat zegt. Inderdaad bezig met humor.
Morgen een grote dag. Dan komt de aangifte en zien hoe en wat ze dan verder gaan handelen....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

Kaartjes voor 8 mei.

De Magier met begeleidingskaart Munten 8.

Bewust gebruik maken van vaardigheden, oefening baart kunst.

symbolon:

DE GELIEFDE
Sluit met alle facetten van jezelf werkelijk vriendschap vandaag! Je doet er verstandig aan om voor jezelf rust, ruimte en tijd in te schakelen. Laat je vandaag heerlijk verleiden door attributen van luxe en weldaad. Zo herken je en waardeer je opnieuw je lichaam, welke de tempel van je Ziel is. Schakel een time-out in.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

ondanks tegenslagen , houd je je doel in het oog!

Lief

Dank Marianne  :-*

Dat klinkt best positief toch?

Goede dag gehad. Aangifte ging goed. Contact met zoon verloopt goed. Kleine gesprekjes en zelfs samen film gekeken en gelachen. Voelde goed!

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...