Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

Chris

Goedemorgen

Slang-tuin-klavers=dame. 

brief-weg-zon
kind-ooievaar
lelie

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 23, 2012, 09:13:19 AM
Goedemorgen

Slang-tuin-klavers=dame. 

brief-weg-zon
kind-ooievaar
lelie

Gr Chris

goede morgen chris...

als vader zijnde probeer je open te staan voor je kind, je stelt je hier bij behulpzaam en adequaat op, vriendelijk en geeft hem de ruimte.
gedachten van twijfels pak je met wilskracht aan, en probeert evenwicht aan te brengen, door zelf in evenwicht te geraken gaat dit heel goed lukken bijna als vanzelf, dus....touwtjes zelf in handen nemen zegt de dame.... ;D

Kabouter

Citaat van: marianne op januari 23, 2012, 08:41:08 AM
Citaat van: Kabouter op januari 23, 2012, 06:54:14 AM
Hallo allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag......ooievaar-vissen-vos
Negatieve financiele veranderingen....??

Groetjes en fijne dag!

nee hoeft niet perse hoor,
een verandering wil je doorvoeren op emotionel vlak, je wil er op een ander manier tegen iets aan proberen te kijken, maar je bent  te voorzichtig, je doet je tijd liever met de kat uit de boom kijken...


Lieve Marianne,
Je zit weer helemaal goed. Een vreselijk gezellig weekend gehad met mijn heer. Ik probeer de dingen nu inderdaad anders te bekijken en de controle los te laten. Maar ben er inderdaad heel voirzichtig in. Misschien ben ik ind er daad te voorzichtig.... Dankjewel en fijne dag.
Liefs, Carla

dameblanche

je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn, wordt er wel eens gezegt, maar we weten inmiddels wel beter niet carla ;), zo komen we ook geen stap verder....en blijven we maar op de plaats zelf marcheren.....
goed voorals je in het leger zit :-X

rianna

Citaat van: marianne op januari 23, 2012, 09:10:33 AM
Citaat van: rianna op januari 23, 2012, 08:54:42 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
35 = het anker
7 = de slang
14 = de vos
samen zijn ze 20 = de tuin
ik zijn dingen schijnbaar die me toch niet erg lekerk zitten waar ik wat argwaan over heb 
ik zoek naar houvast in mijn thuishaventje en harmony
liefs Rianna

ja rianne, maar is dit de oplossing, de vos geeft hier aan dat je er te voorzichtig mee om wilt gaan, je schuilt in je torentje, goed dat torentje heeft dikke muren, maar die dikke muren verhinderen je ook om naar buiten te treden
hoi Marianne
ja klopt hoor mijn wereldje is ook niet zo groot
ja voorzichtig omsrpinngen  met wat ik heb  ben er zuiing op hihihihi
inderdaad moet ik meer naar buiten treden
dank je wel
leifs Rianna

sweetmami

Citaat van: marianne op januari 22, 2012, 18:18:06 PM
Citaat van: sweetmami op januari 22, 2012, 12:30:21 PM
kaartjes voor vandaag

de ooievaar...

de doodskist, de hond op pk, de vogels.

de hond op de pk, mooi, een eerlijk en betrouwbaar persoon, iemand die een mens niet in de steek zal laten en te hulp komt wanneer dat nodig is, vrienden kunnen ook altijd bij ou een bakkie halen, daar komt nooit verandering in, maar je bent wel ietsm inder flexibel hierin geworden....het geduld begint wel eens op te geraken als je weleens wat veel aan je hoofd hebt.....

hmm ja en nee... Ik hecht heel veel waarde aan mijn vriendschappen dus daar ben ik altijd wel, ondanks mn eigen dingen, vind ik zelf... minder flixibel in de zin van, vroeger was ik een allemansvriendje, maar door de tijd heen ben ik geworden dat ik alleen mensen om me heen wil die hetzelfde beeld van een vriendschap hebben als ik, als dat niet het geval is, ben ik er wel sneller klaar mee ja... Dankjewel Mar :-*

sweetmami

Kaartjes voor vandaag;

de berg, het huis op pk, de maan.

:-*

Chris

Citaat van: marianne op januari 23, 2012, 09:25:10 AM
Citaat van: Chris op januari 23, 2012, 09:13:19 AM
Goedemorgen

Slang-tuin-klavers=dame. 

brief-weg-zon
kind-ooievaar
lelie

Gr Chris

goede morgen chris...

als vader zijnde probeer je open te staan voor je kind, je stelt je hier bij behulpzaam en adequaat op, vriendelijk en geeft hem de ruimte.
gedachten van twijfels pak je met wilskracht aan, en probeert evenwicht aan te brengen, door zelf in evenwicht te geraken gaat dit heel goed lukken bijna als vanzelf, dus....touwtjes zelf in handen nemen zegt de dame.... ;D

Goedemorgen marianne,

Zullen kaartjes voor de toekomst zijn,ik heb ze een week niet gezien ,dus we wachten af en ja die dame???

Dankjewel
Gr Chris

dameblanche

#848
zijn ook de kaartjes voor de toekomst, beginnende vanuit de lelie en zo omhoog werkende, en tja die dame, in die zin ligt die daar ook voor je klaar, maar dan gaan we vanuit ee nandere hoek het zaakje bekijken...
even terugbladeren ::)

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 23, 2012, 09:13:19 AM
Goedemorgen

Slang-tuin-klavers=dame. 

brief-weg-zon
kind-ooievaar
lelie

Gr Chris

op zoek naar een nieuwe relatie....
je hebt die mogelijkheid wel al open gelaten, een vaste relatie of te wel samenwonen is nog niet 1,2, 3 aan de orde, nee, daar moet je zelfs niks van hebben latten lijkt je een prima oplossing althns zo zie je het nu,..
kan altijd nog een andere kant opzwaaien, ook die mogelijkhid zul je in de toekomst gaan overwegen als het zo ver is, niks is onmogelijk moet je maar denken...
maar dan zul je wel het huis uit moeten, niks komt vanzelf, de prinses op het witte paard zul je buiten de deur moeten zoeken, ze zit niet in je huis.....
dus, aan de slag met de slang, wat meer de bloemetjes buitenzetten....dan komt de rest vanzelf...
in ieder geval sluit je net op, en ook niet achter dat muurtje van zelfbescherming...

Chris

Citaat van: marianne op januari 23, 2012, 12:26:54 PM
Citaat van: Chris op januari 23, 2012, 09:13:19 AM
Goedemorgen

Slang-tuin-klavers=dame. 

brief-weg-zon
kind-ooievaar
lelie

Gr Chris

op zoek naar een nieuwe relatie....
je hebt die mogelijkheid wel al open gelaten, een vaste relatie of te wel samenwonen is nog niet 1,2, 3 aan de orde, nee, daar moet je zelfs niks van hebben latten lijkt je een prima oplossing althns zo zie je het nu,..
kan altijd nog een andere kant opzwaaien, ook die mogelijkhid zul je in de toekomst gaan overwegen als het zo ver is, niks is onmogelijk moet je maar denken...
maar dan zul je wel het huis uit moeten, niks komt vanzelf, de prinses op het witte paard zul je buiten de deur moeten zoeken, ze zit niet in je huis.....
dus, aan de slag met de slang, wat meer de bloemetjes buitenzetten....dan komt de rest vanzelf...
in ieder geval sluit je net op, en ook niet achter dat muurtje van zelfbescherming...

Hoi marianne

Deze komt meer in de buurt hihihi althans het mag van mij wel weer,oh en de bloemetjes buiten zetten,....Ja hoor doe ik wel,muurtje moet mss  nog een laag of 3 vanaf.... :P

Dankje
Gr Mattie Chris

Chris

Citaat van: assie63 op januari 23, 2012, 07:29:03 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes

12 vogels-5 boom-20 tuin= 1 ruiter

gesprekken die voor groei  zorgen, meer rust en vooruitgang
Je fladdert maar wat rond in je tuintje maar veel verder dan je boompje kom je niet
Besluiteloosheid ten top,van niks komt niks assie....Je eigen kringetje is je te vertrouwd dat je er tegenop ziet om er uit te stappen

Gr Mattie

dameblanche

ja weet ik chris, en dat wilde je ook horen eigenlijk, of het sein wel weer op groen gezet mag worden, tja je doet het zelf....
zelf zet je het sein op groen...
ridder van staven trek ik hierbij op de kop....je wilt echter geen snelle resultaten...je wil iets heel langzaam opbouen, jij bepaald immers het tempo, ben echter niet bang om dat tempo aan te durven geven....
en daar ligt nu de knoop, je wilt je niet meer onbezonnen en impulsief in iets gaan storten, daar ben je zelf te kwetsbaar voor....
nee liever iets 30 dagen op zich met een ruilgarantie :-[ ;)

Chris

Citaat van: Jane26 op januari 22, 2012, 14:20:57 PM
Hoiiiiii,


kruis, ring op pk, slang


Gaat over een zekere heer.

Langzaam maar zeker een andere koers gaan varen.Beslissingen moeten nemen welke niet eenvoudig waren en zeker emtioneel nog door werkte?

Gr Chris
xxx

Chris

Citaat van: rianna op januari 23, 2012, 08:54:42 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
35 = het anker
7 = de slang
14 = de vos
samen zijn ze 20 = de tuin
ik zijn dingen schijnbaar die me toch niet erg lekerk zitten waar ik wat argwaan over heb 
ik zoek naar houvast in mijn thuishaventje en harmony
liefs Rianna

Onrust onrust en onrust
is net alsof je je iedere ker voorneemt...zus of zo ga ik doejn en dan toch weer terugvalt
Toch wil je een eind maken aan dat gedoe je verlangt naar je thuishaventje maar dan wel in alle rust

Gr Mattie Chris