zou er iemand een relatielegging willen doen voor mij en mijn partner aub

Gestart door zoontje, december 11, 2011, 17:49:48 PM

zoontje

ziet er iemand het zitten om voor mij en mijn partner een relatie legging te doen aub

bedankt alvast

zoontje

zou het echt op prijs stellen als iemand het zou willen doen .

mvg

dameblanche

goede morgen zoontje

je hebt dit al eens eerder gevraagt,
je hebt het er ook nog steeds moeilijk mee, de berg ligt nog steeds op je persoonskaart.
een moeilijke situatie als ik het mag zeggen, je hebt in het verleden bepaalde zorgen op je willen nemen, maar dat heeft twijfels gebracht, je hebt dan ook een kruis getrokken, om er nog langer bij sitl te blijven staan, je bleef de kat maar uit de boom kijken, maar het gaf je alleen maar angst en onzekerheid.
toch heb je geprobeert inzichten te verkrijgen zegt dan ook het maantje, je probeert uit de moeilijkheden te komen.
de toekomst ziet er beter uit, jhet kind zegt dat er openheid komt, er komt ook weer schot in de zaak, zelf heb je de sleutel in de hand, maar je moet bij jezelf nog een behoorlijke blokkade weg zien ter werken.
ik heb nog eens 3 kaartjes op je blokkade getrokken...de brief, het naker op de kop en het huis,
jezelf bent hier bij ingeschoten, je vertrouwen is toch behoorlijk ondermijnt en hier zul je zelf aan moeten gaan werken.
ook de dame in questie zit nog met een behoorlijke geblokkeerde energie...
heeft het ook iets met geld te maken?
liefs marianne

zoontje

het heeft eigelijk met het geheel te maken , door de situatie hebben we het alle 2 financieel moeilijk
emotioneel moeilijk , voor ons zoontje is het zeer zwaar hij heeft er veel problemen mee .
ik heb het gevoel dat mijn vrouw wel nog wil maar niet durft en ze twijfelt .
ik wil alleen graag weten dat er nog een kans bestaat dat we deze problemen kunnen oplossen en er samen terug kunnen voor gaan of dat er helemaal niks meer is aan te doen

grtz g

dameblanche

het kind ligt op plek nummer 7
dit is een belangrijke plek, dit geeft ook ook een positieve boost om de toekomst te kunnen beinvloeden..
voor dat alleen al kun je de koppen nog eesn bij elkaar steken gaan, en al wat achter jullie ligt proberen weg te vagen.
ik heb hier nog eens een tarotleeging op gedaan;
je [toekomstige] partner zwaarden 9 op de kop
jij; staven koningin op de kop
waar het haar om gaat; de kluizenaar
waar het jou om gaat de gehangene
jullie gezamelijk doel; kracht

kijken we naar jullie gezamelijk doel dan is het zo slecht nog niet.
je ex heeft het zwaar,  soort van wanhoop ook om de touwtjes aan elkaar te knopen, dat geeft ook al weer een neetslag op haar gestel.
het is moeilijk voor haar, ze kan daardoor niet meer de zaakjes fatsoenlijk op een rijtje zetten.
toch probeert zij inzichten te verkrijgen hoe dan ook....
zij zoekt naar een lichtje, terwijl jij bent neergesabelt door te veel verdriet en te veel tegenspoed kun je op dit moment er de enerige zelf niet meer voor opbrengen en heb je je overgegeven aan het lot, dat is ook die berg die op je ligt, je kunt maar moeilijk uit je problemen komen, je hebt een soort van wapenstilstand over je afgekondigd en jezelf overgeven....
toch zit er nog kracht in jullie relatie G....
liefs marianne :-*

zoontje

alvast bedankt , maar wat zou er dan concreet moeten gebeuren eigelijk om het samen te redden ?


klaproos1945

concreet gebeuren is communicatie met elkaar
hoe dan ook probeer contact te leggen en  met elkaar over de situatie praten
blijf niet als een kluizenaar zitten mokken en ga er voor

ik weet dat is gemakkelijk gezegt maar als men niets onderneemd
zal er niets gebeuren misschien kan je met de kerst iets organizeren voor je zoontje
die zal blij zijn met een cadeau van zijn bijde ouders maak er iets moois van

klaproosje

zoontje

ik wil niet liever dan comuniceren maar daar staat zij niet voor open
zij gaat kerst vieren bij haar ma en ik zit alleen thuis

ik weet niet op welke manier ik haar tot comuniceren krijg hoor , ze verdringt haar gevoelens en dat is het probleem vrees ik .
haar mama ziet dat ze ermee zit , maar wil het haar niet zeggen ( waarom weet ik niet hoor )

klaproos1945

hallo zoontje

durf je risico te lopen?
nee heb je en ja kun je krijgen
vraag of je een uurtje met kerst op bezoek kan komen bij schoonmama
het kan een opening voor je zijn misschien kan jij dan aan haar zelf vragen
waarom zij er mee zit is maar een ideetje hoor ik wil je zo graag helpen

veel liefs van klaproosje



zoontje

ik had graag dat er nog eens een grote legging werd gedaan misschien haal ik daar wat moed uit .

het probleem is dat zij bang is en haar gevoelens verbergt die ze heeft voor mij
ik heb eigelijk al alles geprobeerd hoor , praten mijn gevoelens in een brief geschreven enz enz

grtz

Jane26

Lieve allemaal,

Even vanuit mijn logica, levenservaring, vrouw zijn etc....



Ik adviseer je haar juist wat ruimte te geven. Enkel ruimte zorgt ervoor dat ze jou ook weer gaat missen, en dat de blinde vlek die op haar liefde voor jou ligt langzaam wegebt. Ruimte zorgt ervoor dat iemand gaat nadenken. En dat lijkt me hard nodig.

Daarna is communicatie de sleutel, absoluut. Als ik je verhaal lees krijg ik juist het gevoel dat ze zich even MOET terugtrekken, en hoe harder jij trekt hoe sneller zij weg rent..

Been there, done that! Dus even helemaal niks meer doen.






Sterkte..


XXX

zoontje

kan alle steun en hulp gebruiken hoor en aan de vorige legging heb ik heel veel gehad .
nu als er niemand bereid is een legging te doen zal ik het zonder moeten stellen he

mijn zoontje heeft het er ook heel moeilijk mee en kan alleen maar proberen er te zijn voor hem he .

dameblanche

ik weet het niet zoontje of je er de steun en hulp hebt kunne uithalen uit de kaartjes.
je zit er al een hele tijd mee, maar je komt niet van de plek.
je wilt het ook alten afhangen, en neemt een afwachtende houding aan.
jullie hebben het een en ander achter de rug, justitie heeft ingegrepen, maar zelf heb je het er moeilijk mee.
jezelf komt er niet klaar mee.
er zijn een hoop financiele zorgen, er is meer aan de hand.
en dat kan niet met een liefdevol gebaar goedgemaakt worden, je weet eigenlijk helemaal niet hoe je de draad moet gaan oppakken.
er bemoeien zich ookn og mensen om jullie heen met de zaken..
je moet voor jezelf eens alles op een rijtje gaan zetten.
en stapje voor stapje eens vorderingen willen maken.