Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

kristina1975

De Brief
De Kruis
De Vogels

Omdat Jane me vroeg nog een kaart trekken vandaag...ben ik op zoek gegaan via google weer...

een site die ik niet kende was ik aan het proberen

Ik kreeg de Hogepriester :)   http://www.para-astro.be/kaarten/dagkaart/riderwaite
Ik zag op deze site geen Lenormanddagkaart wel de Belline, dus geprobeerd
http://www.para-astro.be/kaarten/dagkaart/Belline
Ik kreeg de Hond
De hond:  Beroep: Er is een sterk samenwerkingsverband aanwezig in het beroepsleven. Hieruit zullen nieuwe initiatieven ontstaan, vaak met een geliefde of geliefd persoon. Financieel: Door de inspanningen zal de consultant(e) vooruitkomen op financieel vlak. De toestand wordt zekerder en obstakels worden overwonnen.   


echter ik wilde een Lenormand dagkaart dus naar een weer nieuwe andere site gegaan,
http://www.tarotweb.nl/lenor30.html
Lelie

ik ben nu benieuwd naar jullie interpretaties  :D

xxx


dameblanche

brief-kruis-vogels met als richtingskaart de hogepriester


kruis vogels zijn boodschappen van boven, je hebt boodschappen mogen ontvangen van boven believe d.m.v die bewegende lamp, maar je staat er [nog] niet open voor en dat komt omdat je nog metjezelf in de knoop zit.
je bent nog te onrustig, het gaat nog te veel alle kanten op van heel blij naar heel depri...... ;)
maar daar werk je ondertussen al aan en dan gaat het spirituele zich ook meer in je manifesteren[hoge priester]
de hond geeft aan dat je nog geduld zal moeten hebben...maar het komt meer en meer let maar op.....

Inga

Goedemorgen,

ik trok vandaag:

de  Sterren met de Heer en de Klaveren:

Ik krijg nieuwe ideeen om mijn plannen met succes te kunnen realiseren.
Ik voel me daarin sterk.
Het einde is in zicht wat betreft de tegenslagen, ik voel innerlijk geluk.
???

dameblanche

je doet er ook alles aan om uit de moeilijkheden te komen inga...
richtingskaart de bekers 5
focus je niet op hetgeen je allemaal niet hebt kunnen bereiken, maar focus je op het geen je WEL hebt bereikt, dit is een geheel andere insteek namelijk,... :-*

kristina1975

Ik had ook een Lelie :)

Citaat van: marianne op november 01, 2011, 07:55:17 AM
brief-kruis-vogels met als richtingskaart de hogepriester


kruis vogels zijn boodschappen van boven, je hebt boodschappen mogen ontvangen van boven believe d.m.v die bewegende lamp, maar je staat er [nog] niet open voor en dat komt omdat je nog metjezelf in de knoop zit.
je bent nog te onrustig, het gaat nog te veel alle kanten op van heel blij naar heel depri...... ;)
maar daar werk je ondertussen al aan en dan gaat het spirituele zich ook meer in je manifesteren[hoge priester]
de hond geeft aan dat je nog geduld zal moeten hebben...maar het komt meer en meer let maar op.....

Jane26

Citaat van: Believe75 op november 01, 2011, 09:33:59 AM
Ik had ook een Lelie :)

Citaat van: marianne op november 01, 2011, 07:55:17 AM
brief-kruis-vogels met als richtingskaart de hogepriester


kruis vogels zijn boodschappen van boven, je hebt boodschappen mogen ontvangen van boven believe d.m.v die bewegende lamp, maar je staat er [nog] niet open voor en dat komt omdat je nog metjezelf in de knoop zit.
je bent nog te onrustig, het gaat nog te veel alle kanten op van heel blij naar heel depri...... ;)
maar daar werk je ondertussen al aan en dan gaat het spirituele zich ook meer in je manifesteren[hoge priester]
de hond geeft aan dat je nog geduld zal moeten hebben...maar het komt meer en meer let maar op.....

Lelie kan voor promotie staan, op spiritueel vlak staat de lelie voor gids(en) en dat deze bij je zijn

Jane26

#381
Ik werd vanmorgen heel verrot wakker, had een droom over mijn ex waarin ik opnieuw aan het smeken was of hij niet bij me weg wilde gaan. Bah. Allemaal treinen, en ik was aan het reizen en hij was zo onverschillig als de pest. Voelde me echt klote. Gaat nu iets beter.

Trok eerst

Wolken    Berg op PK    Kind (vroeg om een algemene driekaartenlegging)

Dus ik keek en dacht ja de groeten, heb me zo sterk gevoeld laat me niet meer door die rotzak uit balans halen. Dus vroeg toen of die kaarten met hem en mijn droom en gevoelens te maken hadden; schoot de heer eruit.

Dus ik de heer teruggestopt en verder schudden.
Nou komt het

Wederom

Heer     Kind op PK   Berg  ???   apart he?


Met het kind en de berg zie ik duidelijk oud zeer/kwetsbaarheid, en die heer ernaast.. 1 plus 1 is 2.

kristina1975

#382
De mannen in onze levens zal ik zeggen, die mannen zijn !!!%^%^&^*^&*

Ik scheer due niet alle mannen door een kam  ...

Xxxxxxxxxxx

dameblanche

hallo jane....
brr nare droom zeg, reizen betekend ook nog steeds op zoek naar je bestemming, een houvast, ook het bang zijn om alleen te worden gelaten alleen alle verantwordelijkheden en verplichtingen op je te nemen.
de ene dag gaat dat goed, de andere dag minder.....
je sluit je ergens voor af, onbewust en vindt het moeilijk je bloot te geven, ook verandering aanbrengen in denkpatronen is moeilijk ook al doe je er je best voor

Inga

Citaat van: marianne op november 01, 2011, 09:30:15 AM
je doet er ook alles aan om uit de moeilijkheden te komen inga...
richtingskaart de bekers 5
focus je niet op hetgeen je allemaal niet hebt kunnen bereiken, maar focus je op het geen je WEL hebt bereikt, dit is een geheel andere insteek namelijk,... :-*

Ik doe er ook alles aan om uit de moeilijkheden te komen.....is dat niet goed?
Moet ik dat positief of negatief lezen?
:-*

dameblanche

dat is allleen maar super inga, je gaat niet bij de pakken neer zitten... ;)

kristina1975

Citaat van: marianne op november 01, 2011, 12:41:00 PM
hallo jane....
brr nare droom zeg, reizen betekend ook nog steeds op zoek naar je bestemming, een houvast, ook het bang zijn om alleen te worden gelaten alleen alle verantwordelijkheden en verplichtingen op je te nemen.
de ene dag gaat dat goed, de andere dag minder.....
je sluit je ergens voor af, onbewust en vindt het moeilijk je bloot te geven, ook verandering aanbrengen in denkpatronen is moeilijk ook al doe je er je best voor


denkpatroon of gevoelspatroon.....het is verdomd moeilijk....alleen samen komen we stapje stapje vooruit.

Marianne wat is het mooi

als je loslaat, heb je 2 handen vrij

dus we moeten het los latennnnnn.....

nu moet ik weg, xxx

kristina1975

Waarom vond ik hier stil vandaag? Xxx

kristina1975

ik heb online Het Kindje en De Kruis getrokken en daarna via mijn eigen kaarten

De Kruis
De Slang
De Weg

:o :o :o

De Kruis 2x dus en gisteren ook al en De Slang weer...

Ik moet me als een volwassene gedragen, transformatie en de keuze maken ?

Trouwens net als nu eind van de dag probeer ik mijn dagkaarten te linken aan mijn dag, alleen het lukt me niet altijd. Hebben jullie dat ook weleens of vaak?

Ik hoop dat jullie allen oke zijn en allemaal lekker zullen slapen en lachend wakker zullen worden.

XXX


kristina1975

Ik heb even mijn dagkaarten bij gehouden, zeg dat iets voor jullie?

24 Okt    De Slang & De Vogels & De Ster
26-okt   Sleutel & Kindje & Slang
27 Okt    De Brief & De Slang & De Ster
28 Okt   De Muis & De Tuin & De Ster
29 Okt   De Brief & De Zeis & De Muizen
30 Okt   De Beer & Het Boek & Huis
31-okt   De Boom & De Brief & De Tuin & Boek & Zeisen 
   
1-nov    De Brief & De Kruis & De Vogels & Hogepriester & Hond & Lelie
2-nov    Het Kindje & De Kruis & De Kruis & De Slang & De Weg