Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

assie63

Citaat van: Chris op januari 23, 2012, 12:40:11 PM
Citaat van: assie63 op januari 23, 2012, 07:29:03 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes

12 vogels-5 boom-20 tuin= 1 ruiter

gesprekken die voor groei  zorgen, meer rust en vooruitgang
Je fladdert maar wat rond in je tuintje maar veel verder dan je boompje kom je niet
Besluiteloosheid ten top,van niks komt niks assie....Je eigen kringetje is je te vertrouwd dat je er tegenop ziet om er uit te stappen

Gr Mattie
laat mij lekker fladderen hihi, niet echt besluitenloos, even zoekende meer, en uit mijn kringetej stap ik wel hoor, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: marianne op januari 23, 2012, 08:45:44 AM
Citaat van: assie63 op januari 23, 2012, 07:29:03 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes

12 vogels-5 boom-20 tuin= 1 ruiter

gesprekken die voor groei  zorgen, meer rust en vooruitgang

vogels-boom-tuin opgeteld de ruiter, kijk eens naar deze kaartjes, er zijn tal van bomen op aangeduidt, ga eens de natuur in, probeer daar je hoofd eens leeg te maken, luister naar  de vogels zij kwetteren al volop, zij roepen al dat het lente gaat worden, lente; groei worde weer aangekondigt...
gesprekken die je moeilijk vindt om die te voeren, voer deze met de vogels, zij kunnen voor een ommekeer zorgen..luister naar wat je de natuur te vertelen heeft, de natuur is GOD...
tja ben lang niet in het bos geweest, denk dat ik het maar is ga doen van de week, ff lekker de boslucht opsnuiven, en kijken of er nog wat rond loopt om tegen te babbelen  ;D Dank voor duiding, assie xx

klaproos1945

goede morgen

doel~de lelie  accepteer hulp  ;)

taak~ring  behoed je er voor de angst te koppelen aan iets dat je ervaart of kent :'(

kans~klaver ervaar de bevrijding van de belemmering van oude denk patronen  ;D

klaproosje

Kabouter

Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes zijn voor vandaag sleutel-vissen-beer
Als ik teruggrijp naar mijn dagkaartjes van gister, kan dit dan betekenen dat er een positieve verandering op emotioneel vlak kan komen?

Fijne dag!

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 24, 2012, 05:30:48 AM
goede morgen

doel~de lelie  accepteer hulp  ;)

taak~ring  behoed je er voor de angst te koppelen aan iets dat je ervaart of kent :'(

kans~klaver ervaar de bevrijding van de belemmering van oude denk patronen  ;D

klaproosje

een heel goede kijk hier op jezelf klaproosje......
opgetelt zien we de vogels verschijnen...
het verwerken van een teleurstelling bijvoorbeeld, vogels wijzen ook naar een vruchteloze poging....
teleurstellingen verwerken....we herkennen hier ook de oude ervaringen waar we naar teruggrijpen omdat we dat kennen, maar we blijven angstig en onzeker voor het nieuwe het onbekende....omdat dat niet stuit op onze oude vertrouwde fundamenten

Chris

Goedemorgen

Vogels - hond-lelie=hart

lelie-vogels-hond
wolken-lelie
kruis

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: Kabouter op januari 24, 2012, 07:21:56 AM
Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes zijn voor vandaag sleutel-vissen-beer
Als ik teruggrijp naar mijn dagkaartjes van gister, kan dit dan betekenen dat er een positieve verandering op emotioneel vlak kan komen?

Fijne dag!

de sleutel ligt ook in je emoties, hoe je tegenover jezelf staat kabouter, hoe je emoties ook verwerkt, de beer zegt me dat je vaak te negzitef t.o. jezelf staat.....

het gaat zich er eigenlijk niet om wat je allemaal voor een narigheden op je pad hebt gekregen....het gaat erom hoe je er mee om bent gegaan, hoe je het verwerkt hebt....

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 24, 2012, 08:38:12 AM
Goedemorgen

Vogels - hond-lelie=hart

lelie-vogels-hond
wolken-lelie
kruis

Gr Chris

hier bekijken we het eens op een andere manier voor je chris,
ik zie hier het kruis en de vogels, boodschappen van boven....
de wolken vertellen dat er een blokkade bij jezelf aanwezig is....
deze blokkade probeer je welliswaar op te lossen door trouw aan je zelf te willen blijven...
toch blijven de vogels je wijzen op teleurstellingen die je niet goed hebt verwerkt in je verleden...
bepaalde teleurstelingen blijven je achtervolgen, zodat je je niet voldoede kunt openstellen voor het nieuwe...
waar ben je bang voor mattie....
leer van je ervaringen, neem deze mee.....e bent bang weer eenzelfde fout te zullen maken.....

ik trek hier voor jou de zon [tarot]
de zon symboliseert dagelijkse vernieuwing, licht en warmte, onze plaats onder de zon gaan vinden en dan kunnen zeggen; 'het is goed zo'.........

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

15 beer-21 berg-2 klaverblad=2 klaverblad

verbetering na zorgen en irritaties

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik 5 = de boom
15 = de beer
29 = de dame
samen vormen zij 13 = het kind
ik ben  als moeder zijnde  waakzaam over mijn kind die hulp nodig heeft

geen flauw idee vandaag
liefs Rianna

sweetmami

Citaat van: marianne op januari 23, 2012, 12:58:19 PM
Citaat van: sweetmami op januari 23, 2012, 10:27:59 AM
Kaartjes voor vandaag;

de berg, het huis op pk, de maan.

:-*

bij jou is het maar net hoe je in je velletje zit, net alsof er automaitsche een deur dichtgedaan wordt als je even ovverloopt of overvraagt wordt.
zit je lekker in je vel, schijnt het zonnetje, kun je lekker naar buiten is je kereltje niet ziek, dan loopt allesbij jou als een trein, inzichten komen vanzelf aangewaait.....
deze zijn er niet als je niet lekker in je velletje zit, want dan laten de gidsen je met rust.......

wauw mooi Mar, je gaat weer lekker  :-*

sweetmami

Citaat van: Chris op januari 23, 2012, 12:58:09 PM
Citaat van: sweetmami op januari 23, 2012, 10:27:59 AM
Kaartjes voor vandaag;

de berg, het huis op pk, de maan.

:-*

Wat onevenwichtig vandaag?
Zaken die je graag wilt veranderen maar toch ook weer niet?
Sory zie het niet echt

Gr Chris

hahaha dat is het prob, soms zie ik het niet echt, maar voel ik wel van alles,,, en dan ga ik zitten gissen waar het vandaan komt...en dan stort ik van het 1 in het ander...dan moet ik dat wel veranderen, dat maar weer niet veranderen... koekoek!  :P

sweetmami

goeiemorgen lieve allemaal,

kind schoot eruit...

de sleutel, de vogels op pk, de ring.

:-*

rianna

Citaat van: klaproos1945 op januari 24, 2012, 05:30:48 AM
goede morgen

doel~de lelie  accepteer hulp  ;)

taak~ring  behoed je er voor de angst te koppelen aan iets dat je ervaart of kent :'(

kans~klaver ervaar de bevrijding van de belemmering van oude denk patronen  ;D

klaproosje

hoi Klaproos
je voelt je gelukkig met de band die je hebt over het algemeen met mensen  je voelt je gesteund
al zijn er wel eens obstakels  het lost zich zelf op  als je je hart mar volg
leifs Rianna

rianna

Citaat van: Kabouter op januari 24, 2012, 07:21:56 AM
Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes zijn voor vandaag sleutel-vissen-beer
Als ik teruggrijp naar mijn dagkaartjes van gister, kan dit dan betekenen dat er een positieve verandering op emotioneel vlak kan komen?

Fijne dag!
hoi Kaboutertje :)
je  voel je sterk vandaag je deint lekker mee in de stroom
er worden neiwue kansen geoden die positief uitvallen  er word geoogst wat je zaaide
leifs Rianna