Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

sweetmami

Goeiemorgen lieverds,

Bedankt Mar, PJ, LA en Chris voor jullie duidingen gister, allemaal verschillend maar kon ze allen plaatsen.

Kaartjes voor vandaag
De ruiker en ooievaar samen, de lelie op pk en de doodskist.

Xx

rianna

Citaat van: marianne op januari 11, 2012, 08:24:18 AM
vandaag ook maar kaartjes getrokken...pffff ik durfde niet....... :-[
allez hier zijn ze; de dame-ring-hond
hoi Marianne
Vrouw + Ring + Hond = Kruis
Hond - Slang - Hond
Ring - Ring
Vosje
vertrouwen hebben in het contact met een dame zij bied je een nieuwe start aan
kruis over wat geweest is
je bent nog wel op jehoede  beetje argwanend zelfs
over een contract
maar als je al die kaartjes optel krijg je een maic card en dat is bij jou
35 = Het anker
stabiltieit
ik wens je heel veel succes
liefs Rianna

rianna

Citaat van: assie63 op januari 11, 2012, 08:52:06 AM
goedemorgen allemaal

vandaag de kaartjes

2 klaverblad-23 muizen-4 huis=29 vrouw

mij beter voelen na wat gepieker thuis

het verlangen om  je huis een thuis te maken voor je kids je voelt je daar gelukkig bij
er valt een besluit  die oplossingen bied in een relatie
je boekt een succesje daarin  door innnerlijke liefde zonder argwaan
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Chris op januari 11, 2012, 09:03:57 AM
Voor de woensdag

20 Tuin-35 Anker-4 Huis=23 Muizen

Als pyramide ziet het er zo uit;

19 Toren-3 Schip-27 Brief
22 Weg  -30 Lelie
16 Ster

Ik duid ze zelf niet ,krijg je mss een wensgedachte,maar ik zal wel een poging doen die van jullie te duiden

Gr Chris
hoi Chris
innerlijk verlang je naar stabiliteit en rust omtrent je kids
je overdenk alles in je torentje welke koers je zal gaan en wanneer het besluit valt
je vraag hulp aan boven voor de weg die komen gaat je krijg daar helderheid over
liefs Rianna

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 09:48:42 AM
Goede morgen allemaal,

Beer - Dame - Vogels = 20 De tuin

(nu heb ik wel een vraag - kan het eigenlijk wel dat ik mijn eigen PK trek?)

hoi Pink
er volgen gesprekken met een dame die wat depri is? je zoekt harmony
liefs Rianna

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 10:14:28 AM
Hallo liefjes,

Ik heb gesolliciteerd bij een leuk bedrijf hier in de stad (ze maken chocolade), en heb daar eens kaartjes op getrokken:

26. Boek - 4. Huis - 9. Ruiker = 39

39-36=3 Het schip
Oftwel 39 = 3+9 = 12 De Berg

Wie probeert ?

hoi Pink
er komen dingen openbaard waardoor je je innerlijk gelukkig ga voelen je gaat stroomopwaarts
iemand helpt je met een neiuwe start gesprekken over een contract wat werkzaamheden betreft
let op de kleine lettertjes
jouw magiccard(die ik krijg door alle 10 de kaartjes bij elkaar op te tellen) is de ooievaar dus er vinden veranderingen plaats jij gaat je vleugels uit slaan
liefs Rianna

rianna

Citaat van: sweetmami op januari 11, 2012, 10:43:28 AM
Goeiemorgen lieverds,

Bedankt Mar, PJ, LA en Chris voor jullie duidingen gister, allemaal verschillend maar kon ze allen plaatsen.

Kaartjes voor vandaag
De ruiker en ooievaar samen, de lelie op pk en de doodskist.

Xx
hoi Sweetmami
het lijkt er op of er veranderingen komen die je gelukkig maken
je ondervind steun van je hogere zelf
een transformatie vind plaats
het gevoel hebben een nieuwe start te krijgne
liefs Rianna

PinkJupiter

Citaat van: rianna op januari 11, 2012, 11:15:35 AM
Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 10:14:28 AM
Hallo liefjes,

Ik heb gesolliciteerd bij een leuk bedrijf hier in de stad (ze maken chocolade), en heb daar eens kaartjes op getrokken:

26. Boek - 4. Huis - 9. Ruiker = 39

39-36=3 Het schip
Oftwel 39 = 3+9 = 12 De Berg

Wie probeert ?

hoi Pink
er komen dingen openbaard waardoor je je innerlijk gelukkig ga voelen je gaat stroomopwaarts
iemand helpt je met een neiuwe start gesprekken over een contract wat werkzaamheden betreft
let op de kleine lettertjes
jouw magiccard(die ik krijg door alle 10 de kaartjes bij elkaar op te tellen) is de ooievaar dus er vinden veranderingen plaats jij gaat je vleugels uit slaan
liefs Rianna

Hoi Rianna,

Hihihi - Mijn beste vriendin wil weten hoeveel geld ik eigenlijk te kort komen, ze wil mij helpen.  Moet het haar laten weten.  Dus die hulp dat klopt.  Ben benieuwd naar die job - ik weet van mijn vriendin (die daar ook werkt) dat de personeelsverantwoordelijke er vandaag niet is, dus dat ik vandaag al geen antwoord moet verwachten.  Maar ze ging er met haar afdelingshoofd al eens over praten, dus ben benieuwd. Hahaha, ik zie het al een heel klein beetje beter in vandaag.  En de zon schijnt lekker op mijn kop hier ...

Maar zeg eens Rianna:  hoe kom je aan die Magic card ?  Welke kaartjes tel je dan op ?

PJ xxx

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 11:32:14 AM
Citaat van: rianna op januari 11, 2012, 11:15:35 AM
Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 10:14:28 AM
Hallo liefjes,

Ik heb gesolliciteerd bij een leuk bedrijf hier in de stad (ze maken chocolade), en heb daar eens kaartjes op getrokken:

26. Boek - 4. Huis - 9. Ruiker = 39

39-36=3 Het schip
Oftwel 39 = 3+9 = 12 De Berg

Wie probeert ?

hoi Pink
er komen dingen openbaard waardoor je je innerlijk gelukkig ga voelen je gaat stroomopwaarts
iemand helpt je met een neiuwe start gesprekken over een contract wat werkzaamheden betreft
let op de kleine lettertjes
jouw magiccard(die ik krijg door alle 10 de kaartjes bij elkaar op te tellen) is de ooievaar dus er vinden veranderingen plaats jij gaat je vleugels uit slaan
liefs Rianna

Hoi Rianna,

Hihihi - Mijn beste vriendin wil weten hoeveel geld ik eigenlijk te kort komen, ze wil mij helpen.  Moet het haar laten weten.  Dus die hulp dat klopt.  Ben benieuwd naar die job - ik weet van mijn vriendin (die daar ook werkt) dat de personeelsverantwoordelijke er vandaag niet is, dus dat ik vandaag al geen antwoord moet verwachten.  Maar ze ging er met haar afdelingshoofd al eens over praten, dus ben benieuwd. Hahaha, ik zie het al een heel klein beetje beter in vandaag.  En de zon schijnt lekker op mijn kop hier ...

Maar zeg eens Rianna:  hoe kom je aan die Magic card ?  Welke kaartjes tel je dan op ?

PJ xxx

hoi Pink
ik maak de piramide
Boek + Huis + Ruiker = Schip
Lelie - Kindje - Vogels
Slang - Ring
Maantje
MagicCard=Ooievaar
door al de kaartjes van de piramide op te tellen dus dat zijn er 10 krijg je de zogenaamde magiccard
in jouw geval is dat de ooeievaar zoals je ziet


PinkJupiter

Citaat van: rianna op januari 11, 2012, 11:37:34 AM
hoi Pink
ik maak de piramide
Boek + Huis + Ruiker = Schip
Lelie - Kindje - Vogels
Slang - Ring
Maantje
MagicCard=Ooievaar
door al de kaartjes van de piramide op te tellen dus dat zijn er 10 krijg je de zogenaamde magiccard
in jouw geval is dat de ooeievaar zoals je ziet

En die extra kaartjes "Lelie, Kindje, Vogels, Slang, Ring en Maantje", die trek jij dan voor mij ?  De pyramide heeft LoveAngels mij ondertussen al eens uitgelegd, is een interessante legging.  We kennen die hier in Belgïe niet.  Leuk leuk leuk !

Eerlijk gezegd, ik kijk er naar uit om weer een job te hebben, collega's, me weer nuttig maken en ondertussen centjes verdienen.  In je eigen winkel is het zo werken voor de duvel soms, je bent afgesneden van de wereld, zit te wachten op klanten, en ondertussen pieker je. 

rianna

Citaat van: klaproos1945 op januari 11, 2012, 04:14:01 AM
goede morgen allemaal

huis~schip~heer= lelie  :)

het is wachten op de afspraak om op reis te gaan naar mijn kleinkinderen :D

klaproosje

hoi Klaproosje
Huis+Schip+Heer=Anker
je verlangen gaat uit naar  vooruitgang in je gezinsgeluk  innerlijk heb je je anker al uitgegooid en  krijg je meer stabiliteit
liefs Rianna

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 12:07:52 PM
Citaat van: rianna op januari 11, 2012, 11:37:34 AM
hoi Pink
ik maak de piramide
Boek + Huis + Ruiker = Schip
Lelie - Kindje - Vogels
Slang - Ring
Maantje
MagicCard=Ooievaar
door al de kaartjes van de piramide op te tellen dus dat zijn er 10 krijg je de zogenaamde magiccard
in jouw geval is dat de ooeievaar zoals je ziet

En die extra kaartjes "Lelie, Kindje, Vogels, Slang, Ring en Maantje", die trek jij dan voor mij ?  De pyramide heeft LoveAngels mij ondertussen al eens uitgelegd, is een interessante legging.  We kennen die hier in Belgïe niet.  Leuk leuk leuk !

Eerlijk gezegd, ik kijk er naar uit om weer een job te hebben, collega's, me weer nuttig maken en ondertussen centjes verdienen.  In je eigen winkel is het zo werken voor de duvel soms, je bent afgesneden van de wereld, zit te wachten op klanten, en ondertussen pieker je.

hoi Pink
die kaartjes  die jij extra kaartjes noem zitten in die piramide
gewoon optellen ik trek er niets bij het zijn jouw kaartjes
liefs Rianna

Jane26

Hoi allemaal,


Lelie schoot eruit



Boom,  berg op pk,  vogels




Gister van de huisarts gehoord dat ik gezond ben, maar deze kaarten kkloppen wel, voel me namelijk de hele ochtend al zwaar kl*te.

Liefs en alvast bedankt

rianna

Citaat van: Jane26 op januari 11, 2012, 12:14:44 PM
Hoi allemaal,


Lelie schoot eruit



Boom,  berg op pk,  vogels




Gister van de huisarts gehoord dat ik gezond ben, maar deze kaarten kkloppen wel, voel me namelijk de hele ochtend al zwaar kl*te.

Liefs en alvast bedankt

hoi Jane26
je hebt gesprekken over obstakels in je gezondheid  toch  zal je wel weer gauw opknappen want  het klaverbald wacht op de hoek die ga je weer gelukkig maken
er worden oplossignen aangedragen  waardoor er nieuwe deuren geopent worden
je bent wel op je hoede  je mist wat daadkracht vandaag
laat je lekker meedeinen op de stroom
verwacht je een berichtje?
leifs Rianna

Jane26

Citaat van: rianna op januari 11, 2012, 12:19:39 PM
Citaat van: Jane26 op januari 11, 2012, 12:14:44 PM
Hoi allemaal,


Lelie schoot eruit



Boom,  berg op pk,  vogels




Gister van de huisarts gehoord dat ik gezond ben, maar deze kaarten kkloppen wel, voel me namelijk de hele ochtend al zwaar kl*te.

Liefs en alvast bedankt

hoi Jane26
je hebt gesprekken over obstakels in je gezondheid  toch  zal je wel weer gauw opknappen want  het klaverbald wacht op de hoek die ga je weer gelukkig maken
er worden oplossignen aangedragen  waardoor er nieuwe deuren geopent worden
je bent wel op je hoede  je mist wat daadkracht vandaag
laat je lekker meedeinen op de stroom
verwacht je een berichtje?
leifs Rianna

Lieve Rianne,

Ja, klopt inderdaad, voel me mentaal gewoon niet goed en kan het maar niet plaatsen, wil vooruit, knok er echt tegen maar geef het nu maar een beetje op. Verwacht niet echt een berichtje..

xxx