Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

dameblanche

vandaag ook maar kaartjes getrokken...pffff ik durfde niet....... :-[
allez hier zijn ze; de dame-ring-hond

dameblanche

#451
Citaat van: klaproos1945 op januari 11, 2012, 04:14:01 AM
goede morgen allemaal

huis~schip~heer= lelie  :)

het is wachten op de afspraak om op reis te gaan naar mijn kleinkinderen :D

klaproosje

de lelie, ook als grootouder, laten deze kaarten zien dat je hen bijstaat en hen helpt, je bent voor hen een goede oma, maar het brengt je ook zoveel vreugde en liefde....

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag de kaartjes

2 klaverblad-23 muizen-4 huis=29 vrouw

mij beter voelen na wat gepieker thuis

dameblanche

je hebt ook eindelijk eens wat aan je eigen huis[lichaam] gedaan assie, werdt ook tijd en zoe hoe ja daar van kunt genieten en ook mag genieten....
klaveren is ook ee nwenskaart, kleine wensen komen terug....voor een dame die verandering aan zichzelf wil aanbrengen....

Chris

Voor de woensdag

20 Tuin-35 Anker-4 Huis=23 Muizen

Als pyramide ziet het er zo uit;

19 Toren-3 Schip-27 Brief
22 Weg  -30 Lelie
16 Ster

Ik duid ze zelf niet ,krijg je mss een wensgedachte,maar ik zal wel een poging doen die van jullie te duiden

Gr Chris

dameblanche

goed idee, chris, ik doe dat zelf ook nooit, je kunt je voor jezelf onmogelijk geheel leeg maken....gaat niet...het is jammer anders was het leven voor ons kaartlezers een makkie.....hihihi,
dan voor je duiding voor mij gisteren, je zat goed......altijd zelfs, twijfel daar nooit meer aan....

ook hier zie ik veel van je spiritualiteit [ster-lelie]
je doelgerichtheid, je sterretje dat je niet durft laten stralen,
er liggen twijfels aan je inzichten, je twijfelt aan jezelf,, nergens voor nodig, je bent onderweg [weg]
het geeft je energie, je voelt je hier goed bij..
toren-tuin is ook het internet....het geeft je mogelijkheden om thuis ook werk te doen....
maar ook op deze manier met mensen in contact te kunnen komen.....werkt voor jou ook uitstekend....


Chris

Citaat van: klaproos1945 op januari 11, 2012, 04:14:01 AM
goede morgen allemaal

huis~schip~heer= lelie  :)

het is wachten op de afspraak om op reis te gaan naar mijn kleinkinderen :D

klaproosje

Pos veranderingen in een relatie of mbt een relatie welke het zonnetje laten schijnen.Het lijkt alsof het totale pakket in een ander jasje komt te zitten.Het geeft rust en laat je gelukkig voelen

Gr Chris

PinkJupiter

Goede morgen allemaal,

Beer - Dame - Vogels = 20 De tuin

(nu heb ik wel een vraag - kan het eigenlijk wel dat ik mijn eigen PK trek?)

Chris

Citaat van: marianne op januari 11, 2012, 08:24:18 AM
vandaag ook maar kaartjes getrokken...pffff ik durfde niet....... :-[
allez hier zijn ze; de dame-ring-hond

Mijn bescheiden mening...Mooie kaartjes

Ik hoop  niet dat het alleen wenskaartjes zijn
Als ik ze zie,gaat er toch een mooie verandering komen in jouw situatie oftewel ik ga er vanuit dat er een verkoop plaats gaat vinden.Het geeft een nieuwe start (Mijn mening nadat ik verder gelegd heb)

Gr Chris

Chris

Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 09:48:42 AM
Goede morgen allemaal,

Beer - Dame - Vogels = 20 De tuin

(nu heb ik wel een vraag - kan het eigenlijk wel dat ik mijn eigen PK trek?)
Als je deze er niet uit hebt gehaald voordat je begon wel.. ;D
Aande andere kant vind ik dat dame op pk ook de kaart extra versterkt vwb jouw persoontje,maar dat is ieder voor zich.

Het lijkt erop dat gesprekken (in welke vorm dan ook) je wat meer rust gaan geven.Lijkt alsof je openbreekt en alles helder gaat zien,breder zo zgezegd.Het geeft groei en kracht Je blijft obstakels voor door er boven te blijven staan...Pff hoe kom ik er allemaal aan..

Gr Chris

Chris

Citaat van: assie63 op januari 11, 2012, 08:52:06 AM
goedemorgen allemaal

vandaag de kaartjes

2 klaverblad-23 muizen-4 huis=29 vrouw

mij beter voelen na wat gepieker thuis

Iets knaagt aan je Je draait rond om een nieuwe start te maken maar weet niet war te moeten beginnenIedere keer begin je opnieuw ,maar de sleutel lijk te zijn dolgedraaid dus val je weer terug in onrustVersterk je inzichten en Handel er naar dan komen de oplossingen naar je toe en komt er vooruitgang

Gr Chris

PinkJupiter

Citaat van: Chris op januari 11, 2012, 09:57:55 AM
Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 09:48:42 AM
Goede morgen allemaal,

Beer - Dame - Vogels = 20 De tuin

(nu heb ik wel een vraag - kan het eigenlijk wel dat ik mijn eigen PK trek?)
Als je deze er niet uit hebt gehaald voordat je begon wel.. ;D
Aande andere kant vind ik dat dame op pk ook de kaart extra versterkt vwb jouw persoontje,maar dat is ieder voor zich.

Het lijkt erop dat gesprekken (in welke vorm dan ook) je wat meer rust gaan geven.Lijkt alsof je openbreekt en alles helder gaat zien,breder zo zgezegd.Het geeft groei en kracht Je blijft obstakels voor door er boven te blijven staan...Pff hoe kom ik er allemaal aan..

Gr Chris

Klopt - gesprekken met boekhouder, advocaat en allerlei instanties ... Dank je voor de duiding Chris xxx

Chris

Citaat van: marianne op januari 11, 2012, 09:14:14 AM
goed idee, chris, ik doe dat zelf ook nooit, je kunt je voor jezelf onmogelijk geheel leeg maken....gaat niet...het is jammer anders was het leven voor ons kaartlezers een makkie.....hihihi,
dan voor je duiding voor mij gisteren, je zat goed......altijd zelfs, twijfel daar nooit meer aan....

ook hier zie ik veel van je spiritualiteit [ster-lelie]
je doelgerichtheid, je sterretje dat je niet durft laten stralen,
er liggen twijfels aan je inzichten, je twijfelt aan jezelf,, nergens voor nodig, je bent onderweg [weg]
het geeft je energie, je voelt je hier goed bij..
toren-tuin is ook het internet....het geeft je mogelijkheden om thuis ook werk te doen....
maar ook op deze manier met mensen in contact te kunnen komen.....werkt voor jou ook uitstekend....

Idd twijfels heb ik nog wel hoor op gebied van spiritualiteit,maar toch keer ik steeds weer terug op dit gebied in welke vorm dan ook.Wellicht ben ik nog zoekende naar het uiteindelijke doel..Internet thuis is eigenlijk alleen maar voor sociale contacten

Dankjewel marianne

Gr Chris

PinkJupiter

Hallo liefjes,

Ik heb gesolliciteerd bij een leuk bedrijf hier in de stad (ze maken chocolade), en heb daar eens kaartjes op getrokken:

26. Boek - 4. Huis - 9. Ruiker = 39

39-36=3 Het schip
Oftwel 39 = 3+9 = 12 De Berg

Wie probeert ?

rianna

Goedemorgen allemaal!!!
vandaag trok ik
3= het schip
35 = het anker
14 = de vosjes
samen vormen zij
16 = de ster
vandaag me  met volle zeilen me anker vastleggen  ik volg de juiste koers met mijn gezinnetje
wat succesvol zal zijn

mooi he hihihihi
liefs Rianna