Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie uitleg :-).

Liefs, Vicky

heijdenv

Hallo op maandag!
Vandaag de staven ridder, schildknaap van pentakels en staven 5. Me niet overenthousiast op nieuwe dingen storten en energie verspillen aan onduidelijke zaken. De verandering die ik wil heb ik al doorgevoerd, dus nu even rustig aan doen.
Liefs, Vicky

dameblanche

resultaat-gericht bezig zijn, maar je bent niet tevreden over die resultaten die je bereikt hebt...
je twijfelt, ben ik geod op eg of volg ik nog de verkeerde weg??????
dat alles vraag je je af!

heijdenv

Goedemorgen :),

Kelken vier, kelken ridder en pentakels koning. Vandaag neem ik de beker aan, ik zal hem koesteren en er goed voor zorgen. Ik ga mijn intuitie gebruiken en mijn hart openen en het zal me geluk brengen.

Liefs, Vicky

klaproos1945

met een open hart ontvangen
een gedicht overleven
je intuitie gaan voelen

luisternd naar je hartje
sprekend vanuit je hartje
gevend vanuit je hartje

een hartje dat heeft ontvangen

een innerlijk kind weet :-*

klaproosje :D

rianna

hoi vicky
langzaam aan durf je dingen aan te nemen
je gaat voor zekerheid er komen 2 mensen dichterbij elkaar
liefs Rianna

heleen

wat mij bij jouw kaarten van vandaag opvalt is de groei.
1e kaart zie ik een koppig jongetje zitten, met zijn armen gekruist, die een beker aangereikt krijgt, maar lijkt deze niet te willen aannemen. vervolgens zie ik op kaart 2, de ridder en wat houdt hij in zijn hand? De beker, is dat de beker die het jongetje van plaatje 1 niet wou pakken? en wat voor een effect heeft het om de beker aan te nemen. De ridder groeit tot de koning van de pentakels. De aardse koning van overvloed en  rijkdom.
Vickey neem iedere beker vandaag aan die je wordt aangereikt, en als je jezelf koppig voelt, denk dan aan de kaartjes.
Heleen

dameblanche

tevredenheid of ontevredenheid.....
hiertussen zweef je telkens weer......
in een overgangsperiode zitten waarbij je niet goed kunt bekijken hoe het zich allemaal voort zal gaan bewegen, daarbij te veel in de verbeelding blijven hangen, maar dus niet in de werkelijkheid

heijdenv

Goedemorgen,

Zwaarden 8, pentakels 10 en bekers 8. Mijn manier van denken veranderen en kijken naar wat mij gelukkig maakt. Weer 'gevangen' in een overgangsperiode, al is destap naar verandering al genomen.

Fijne dag vandaag :)

dameblanche

2 achten en een 10.....mooi voor vandaag,
de acht is een van de krachtigste getallen..hier de 8 zwaarden, een warrige periode in feite waarin je toch probeert om al je wensen en verlangens te vervullen, toch blijf je erbij dat je je persoonlijk het meest wil gaan ontwikkelen ,vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag de dood, bekers 5 en zwaarden 10...allemaal afscheidkaarten. Ik sluit met pijn in mijn hart een periode in mijn leven af. De overgangsperiode is bijna voorij. Ik hoef het alleen nog maar los te laten.

Fijne dag allemaal!

Sweetie

Goeie morgen Vicky

staat de dood niet voor een totale verandering het eind van een periode, een dieptepunt in je leven, waar je uit een duistere periode uit raakt

liefs
Suzy

dameblanche

geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen afscheidskaarten vicky......

wat is het verschil tussen een matroos en toiletpapier???

de dood is een nieuw begin....
het einde van de reeks kaarten van DE ZELFONTDEKKING....
hulpkaarten bekers 5..omgaan met teleurstellingen....de zwaarden 10 je opbloeien op dat punt zien...van cocon naar rups naar vlinder...........................

heijdenv

Hoi Suzy, ik heb inderdaad een aantal roerige zware jaren achter de rug (scheiding, overlijden vader, huis verkocht, twee verhuizingen in een half jaar tijd er achteraan). Het zou heerlijk zijn om te kunnen zeggen dat die periode voorbij is en er een nieuwe zonnige tijd aanbreekt. Marianne 'tikt' me wel eens op de vingers dat ik in de realiteit moet blijven en niet in een illusie moet gaan zitten. Ik ben zowiezo iemand voor wie het glas half vol is. Om terug te komen op de kaarten: ik durfde dus niet te schrijven dat 'de ellende nu eindelijk voorbij is', misschien bang dat het nog niet zo is...

Liefs, Vicky

heijdenv

Hoi Marianne,

zo zie je maar weer, ik heb nog veel te leren over de symboliek van de tarotkaarten...

X Vicky