even na lange tijd weer eens een kaartje leggen

Gestart door rianna, juli 31, 2016, 12:40:53 PM

rianna

Er is nog alw at gebeurd de laatste jaren  en ik heb er nooit meer een kaartje opgetrokken
tot nu toe
verdriet speelt mij parten en daarom wil ik even zien of er een verandering in de situatie komt
al iemand mee wil kijken graag
liefs Rianna

Berg + Ring + Wegen
ik zelf denk dat er nog heel wat heuvels te nemen zijn  er nieuwe contacten nodig zijn om de nieuwe weg in te kunnen slaan
tel ik de kaarten bij elkaar op komt de Maan tevoorschijn en dat zeg mij dat er ergens een succes mee word geboekt

Superwoman

De ring staat vaak voor een relatie. Je kunt het op twee manier lezen is dat de problemen die je hebt in de relatie al lang duren en al de nodige inspanningen hebben gekost of je kan lezen dat je in alle problemen die je hebt in je relatie een keuze moet gaan maken. Knopen koet gaan doorsnijden. Ik zou met dit soort dingen toch lieven voor een 36 kaart legging kiezen en dan geen vraag maar een open legging dan krijg je een uitgebreider antwoord.

Sterke <3

rianna

#2
Citaat van: Superwoman op juli 31, 2016, 12:50:33 PM
De ring staat vaak voor een relatie. Je kunt het op twee manier lezen is dat de problemen die je hebt in de relatie al lang duren en al de nodige inspanningen hebben gekost of je kan lezen dat je in alle problemen die je hebt in je relatie een keuze moet gaan maken. Knopen koet gaan doorsnijden. Ik zou met dit soort dingen toch lieven voor een 36 kaart legging kiezen en dan geen vraag maar een open legging dan krijg je een uitgebreider antwoord.

Sterke <3
Het gaat niet om mijn relatie die is prima
het gaat om mijn kleinzoon
moeilijke situatie
bedankt voor je reactie xx

Gabriëlla

Ik denk toch dat er op den duur een beslissing (gedwongen?) wordt genomen in het belang van je kleinzoon!

Superwoman

Bij eenring word vaak alleen gedacht aan  een liefdesrelatie "put a ring on it", maarde ring staat voor meer soorten relaties. Een vriendschap is ook een relatie. Of de term platonische relatie om maar even te noemen, als de vraag over jouw kleinzoon gaat, gaat het om de relatie die je hebt met hem. De wereld is niet zo zwart-wit.