Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 10, 2012, 09:16:44 AM
Citaat van: rianna op januari 10, 2012, 09:12:47 AM
Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
het huisje boompje beestje gevoel hebben  me daar gelukkig voelen  met mijn relatie
liefs Rianna

Rianna, de volgens doen mij denken aan druk gekwetter, iets waar je soms toch wel meer moe van wordt dan je zelf denkt.  Maar iedereen is gelukkig bij jou thuis, en dan is het allemaal al lang goed voor je.
xxx
hoi pink
ik voel me wel gelukkig met het mannetje hoor
we zijn nog maar samen thuis en dat is goed
dank je wel
liefs Rianna

rianna

Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 09:31:12 AM
Citaat van: rianna op januari 10, 2012, 09:12:47 AM
Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
het huisje boompje beestje gevoel hebben  me daar gelukkig voelen  met mijn relatie
liefs Rianna

toch letten op de vogels rianna, hier ook blijven communiceren....je bent te zeer ja-gericht in relaties en vriendschappen.....nee zeggen blijft moeilijk voor je.....
hoi Marianne
ja klopt hoor als ik nee zeg heb ik er last van zo als nu toch blijf ik bij mijn principe;s hoe dan ook
dank je wel
leifs Rianna

sweetmami

Citaat van: klaproos1945 op januari 10, 2012, 06:49:21 AM
goede morgen allemaal

de kaarten van vandaag zijn 8)

de boom~het maantje~de vosjes= de beer

klaproosje

Hoi Klaproos, weer enorm aan het balanseren is het niet? Ik krijg ook een heel sterk gevoel alsof je een beetje zit te turfen wie wel en niet komt en daar ook naar leeft............niet doen!  :-*

rianna

Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 09:32:13 AM
Citaat van: rianna op januari 10, 2012, 09:12:47 AM
Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
het huisje boompje beestje gevoel hebben  me daar gelukkig voelen  met mijn relatie
liefs Rianna

vogels duiden op communicatie vooral.....om in het reine te komen met jezelf om voor jou het cirkeltje rond te maken...[ring]
hoi marianne ja klopt hoor ben er voor me zelf nog niet helemaal uit 
dank je wel
leifs Rianna

rianna

Citaat van: sweetmami op januari 10, 2012, 09:38:35 AM
Citaat van: rianna op januari 10, 2012, 09:12:47 AM
Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
het huisje boompje beestje gevoel hebben  me daar gelukkig voelen  met mijn relatie
liefs Rianna

Hoi Rianna, indderdaad weer lekker in je nestje zitten broeien, alle kaarten wijzen erop, en ik voel het ook, het is weer lekker huiselijk bij jullie, lekker samen. Geniet ervan :-*
hoi Sweetmami
mijn relatie is goed we hebben het fijn samen en dat is mij heel wat waard
dank je voor je duiding
liefs Rianna

Chris

Citaat van: rianna op januari 10, 2012, 09:12:47 AM
Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
het huisje boompje beestje gevoel hebben  me daar gelukkig voelen  met mijn relatie
liefs Rianna

Als ik verder tel mattie,dan denk ik ook dat deze kaartjes daadkracht  aangeven>gesprekken binnen een relatie hebben je aan het denken gezet,maar je laat je niet uit evenwicht brengen

Gr Chris

Chris

Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 08:52:32 AM
Voor deze dinsdag

de weg (22)-De beer(15)-Het hart (24)=Ring(25)
Ruiter(1)-Schip(3)-Kind(13)
Huis(4)-tuin(20)
Hart(24)

Ik heb ze even verder gelegd

Als ze over mn zoon zouden gaan denk ik idd dat hij een weg aan het zoeken is ..onrustig...
Alleen begrijp ik niet waarom ik dan de kaartjes trek.Liggen hier problemen met zn moeder?als ik de eerste regel bekijk?
Blijft lastig voor jezelf te duiden

Gr Chris

Ik werd even terechtgewezen door mijn ook zeer gewaardeerde mede kaartlegster/lezer/kijker dat ik verkeerd geteld heb

Bij deze de correctie
Wegen + Beer + Hart = Ring
Ruiter - Schip - Kindje
Huis - Ster - Tuin

rianna

Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 10:04:32 AM
Citaat van: rianna op januari 10, 2012, 09:12:47 AM
Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
het huisje boompje beestje gevoel hebben  me daar gelukkig voelen  met mijn relatie
liefs Rianna

Als ik verder tel mattie,dan denk ik ook dat deze kaartjes daadkracht  aangeven>gesprekken binnen een relatie hebben je aan het denken gezet,maar je laat je niet uit evenwicht brengen

Gr Chris

hoi chrizzy
ja dat klopt
ik probeer me zelf niet uit het veld te laten slaan
maar er over nadenken doe ik zeker ja
beetje daadkracht heb ik daar wel bij nodig
dank je wel
liefs Rianna

Chris

Citaat van: sweetmami op januari 10, 2012, 09:08:38 AM
goeiemorgen allemaal,

kaartjes voor vandaag de hond, de ruiter op pk, de doodskist.

:-*
Wanneer ik verder tel komt er een heer boven tafel.Is er iemand in je gedachten ?Iemand waarmee gebroken is?Lijkt wel of je hem ook uit je gedachten wilt verwijderen

Gr Chris

assie63

goedemorgen allemaal

mijn kaartjes voor vandaag

9 ruiker 31 zon 21 berg= 25 ring

rust en inzicht in zorgen wat betreft ee relatie

Chris

Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 09:34:29 AM
voor mij:
tuin-sterren-zeis...
ik heb onverwacht een telfoontje gekregen van de makelaar voor een bezichtiging van het huis......hope hope.... :-\ :P

Ik meen me te herinneren dat er gisteren al een vooruitgang in jouw kaartjes lagen,maar ik kijk nooit  terug..
Lijkt erop dat het tij onverwacht gaat keren
Er zullen nog wat zaken moeten worden doorgesproken die nog niet helemaal duidelijk zijn maar uiteindelijk wordt hier de knoop doorgehakt !

Ik hoop dat ik goed zit !

Gr chris

Chris

Citaat van: assie63 op januari 10, 2012, 10:37:03 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes voor vandaag

9 ruiker 31 zon 21 berg= 25 ring

rust en inzicht in zorgen wat betreft ee relatie
Lijkt wel of iedre keer dat je je goed voelt je weer opnieuw ergens op stuit
Je valt dan weer terug in het beruchte kringetje
Je zult keuzes moeten maken,rigoreus,wil je dit doorbreken,van je afbijten

Gr Chris

Chris

Citaat van: PinkJupiter op januari 10, 2012, 09:15:17 AM
Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 08:52:32 AM
Voor deze dinsdag

de weg (22)-De beer(15)-Het hart (24)=Ring(25)
Ruiter(1)-Schip(3)-Kind(13)
Huis(4)-tuin(20)
Hart(24)

Ik heb ze even verder gelegd

Als ze over mn zoon zouden gaan denk ik idd dat hij een weg aan het zoeken is ..onrustig...
Alleen begrijp ik niet waarom ik dan de kaartjes trek.Liggen hier problemen met zn moeder?als ik de eerste regel bekijk?
Blijft lastig voor jezelf te duiden

Gr Chris

Jouw zoon probeert z'n eigen koers te varen, en is bezig met zijn hartewensen, en wat hij wil in dit leven. 
Hij weet dat hij gesteund wordt door een speciale vriend (een harten heer) en dat lijkt me zijn vader te zijn.  Hebben jullie de laatste tijd meer contact ?  Een betere band?
Wetende dat er nog een broertje is, zou ik zeggen dat hij ook probeert zijn broer mee te nemen op zijn weg.

x

Onze band is wel hechter geworden de latste tijd,althans zo voel ik het.Ze hangen sterk aan elkaar dat is zeker waar.Ik ben benieuwd en ja van mij krijgen ze alle hulp en steun waar mogelijk,

Dankjewel

Gr Chris

Chris

Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 09:26:37 AM
Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 08:52:32 AM
Voor deze dinsdag

de weg (22)-De beer(15)-Het hart (24)=Ring(25)
Ruiter(1)-Schip(3)-Kind(13)
Huis(4)-tuin(20)
Hart(24)

Ik heb ze even verder gelegd

Als ze over mn zoon zouden gaan denk ik idd dat hij een weg aan het zoeken is ..onrustig...
Alleen begrijp ik niet waarom ik dan de kaartjes trek.Liggen hier problemen met zn moeder?als ik de eerste regel bekijk?
Blijft lastig voor jezelf te duiden

Gr Chris

hihi, chris, je neemt al maatregelen..als zij over mijn zoon zouden gaan denken.....
10-4-1998, je zoon is een ram en daar hoort eigenlijk de zeis als persoonskaart bij...
inderdaad is hij onrustig en niet goed in staat zijn energie te kanaliseren...
in deze legging heb je 2 keer het hart, waarschijnlijk een  'trekfoutje' ....
je zoon is nu wel duidelijk een keuze aan het maken, hij is onderweg, maar hij wordt ook tegengehouden door idd zijn moeder, zij is ook een gevoelige vrouw niet in staat keuzes te maken, kan hier een negatieve invloed op hebben...
het kind is duidelijk zoekende, vooral omdat nu ook zijn karakter zal worden gevormt en dan hgat hij zich ook meer en mer 'ik '-gerichter' opstellen.....

2 x het hart marianne kan voorkomen bij het doortellen...
Vwb zijn moeder ,zonder slecht te willen praten,is geen zelfstandige dame,kan moeilijk keuzes maken idd.
Ik zet de voordeur alvast op een kier  ;)
Dankjewel marianne

Chris

Citaat van: sweetmami op januari 10, 2012, 09:36:19 AM
Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 08:52:32 AM
Voor deze dinsdag

de weg (22)-De beer(15)-Het hart (24)=Ring(25)
Ruiter(1)-Schip(3)-Kind(13)
Huis(4)-tuin(20)
Hart(24)

Ik heb ze even verder gelegd

Als ze over mn zoon zouden gaan denk ik idd dat hij een weg aan het zoeken is ..onrustig...
Alleen begrijp ik niet waarom ik dan de kaartjes trek.Liggen hier problemen met zn moeder?als ik de eerste regel bekijk?
Blijft lastig voor jezelf te duiden

Gr Chris

Hoi Chris, ik voel geen enge dingen hoor  ??? volgens mij is hij gewoon lekker aan het puberen, en zichzelf aan het ontdekken die ruimte moet hij ook krijgen en daar heeft moeders het wel eens moeilijk mee...welke moeder niet?  Hij vind het zeker leuk om weer dingen met jou als vader en zoon te ondernemen... welke zoon vind dat nou niet?? En vooral is dit een boodschap voor jou, doe dat ook vooral en praat lekker met hem! Ik heb ook het sterke gevoel dat hij zijn broertje lekker meeneemt onder de arm, maar zijn broertje kijkt ook wel naar hem als een echte broer...De scheiding heeft hen juist dichter bij elkaar gebracht en dat is mooi om te zien.

Uiteraard is hij ook aan het puberen,maar ik denk dat dat hem ook bewuster maakt.
De scheiding heeft hun zeker dichter bijelkaar gebracht en de jongste ziet hem idd als grotere broer,probeert hem wel zijn wil op te leggen hihihi  ;) :D ;D
Dankjewel

Gr Chris