Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

kristina1975

ik heb net mijn kaarten getrokken,  bij de eerste 2 dacht ik he he eindelijk en toen ik de 3e trok weer via dezelfde website als de 2e kaart wat ik vooraf niet wist omdat ik via google zoekopdrachten zie bij welke sites ik terecht kom. Hier zijn ze

Vissen
Schip
Kruis


.....Niets zal lukken morgen........ :o

alsnog ga ik lekker mijn bed in want wat morgen niet zal lukken moet de dag daarna wel lukken. Ik hoor jullie graag wanneer jullie zeggen nee overmorgen ook nog niet want.....

Voor nu heel veel liefs, knuffels en slaap lekker.
:-* :-* :-*
xxx

kristina1975

ik kon het niet laten dus via google bij een andere site gevraagd wordt mijn dag echt zo slecht morgen
Roede was de uitkomst ::) :( :o

ik zal het heerlijk vinden wanneer jullie de combinatie anders lezen en ik heb dus nu 4 kaarten getrokken, is dat wel oke?

xxx

zonnetje

hoi believe.

Believe weer trek je in mijn ogen 2 hele mooie kaarten
vissen en schip. Kaarten die te maken met emotie (water).
waarbij vissen staat voor overvloed en succes. Je hebt behoefte aan intimiteit. en op dat vlak kun je positieve ontwikkeling verwachten.
schip het kan je verder brengen, innerlijke spirituele reis.

kruis staat voor tegenslag. het is ook moeilijk te geloven dat je verder komt, vasthouden aan verdriet. Dat is hetgeen je gelooft. de 2 mooie kaarten zijn te mooi om waar te zijn, dus de 3de moet bijna wel negatief worden.
kruis staat ook voor geloven believe, en niets is negatief voor 100 %. Daar komt dus de roede om de hoek, tweestrijd. Je mag geloven in het goede.

fijne dag, en als niets morgen lukt, lukt er toch iets.(niets) ??? :P

liefs
Marga

dameblanche

vissen-schip........op deze 2 kaarten is er veeeeeel water te zien....waterlanders.....verdriet......laten gaan, huil je maar eens lekker leeg, laat gaan die tranen....trek een kruis erover, het lucht op......
de roede geeft niet aleen strijd aan, believe, het kan hier ook gaan om energie......je hart luchten, geeft weer ruimte, :-* ruimte voor jezelf.......

Inga

Goedemorgen,

Ik trok mooi kaarten vandaag vind ik zelf:
De Heer, de Lelie en de Ooievaar.
Ik wordt dubbel beschermt en begeleid bij de komende veranderingen.

Inga

de Lelie:
ja heel mooi white sage contact met een overleden persoon.
lelie staat ook voor vader, voor een vriend die steun bied, echter geen minnaar.

Even gekopieerd van Marianne op het ander topic.

Ik heb gisteren gevraagd of mijn overleden vader mij wil steunen en bijstaan omtrent alles met mijn moeder. :)

kristina1975

hmmm dus blijven in het goede geloven ipv tegenstrijdige gevoelens met rust erbij wordt alles toch mooier dan nu..
Ik zal relax doen en mezelf niet forceren en vanuit de goede & blije & liefdevolle gedachten bewegen en werken.
Ik schrijf het vaak en alsnog hierbij weer:
Mijn dank voor deze site, dus de opzetters en alle anderen die bij helpen met interpretaties en berichten zo dankbaar!!!


dameblanche

#262
Citaat van: Inga op oktober 25, 2011, 09:26:12 AM
Goedemorgen,

Ik trok mooi kaarten vandaag vind ik zelf:
De Heer, de Lelie en de Ooievaar.
Ik wordt dubbel beschermt en begeleid bij de komende veranderingen.
de ooievaar ligt hier op je pk wat aanduidt dat je flexibel bent openstaat om ook te groeien op spiritueel gebied.
opgetelt de vogels ook al een spirituele kaart en wel boodschappen van boven....
als je je goed zal kunnen afstellen op het trillingsnivo van je ziel, dan mag je boodschappen ontvangen van overledenen [lelie]
dit vergt enige oefening....
je trillingsnivo kun je verhogen door je
1 open er voor te stellen
2 omgang met mede spirituelen....

Carla

Citaat van: Inga op oktober 25, 2011, 09:33:28 AM
Ik heb gisteren gevraagd of mijn overleden vader mij wil steunen en bijstaan omtrent alles met mijn moeder. :)

@Inga
Je hoeft natuurlijk niets te zeggen als je niet wilt, maar als je de legging Contact met een overledene hebt gedaan, wat had je vader jou dan nog te zeggen, wat was de laatste kaart?

@Believe75
Ook ik ben heel blij met dit forum en de mensen die hier komen  :)

Inga

Citaat van: Carla (aka Catharina) op oktober 25, 2011, 13:28:33 PM
Citaat van: Inga op oktober 25, 2011, 09:33:28 AM
Ik heb gisteren gevraagd of mijn overleden vader mij wil steunen en bijstaan omtrent alles met mijn moeder. :)

@Inga
Je hoeft natuurlijk niets te zeggen als je niet wilt, maar als je de legging Contact met een overledene hebt gedaan, wat had je vader jou dan nog te zeggen, wat was de laatste kaart?

@Believe75
Ook ik ben heel blij met dit forum en de mensen die hier komen  :)

Ik heb de legging contact met een overledene gedaan Carla.
Mijn vader dankt mij voor alles wat ik voor hem heb gedaan.
Hij zegt dat er veranderingen komen, dat hij mij bijstaat bij die veranderingen maar dat ik ze niet mag overhaasten en eerst goed de consequenties moet bekijken.

Inga

@ Marianne,
Ik sta zeker open om mijn trillingsnivo te verhogen. :)
En ik heb ook zeker contact met anderen mede spirituelen.

Dat er veranderingen aankomen, daar ben ik inmiddels van overtuigt.
Of ik nu zelf een legging doe of er online eentje trek; de ooievaar komt steeds weer terug.
Ook een online legging met Tarotkaarten gaf een verandering aan.

Carla

Dat is een mooie uitkomst Inga!

Jane26

Niet kunnen slapen..


Lelie en de roede. Ik sprak mn "begeleiding" toe, voel dat de lelie kaart er ligt omdat ze bij me zijn. Ja. Roede voel ik ook weer. Strijd in mezelf. Grappige is dat hij er al uitviel en ik heb er terug in deed omdat ik dacht er niet goed in te zitten nog.

Wat leuk dat de topic zo leuk druk bezet is!

kristina1975

ook al heb ik het boek nu... en Jane ik kon dus toch ook niet slapen!!!

Mijn kaarten
Sleutel
Kindje
Slang

en toen door de slang met de vraag ik heb al de Sleutel, Het Kindje en De Slang wat nu waarom de slang geloof ik
Ik kreeg
Het Anker erbij...


Carla

Citaat van: Believe75 op oktober 26, 2011, 03:05:54 AM
... en Jane ik kon dus toch ook niet slapen!!!

;D

Dan ook maar 3 dagkaarten getrokken:
De weg, de maan en het boek.