Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

rianna

Citaat van: marianne op januari 19, 2012, 14:07:28 PM
Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 13:42:13 PM
Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 09:28:27 AM
goedemorgen
ik trok vandaag
13 = het kind
5 = de boom
21 = de berg
samen
3 = het schip
het lijkt of het over de gezondheid van een kind ga wat een obstakel is  maar het schip zegt dat er vooruitgang komt
liefs Rianna

hoi Marianne
zie jij er nog heil in in mijn kaartjes voor vandaag hihihihi

daar kun je vandaag in ieder geval niet mee thuiskomen rianne.....
de boom geeft aan dat er iets niet in orde is rianne, iets blokkeert je energie, veel water drinken wordt er gezegt, de nieren.......
beter doorspoelen.....een andere kwaal ligt hier onder....vandaar...
maar ook een kind heeft het moeilijk, dit kind piekert.....het komt niet verder, het schip stagneert en dat zit haar dwars...............

hoi Marianne
ik heb net eerst eens wat gegeten  ik ben aan het lijnen maar zag zowat sterretje  ivm diabetis mag ik dat eigenlijk niet doen  goed dat je dat ziet zeg 
en ja dochter belt net zat met een probleem  ivm met zonder vervoer zitten daardoor  komt er voor haar een probleem ,wat neit echt haar humor ten goede komt hihihh
dank je wel  hoor hartstikke goed
liefs Rianna

Chris

Citaat van: assie63 op januari 19, 2012, 14:03:48 PM
Citaat van: Chris op januari 19, 2012, 09:55:54 AM

Mijn Legging van 19-1-2012

13) Kindje - 14) Vosje - 36) Kruis - 27) Brief

Ik heb ze verder gelegd voor degene die het makkelijker vind,maar dat is voor eenieder persoonlijk

Gr Chris

27) Brief - 14) Vosje - 27) Brief - 32) Maantje
5) Boom - 5) Boom - 23) Muizen - 33) Sleutel
10) Zeisen - 28) Heer - 20) Tuin - 22) Wegen
2) Klaverblad - 12) Vogels - 6) Wolken - 20) Tuin

MagicCard= 16) Ster
een bericht over een kind wat niet lekker in zijn vel zit, er worden knopen door gehakt na gesprek word er een keuze gemaakt, asssie xx

Dank voor je duiding maar voorealsnog niet te plaatsen

GR Chris

rianna

Citaat van: assie63 op januari 19, 2012, 13:54:59 PM
Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 09:28:27 AM
goedemorgen
ik trok vandaag
13 = het kind
5 = de boom
21 = de berg
samen
3 = het schip
het lijkt of het over de gezondheid van een kind ga wat een obstakel is  maar het schip zegt dat er vooruitgang komt
liefs Rianna
lijkt wel of er een probleem op fin gebied moet worden opgelost voor een kind, iets van documenten of papieren, een besluit op fin gebied, assie xx
hoi Assie
geen fin. problemen voor de kids tenminste nog niet  kan altijd nog komen natuurlijk
dank je wel
leifs Rianna

rianna

Citaat van: Chris op januari 19, 2012, 10:17:13 AM
Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 09:28:27 AM
goedemorgen
ik trok vandaag
13 = het kind
5 = de boom
21 = de berg
samen
3 = het schip
het lijkt of het over de gezondheid van een kind ga wat een obstakel is  maar het schip zegt dat er vooruitgang komt
liefs Rianna


DEnk dat je even goed moet waken over de centjes,lijkt dat er iets komt ,onverwacht,waar je nog geen weet van hebt,Het doet de ogenschijnlijke rust even verstoren

Gr Mattie Leclere

hoi chrissy
nog niks gemerkt van fin problemen  mijn miljoenen staan veilig  ahahahhah
ahhahahah
maar goed dat ik het nog niet weet dan
dank je wel
leifs Rianna

sweetmami

Citaat van: marianne op januari 19, 2012, 12:58:43 PM
Citaat van: sweetmami op januari 19, 2012, 12:42:40 PM
Nou momenteel opperwolk, blijf verder vandaag ook even thuis. Ging zo n tijd lekker en opeens patsboem gaat t hoofd v t intense blije meisje naar het grrr meisje... Zeg ook niks meer over jullie kaartjes, gelijk afgestraft hihi. Maar goed, ff opruimen in dat hoofdje en dan kunnen we weer verder. Leuk weekend voor de boeg dus dat komt wel goed...
maar goed, rianna en chris laat die vent maar komen... Een leuke zonder gebruiksaanwijzing aub, heb al mn handen vol aan die van mezelf :P

ik denk dat de mannen zonder gebruiksaanwijzing al uitverkocht zijn sweety, daar moet je immers gauw bij zijn, wat er nog over is zijn mannen met een gebruiksaanwijzing, en als het even tegenzit, ook nog in het japans.....

mwuuahuaauha ja indd... nou laten we maar hopen dat het meezit dan  ;) :-*

Chris

Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 14:19:27 PM
Citaat van: Chris op januari 19, 2012, 10:17:13 AM
Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 09:28:27 AM
goedemorgen
ik trok vandaag
13 = het kind
5 = de boom
21 = de berg
samen
3 = het schip
het lijkt of het over de gezondheid van een kind ga wat een obstakel is  maar het schip zegt dat er vooruitgang komt
liefs Rianna


DEnk dat je even goed moet waken over de centjes,lijkt dat er iets komt ,onverwacht,waar je nog geen weet van hebt,Het doet de ogenschijnlijke rust even verstoren

Gr Mattie Leclere

hoi chrissy
nog niks gemerkt van fin problemen  mijn miljoenen staan veilig  ahahahhah
ahhahahah
maar goed dat ik het nog niet weet dan
dank je wel
leifs Rianna

Nou riaantje ,

Ben maar voorzichtig  :D ;D

Kabouter

#756
Citaat van: marianne op januari 19, 2012, 12:56:26 PM
nee nee carla, de slang hoeft niet altijd op iets negatiefs te wijzen, kan een addertje onder het gras zijn, kan ook duiden op jezelf als ondernemende dame, dat ben je zeker, die eigenlijk gezien deheer de touwtjes in handen wil hebben en ook houden...
de slang kan op transformatie slaan...

Hoi Lieve Marianne,
Ik denk dat de slang op mijn transformatie slaat. Heb vandaag sinds lange tijd weer heerlijk gewerkt en er ook van genoten. Ben bezig met mezelf om de controle los te laten en dingen te nemen zoals ze komen, vooral wanneer het gaat om die ene man....
Is ontzettend moeilijk voor me en ik weet dat ik terugvallen heb, maar ik heb wel hoop dat ik er kom.
Dankjewel voor je uitleg, ik zie de slang nu niet meer als dramatisch/negatief.
Liefs, carla
Ps. je omschrijving van mij is wel treffend...  :-[

assie63

Citaat van: marianne op januari 19, 2012, 08:29:12 AM
Citaat van: assie63 op januari 19, 2012, 07:02:00 AM
goedemorgen mijn kaartjes

2 klaverblad 8 doodkist 7 slang= 17 ooievaar

kleine wensen door spannigen te begraven zorgen voor verandering
je wil zograag sprongen maken, maar je komt eigenlijk niet ver, het is net als een processie....een stapje vooruit, 2 stapjes terug, 2 stapjes vooruit, 1 stapje terug...uiteindelijk gaat het om een pas op de plaats....
tja het gaat niet snel, maar ik kom wel vooruit, alles begint zicht langzaam op te lossen eindelijk, heb een zware tijd gehad, maar het word steeds een stukje beter, Dank voor duiding, assie xx

assie63

goedemorgen, mijn kaartjes voor vandaag

20 tuin-35 anker-18 hond=1 ruiter

wat meer rust en stabiliteit in mijn leven, vertrowuen op vooruitgang

Kabouter

Goedemorgen allemaal,

Voor vandaag trok ik sleutel-vos-schip.
Kan iemand me helpen......?
Fijne dag!

Groetjes,
Carla

dameblanche

opppassen hier met lijne rianna,
je bloedsuikerspiegel is dan ontregelt...

kom in liefde tot jezelf, laat alles en iedereen los,  heb vertrouwen, waarom prikkelbaar en verdrietig omdat zij je niet gewven waar je behoefte aan hebt?

stop met alles te willen angstig regelen en in de greep te willen houden, dit duidt op jouw agsten om je eigen leven te mogen creeeren.
laat je niet meer leven, leef naar je BEWUSTE IK, wil niet meer gedirigeert worden door emoties en ongeloof, zo roep je ellende op...
wees ook overtuigd van een nieuw begin...verdriet verdwijnt als je je zelf erkent!!! :-*

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 20, 2012, 06:10:57 AM
goedemorgen, mijn kaartjes voor vandaag

20 tuin-35 anker-18 hond=1 ruiter

wat meer rust en stabiliteit in mijn leven, vertrowuen op vooruitgang

men wilt ons aan alle kanten laten zien dat we ouder worden assie........senior lid staat er onder je naam..... ;D
dus voortaan eis je alleen nog maar met respect behandelt te worden, je hebt het verdient ;)

mooie kaartjes vandaag assie, trouwe vriendschappen, vriendschappen van lange duur, die je hebt opgebouwd en goed doet onderhouden, dat zegt veel over je flexibiliteit en trouwzijn....

dameblanche

Citaat van: Kabouter op januari 20, 2012, 06:50:37 AM
Goedemorgen allemaal,

Voor vandaag trok ik sleutel-vos-schip.
Kan iemand me helpen......?
Fijne dag!

Groetjes,
Carla

je bent niet echt oplossingsgericht voor jezelf bezig carla,
je hebt afstand willen nemen, maar dit begint om te slaan in angst en onmacht....

klaproos1945

goede morgen allemaal

de roede~de tuin~de ring

klaproosje

dameblanche

de roede ligt hier voor de tuin klaproosje, onrustig, niet in evenwicht met jezelf......tel ik het vsn lieverlee bij elkaar, kijken of daar nog iets positiefs uitkomt, kom ik weer op de roede uit....het heeft met je zoon te maken.................... :-*