uitslag onderzoeken moeder

Gestart door Lief, maart 23, 2017, 09:03:14 AM

Lief

Net bericht. Het ziet er niet zo mooi uit. Uitzaaiingen op de lever, buikschort en middenrif. Ze gaan eerst chemo proberen om de uitzaaiingen op de lever kleiner en operabel te maken.
Look for the answer inside your question...

Damaris

goh lief wat een nare uitslag.  :( ik schrik ervan, want de lelie was toch iedere keer duidelijk aanwezig in de legging(en), en voor mij is dat een mooie kaart. God die van een afstand ons ondersteund. Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk word er vaak gezegd. En ik weet nooit hoe dit te interpreteren, want ik ben iemand die van duidelijkheid houd. Maar toch zijn alle wegen de juiste wegen, en kunnen we daar het beste vertrouwen in houden. Ik wens jouw en je moeder de komende tijd heel veel liefde, sterkte en moed.

liefs
Damaris

Lief

Dank je wel...

We geven de moed niet op. We varen nu een andere koers om bij het juiste eindresultaat te komen.
Inmmiddels begrepen dat het geen uitzaaiingen zijn maar tumoruitbreiding op afstand. Het zit dus niet in maar op de lever en middenrif en is meestal na de chemo verdwenen. Daarnaast gaat zij THC in zetpilvorm gebruiken en CBD om de chemo te versterken en de tumor te bestrijden. We blijven col goede moed.  :-*
Look for the answer inside your question...

Damaris

fijn lief, dat er geen uitzaaiing is. En ik blijf natuurlijk je moeder en jouw heel veel sterkte toe wensen.

liefs
Damaris