duiding of wil iemand voor mij leggen?

Gestart door shana, november 12, 2011, 17:12:58 PM

shana

hallo iedereen,

ik ben nieuw hier. ik probeer zelf al een tijdje lenormand te leggen, maar zit vaak mis met de duiding. Want wanneer ik het vraag aan een vriendin dan geeft zij meestal een totaal andere uitleg over mijn legging.
Ik heb problemen met een man (wie niet, hee :-)) en ik wou even de kaart op zij foto leggen, ik heb een 13 kaarten legging gedaan         
                                              heden        toekomst
     verleden                             tuin
                                              hond ooievaar
   vrouw- huis                    op pk hart   slang kruis

onder weet ik niet meer, weet iemand wat slang en kruis samen betekenen?

Of misschien laat ik best een legging door iemand anders doen, want voor mezelf is het altijd moeilijk.
ik heb een relatie met een man die aan het scheiden is, ik kan maar geen hoogte van hem krijgen, wat zijn echte gevoelens voor mij zijn. Daardoor durf ik ook niet mijn echte gevoelens voor hem tonen, dit is een heel stresserende situatie, ik ben nl tamelijk gek op hem. Ik wil graag eindelijk es weten hoe hij erover denkt en wat ik kan doen om deze relatie te verbeteren, ben de laatste week 4 kg afgevallen door het constante piekeren en slaapgebrek, pfffft. Iemand interesse om mij te helpen, plse?
:'(
groetjes
Shana

Jane26

Citaat van: shana op november 12, 2011, 17:12:58 PM
hallo iedereen,

ik ben nieuw hier. ik probeer zelf al een tijdje lenormand te leggen, maar zit vaak mis met de duiding. Want wanneer ik het vraag aan een vriendin dan geeft zij meestal een totaal andere uitleg over mijn legging.
Ik heb problemen met een man (wie niet, hee :-)) en ik wou even de kaart op zij foto leggen, ik heb een 13 kaarten legging gedaan         
                                              heden        toekomst
     verleden                             tuin
                                              hond ooievaar
   vrouw- huis                    op pk hart   slang kruis

onder weet ik niet meer, weet iemand wat slang en kruis samen betekenen?

Of misschien laat ik best een legging door iemand anders doen, want voor mezelf is het altijd moeilijk.
ik heb een relatie met een man die aan het scheiden is, ik kan maar geen hoogte van hem krijgen, wat zijn echte gevoelens voor mij zijn. Daardoor durf ik ook niet mijn echte gevoelens voor hem tonen, dit is een heel stresserende situatie, ik ben nl tamelijk gek op hem. Ik wil graag eindelijk es weten hoe hij erover denkt en wat ik kan doen om deze relatie te verbeteren, ben de laatste week 4 kg afgevallen door het constante piekeren en slaapgebrek, pfffft. Iemand interesse om mij te helpen, plse?
:'(
groetjes
Shana

Hi Shana, ik kan je kaarten heel moeilijk lezen. Misschien dat je ze wil benoemen als bijv. 1. ... 2 ... 3 ... etc. want zo kan lijkt het een warboeltje. Zal in ieder geval een hoefijzer legging op jullie doen.

xxx

Jane26

#2
Maantje, wolken, ster, ruiter (overkoepelend), vossen, brief, beer.

Er zit erg veel onzekerheid bij jou, je voelt je erg wisselvallig, onzeker, het ene moment heb je er alle vertrouwen in, het andere moment zakt je hoop en daarmee je gevoel tot een dieptepunt en het maakt je enorm emotioneel. Ik heb het idee dat er wel een nieuwe impuls aan zit te komen, dus dat hij je wel meer tegemoet gaat komen, alleen heb ik het idee dat hij nu nog teveel (Gevoelsmatig) contact heeft met zijn exvrouw. Dit is een van de redenen dat hij zich moeilijk aan jou kan binden, weet ook niet of hij dit wel wil omdat hij zelf in de war is.


Ik heb ook een 13kaart legging op hem gedaan;
Wederom ook hier de ruiter op zijn persoonskaart. Neutrale kaart dus kijken we wat er omheen ligt.
In het verleden is er inderdaad sprake geweest van een sterkere band tussen jullie, door tijd en wijlen komt het er op mij over dat deze liefde die jij zo sterk voelt een illusie blijkt te zijn  :'( Hij voelt heel veel strijd, denkt hier ook heel veel na. Hij is onwijs aan het verwerken, houdt daarom contact en zijn sociale leven af, trekt zich helemaal terug. Dit is wel een hele gevoelige en kwetsbare man, die nu met heel veel twijfels door het leven gaat. Krijg een beetje het nare gevoel dat hij jou weleens als zijn rebound heeft 'gebruikt'.
(1. ring, 2. kind, 3. slang, 4 kist, 5 toren, 6 weg, 7 dame, 8 roede, 9 ruiter, 10 vissen, 11 maantje, 12 hart, 13 tuin.)

Nu lieve shana, een 13 kaartlegging op jou;

Lieve schat, de wolken liggen op jou persoonskaart. Het dondert flink bij je! Je zit enorm in tweestrijd, in het verleden is jou liefde onwijs vermeerdert, je staat als een beer zo sterk in de band die je met de meneer voelt, echter voel je je daar zo alleen in! De liefde die bij de meneer voelde liet jou energie stromen, deze energie had jij veel minder voor jij hem kende. Maar door de wolken die zo bij je donderen voel je nu alleen maar tweestrijd wat de energie blokkeert, daarom slaap je niet en is eten moeilijk. Het contact lijkt alleen van jou af te komen, en dit maakt jou heel emotioneel en verscheurd je.
(1 vissen, 2 beer, 3 brief, 4 schip, 5 ooievaar, 6 sterren, 7 toren, 8 roede, 9 wolken, 10 hart, 11 ring, 12 maan, 13 ruiter)

Luister lieverd, hoop dat je er iets aan gehad hebt. Ik weet dat wat ik nu zeg je niet wilt horen.. (trust me ik ken het) maar bescherm jezelf. Laat hem los. Je bent veel te waardevol om je lichaam & geest zo kapot te laten maken. 4 kg! If its meant to be dan komt hij. Ik hoop echt dat je krijgt wat je hartje zo graag wil.. heel veel sterkte in ieder geval.

Jane26

slang + kruis zijn voor mij niet echt fijne kaarten.. psychisch je helemaal in de war voelen.. heel veel zorgen.

shana

Bedankt,
ik kan er mij wel in vinden. Alleen tegen een vriendin vertelde hij dat hij denkt dat ik helemaal niks voor hem voel, omdat ik nooit zelf contact met hem opneem, (ik wacht altijd tot hij zelf belt of komt) en ik nooit laat merken dat ik hem graag zie. Ik ben inderdaad zo, ik durf niet zelf initiatief nemen en laten blijken hoe graag ik hem wel niet heb, te bang om gekwetst te worden. Terwijl ik dat echt toch wel graag wil.
ik heb nog een legging gedaan naar een oplossing met op zijn persoonskaart: hart en sleutel.
en kreeg dit.
verleden                   heden                                   toekomst
                                   6boom
              10ruiter         2klaverbladen   11ruiker

5ooievaar- 1huis   -(pk hart, sleutel)-13ring bovenop-   3tuin - 7lelies

               9hond          4slang                        12 berg
                                 8schip

dameblanche

goedemorgen shana,
ik ben er dan toch uitgekomen...
idd iet de gebruikelijke manier van een 13 legging heb je hier aangegeven.
een tip vor jou; leg zelf in deze situtie geen kaartjes, het brengt je steeds verder van huis, je hebt een duidelijke wensgedachte en die kun je niet uitbannen.
ik vindt het spijtig dat het je heelmaal in de ban heeft meisje, 4 kilo afvallen door gepeiker is niet niks en als het zo door gaat blijft er steeds minder van je over....
je legging;
de oplossing komt maar zeer langzaam van de plaats.
het feit is dat hij al lang in zg. scheiding zit, dat hanteert hij...
het gaat ook alle kanten met jou uit, maar ook met zijn vrouw...
de ene keer vertelt hij dit tegen jou, de andere keer weer dit tegen haar......
we kennen het begrip van 2 walletjes eten.....
maar het neemt niet weg dat het jou ziek maakt, je weet niet waar je aan toe bent, je kunt hierbij dan ook geen grenzen stellen en laat het initiatief aan hem over....om uit de moeilijkheden te geraken moet je voor jezelf een time-out nemen gaan...dit is te moeilijk....
je gaat helemaal uit balans geraken hierdoor.

op dit moment ben je echter niet gelukkig, leef je niet gezond, heb je onvoldoende rust, je kunt daardoor dan ook geen grenzen voor jezelf stellen en hij gaat dan over jouw grens heen steeds maar....shana, meisje neem echt hier even afstand van...liefs marianne

shana

aaaawww, is daar geen pilletje voor?
ik heb nog steeds geen honger, straks ben ik een wandelend skelet.
de ene dag kan ik mij er gemakkelijk over zetten en denk ik aan al zijn slechte kanten, maar de volgende zit ik weer in zak en as.
Kan je er ook uit opmaken of hij nog terugkomt of mij eindelijk met rust laat?

heel erg bedankt

klaproos1945

lieve shana

heb je er al eens aan gedacht om hier over met je huisarts te praten?

veel liefs van klaproosje


dameblanche

Citaat van: shana op november 14, 2011, 19:21:01 PM
aaaawww, is daar geen pilletje voor?
ik heb nog steeds geen honger, straks ben ik een wandelend skelet.
de ene dag kan ik mij er gemakkelijk over zetten en denk ik aan al zijn slechte kanten, maar de volgende zit ik weer in zak en as.
Kan je er ook uit opmaken of hij nog terugkomt of mij eindelijk met rust laat?

heel erg bedankt
shana, je bent helemaal in de ban van, je gaat geheel aan jezelf voorbij, je hoofd draait 24 uurs diensten en dan ook nog eens op volle toeren...dit gaat je niet volhouden, zoals klaproos hier aangeeft is het heel juist om hier eens met een huisarts te gaan praten.
dit is een vertrouwenspersoon en kan je aanreikingen geven.....
allereerst moet je het nu niet ook nog eens fysiek laten afweten.
heel veel sterkte en als je wil, hou ons op de hoogte....
het is aan jou om te bepalen of hij je met rust zal gaan laten, trek die grens bij je op, zorg dat je mentaal goed uitgerust bent, fysiek weer sterk mag zijn en emotioneel sterk staat, dan kun je beter je grens ook gaan aangeven....

shana

Bedankt allemaal voor jullie lieve antwoorden.
Ik heb er echt wel veel steun aan. Ik neem het gewoon dag per dag.
Het is best dat ik hem totaal niet meer zie, maar hij heeft nog een aantal spullen van me die ik toch wel heel graag terug wil, ik heb nogal moeite moeten doen om er zelf aan te geraken.
Dit heeft hem alweer een excuus om af te komen, of misschien wil hij ze wel helemaal niet terug geven.
Bah, geef mij dat pilletje maar.

dameblanche

nee shana, ee npilletje werkt alleen maar voor dat moment, je moet het gaan afsluiten voor jezelf, dan zul je gaan zien dat je op den duur op een geheel andere manier ertegen aan zult kijken, maar dan is er werk aan je toko :-\

shana

Hij laat me dus niet met rust. gisteren belde hij me op om te vragen of ik hem wil helpen een appartement te zoeken, en ik laat me weer doen!! Maakt mij wijs dat hij niet thuis is en geen pc ter beschikking heeft en dan vertelt een vriendin me dat hij uren heeft zitten chatten op facebook.
Dus vanmorgen bel ik hem zelf op (de eerste keer dat ik dat doe) om hem ermee te confronteren en hij verdraait weer de hele boel. Bah! Zegt dat hij helemaal in de war is, en alles op een rijtje moet krijgen, dat hij bijna moet huilen omdat hij zijn dochtertje moet achterlaten..en dat ik hem heb gekwetst. Wat moet ik nog geloven?  Het klinkt logisch maar is het ook waar?
Nu weer afwachten?
Ik heb nog eens mijn kaarten gelegd om te zien of er een nieuwe betere man in mijn leven kan komen als ik hem verlaat, maar helemaal niks. Dus dan denk ik beter een vogel in de hand...dan.... alleen.

Inga


"Ik heb nog eens mijn kaarten gelegd om te zien of er een nieuwe betere man in mijn leven kan komen als ik hem verlaat, maar helemaal niks. Dus dan denk ik beter een vogel in de hand...dan.... alleen".

Volgens mij kun je er alleen maar beter van worden als je hem loslaat.
"helemaal niks".....volgens je kaarten nu, dus dan maar genoegen nemen met hem???
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je beter een tijdje zonder man kunt leven dan met een man die jou niet verdient.
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Niet verkeert opvatten alsjeblieft maar op mij kom heel jong over. :-*















shana

Dag Inga,

je doet me lachen, ...eindelijk. Je hebt gelijk, ik lijk wel een verdwaasde tiener, allemaal door een onnozele man. als ik heel eerlijk in de spiegel naar mezelf kijk, herken ik mezelf niet meer, alles heb ik op hem gefocust.
Ik ben 36, dus niet meer piepjong, jouw opmerking heeft me een beetje wakker geschud moet ik zeggen, meestal ben ik de persoon die mijn vriendinnen es goed wakker schudt als het om slechte mannen gaat. Ik had nooit gedacht dat ik mezelf ook zo zou kunnen verliezen, blijkbaar toch. En jullie hebben gelijk, hij is het allemaal niet waard. Als zijn vrouw hem zo vlug buiten wil dan zal daar wel een goede reden voor zijn.
Ik ben het gewoon beu om alleen te zijn of met mannen waar ik niks voor voel. Hij was de eerste in lange tijd die me echt beroerde, hij is heel intens en dat werkt een beetje verslavend. Tja, ik ben ook maar een mens. Het feit dat er geen nieuwe man op mijn pad komt volgens de legging, maakt me wel een beetje weemoedig, misschien verandert dat als ik hem eindelijk loslaat.
Dus ik doe er alles aan om hem los te laten, het zal niet makkelijk zijn, maar ik hoop dat ik mijn zwakke momenten kan overwinnen deze keer. Ga me weer inschrijven voor dansles en zwemclub, gewoon bezig blijven, dan zal het wel moeten lukken.
Of misschien heb ik nu gewoon weer een sterk moment....
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, zo raak ik er wel denk ik.
xoxo

Inga

Hai Shana,

Wat fijn dat je wakker bent geschut!
Ik ben blij dat je erom hebt kunnen lachen.
Vaak zie je zelf pas achteraf hoe "onnozel" je gereageert hebt in zulke situaties.
Ik had echt even het idee dat je begin 20 was..... ;)
Ik heb zelf een dochter van 22 en vond jou daarin zo herkenbaar. :)
Weet je Shana, de kaarten geven op dit moment misschien dan wel aan dat er geen nieuwe man in je leven komt maar is het geen weerspiegeling van jezelf?
Jij staat er nu niet voor open, wilde eigenlijke helemaal geen nieuwe man alleen die ene....
Ik weet zeker dat als jij kiest voor jezelf nu en hem laat gaan, de kaarten ook veel positiever worden.
Denk nu maar eens even lekker aan jezelf, jij verdient veel beter! :-*