Op basis van Pentakels 10

Gestart door Anja, april 13, 2024, 18:17:28 PM

Anja

1. Begin:......................Zwaarden 4
2. Tegenwerking:...............Staven 10
3. Medewerking:................Staven Koning
4. Strijd:.....................Staven Koningin
5. Uitdaging:...................De Toren
6. Verandering:.................Zwaarden Koning
7. Geluk:.......................De Maan
8. Geheimen:....................Pentakels 2
9. Onzekerheden:................Pentakels Koningin
10. Triomf:.....................Staven Ridder

Ik word het sterkst naar de Toren getrokken. Deze kaart staat o. a. voor verwoesting van vermeende zekerheid of een plotseling (verwoestend) einde van een bepaalde relatie of situatie. In mijn geval gaat het om dat eerste!
Zwaarden 4, Staven 10 en Staven Koning, geven voor mij aan dat het voorlopig nog rustig blijft in mijn leven. Voorlopig gaat het nog om (zeer) kleine, stapsgewijze veranderingen.

IK merk de laatste tijd wel (zeer) Kleine, plotselinge onverwachte veranderingen die soms (heel) leuk en soms minder leuk zijn. Dit voelt heel goed voor mij aan. Alles zal in een tempo gaan wat bij mij past, zoiets voel ik gewoon.

Ik heb het geluk dat ik een goed onderscheidingsvermogen heb (De Maan) en ook een goede intuïtie. Op deze manier zal ik de komende tijd het kaf van het koren kunnen onderscheiden, goed en op tijd inzicht krijgen in wat echt is en wat vals is.

Twee koninginnen: ik verheug me op de gezelligheid die ik tegemoet kan zien maar ik moet beducht zijn op wat ik zeg EN ook op roddel.
Die twee koningen duiden dan wel weer op een stabiele toestand en/of een goed advies.

Mijn gevoel: de komende tijd moet ik rustig maar gestaag doorgaan, blij zijn met de kleine dingetjes die veranderingen en dan komen de grote/grotere vanzelf!


ANJA