Plaats

Gestart door Blue Birds, oktober 30, 2023, 13:59:33 PM

Blue Birds

Waar zal men de ander ontmoeten?


SLEUTEL  VOS  VOGELS  VIS  RUIKER


Op de werkplaats? Iemand waarmee je grappige gesprekken mee zal hebben?

of B de maand november ( sleutel staat voor maand november las ik ergens ) het teken is dat men kan opmerken dat de persoon korte periodes na elkaar de werkplaats van de ander komt opzoeken? wat vissen en ruiker beteken hierin  geen idee??? Zo goed kan ik lenormand nog niet. 

Anja

Ik weet niet waarom maar op de een of andere manier heb ik hier geen gevoel bij.

Blue Birds

Hoi Anja,
:D


Ja, men zegt dat Lenormand beter te begrijpen valt dan Tarot. Nu, kan je geloven dat ik als jonge 13 jarige hier al mee bezig was. En das al meer dan 20jaar geleden. Nog niet zo enorm actief als op de dag van vandaag natuurlijk. Maar ik heb het al meerdere malen opgegeven. Het zou zo logisch moeten zijn en toch waarom begrijp ik het maar niet? Ik heb al zoveel sites bekeken, zoveel boeken gekocht en nog steeds kan ik ze maar niet combineren en begrijpen.
Wat doe ik fout ??? :-\ Want na ze weg te gooien kan ik het nooit laten opnieuw  er te kopen en te starten. Ik voel me altijd terug aangetrokken om ze te begrijpen terwijl het maar niet lukt.



Anja

De een vindt tarotkaarten moeilijker dan Lenormand, de ander juist weer andersom. Als jij merkt dat na zowel jaar het combineren van Lenormandkaarten moeilijk is, misschien moet je dan maar eens overwegen om ook op Tarot of een ander kaartsysteem over te gaan.

Ik ken je natuurlijk niet live dus kan mijn oordeel hooguit beperkt zijn. Maar kan het zijn dat je veel aan wensdenken doet? Want als dat het geval is dan kan het er de oorzaak van zijn dat de kaarten je niet goed antwoord geven of je op het verkeerde been zetten.

Blue Birds

Hallo Anja


Dank je voor je eerlijke mening.  :) Ja, misschien heb je gelijk en zit dat in de weg.

Met dank uit mijn hart

Anja

Met liefde gedaan hoor meis!