Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

Sweetie

Hoi Vicky,
huis- hart - zon  = de muizen (23)
je voelt je momenteel eenzaam en je piekert maar er komen gesprekken met een heer

Liefs
Suus :-*

heijdenv

Ha Suus,

Voel me idd eenzaam en soms zelfs alleen als ik onder de mensen ben.
Ik hoop dat die gesprekken gauw gaan plaatsvinden :-\.
Bedankt alweer :-*

Liefs, Vicky

heijdenv

#227
Goedemiddag,

Voor vandaag:

de sleutel (33) + het huis (4) + de vogels (12) = het kindje (13)/mc de weg (22)
De ruiter (1) - de ster (16) - de ring (25)
De ooievaar (17) - de ring (5)
De weg (22)

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,
de sleutel (33), het huis (4) en de vogels (12) = het kindje (13)
Er komt een oplossing aan , een zekerheid ,die helderheid brengt , alles klaart uit en er komen gesprekken aan

Suus

heijdenv

Ha Suus,

Ik was net je uitgebreide legging aan het doen (is hij goed?), nu zie ik dat je al hebt geantwoord.
Bedankt voor je duiding :)

Gr. Vicky

Sweetie

Hihihi ja Vicky

de sleutel (33) + het huis (4) + de vogels (12) = het kindje (13)/mc de weg (22)
De ruiter (1) - de ster (16) - de ring (25)
De ooievaar (17) - de ring (5)
De weg (22
Er komt een oplossing aan ( de ruiter + sleutel ),die helderheid brengt ( de ster - huis)  , alles klaart uit en er komen gesprekken aan ( vogels ) , over een relatie ( ring ) , een verandering in een relatie ( ooievaar - ring ), dit komt op je pad ( weg ), dit samen brengt het tot een nieuwe start ( kind - weg )

Suus :-*

heijdenv

Ha Suus,

zoals jij het vertelt klinkt het logisch, maar als ik het zelf moet duiden zou ik dat niet kunnen  :-\.

Bedankt voor je uitleg. Ik ben benieuwd wanneer die gesprekken gaan plaatsvinden.

:) Vicky

Sweetie

ik ook Vicky want ze geven het steeds weer aan

Suus

heijdenv

Hallo :),

Voor vandaag de volgende kaartjes:

de hond (18) + het kind (13) + de roede (11) = de wolken (6) / mc het hart (24)
de zon (31) - het hart (24) - de ooievaar (17)
de toren (19) - de boom (5)
het hart (24)

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hallo Vicky,
de hond (18) + het kind (13) + de roede (11) = de wolken (6) / mc het hart (24)
de zon (31) - het hart (24) - de ooievaar (17)
de toren (19) - de boom (5)
het hart (24)
Een positieve vriend(in) waar je een goed gevoel bij hebt komen gesprekken , die veranderlijk zijn, je voelt je eenzaam ivm je levensliefde, je hebt het moeilijk ...

Suus
Ps heeft hij nu nog niet ...  ???

heijdenv

Ha Suus,

bedankt voor je duiding. Nee, hij heeft nog niet....misschien moet ik wel het initiatief nemen? Ik wilde het eigenlijk van zijn kant uit laten komen  :-\. Maar ik heb het er inderdaad moeilijk mee.

Vicky

Sweetie


heijdenv

Vandaag de volgende kaartjes:

de ring (25), de klaveren (2) en de sterren (16) = de slang (7) / mc de klaveren (2)
de brief (27) - de hond (18) - de muizen (23)
de ruiker (9) - de boom (5)
de vos (14)

Ik ben benieuwd wat de kaartjes vandaag vertellen.

@ Suus: gisteravond ben ik zonder aankondiging op goed geluk er naar toe gereden, hij was thuis. Het werd inderdaad een emotioneel gesprek, onverwacht emotioneel van mijn kant uit want hij bleef heel afstandelijk en heel rustig. Ik ben niet lang gebleven, hooguit een half uur, toen werd het me te veel, ik vond dat ik zijn afstandelijke manier van reageren niet verdiende en ben geemotioneerd weggegaan...

Gr. Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,
Och lieve Vicky toch  :-*

de ring (25), de klaveren (2) en de sterren (16) = de slang (7) / mc de klaveren (2)
de brief (27) - de hond (18) - de muizen (23)
de ruiker (9) - de boom (5)
de vos (14)

Een bericht van/uit  een relatie , vertrouwen en vooruit komen, dit brengt je gepieker en spanningen maar het zou toch geluk brengen maar onrechtstreeks ( de slang = via een omweg ) ,
een vriendin is een beetje sluw ..

Suus

heijdenv

Hoi Suus,

Dank je wel. We zullen zien wat de dag brengt, de moeilijkheden zijn dus blijkbaar nog niet over :'(.
Die sluwe vriendin kan ik niet plaatsen, maar ik ben in ieder geval gewaarschuwd.

Fijne dag vandaag :).

Vicky