Geheugen zorgen

Gestart door Blue Birds, april 09, 2024, 09:42:44 AM

Blue Birds

De laatste tijd merk ik op dat ik zaken vooral namen vergeet. Niet van mijn familie maar van werk collega's of partner van een vriendin of bv zaken zoals ik vertel iets en dan even later ben ik vergeten waarover of wat de topic was. Ik ben bezorgd en ben wat angstig om naar de huisarts te gaan.

Wat zou er MOGELIJK aan de hand zijn? ( want kaarten duiden op mogelijkheden ) het lot enzoverder heb je zelf in hand het zijn enkel advies of mogelijk uitkomst zaken. Dus ik weet dat ik het met een korreltje zout moet nemen. Maar het kan misschien iets verduidelijken wat er mogelijk aan de hand kan zijn.

Ik trok de 6 van staven eruit en de verklaarkaart de magier?


Anja

De verklaarkaart komt voor mij het sterkst naar voren. Je zenuwen zijn duidelijk overbelast.

Mede omdat Staven 6 ook voor een succesvol arts staat, raad ik je bij deze aan om die toch eens te bezoeken. Ook al vind je dat misschien wel heel erg eng.
Want een gebrek aan bepaalde vitaminen en/of stofjes, kunnen problemen met het geheugen veroorzaken. Tevens kun je met hem/haar eens praten over jouw vaak overbelaste gevoel en waar je zo verdrietig over bent.

De samengestelde waarde van deze twee kaarten is 7 (De Zegewagen). Deze kaart geeft ook gezondheidscontrole aan. Maar ook hier weer: grondig de balans gaan opmaken en misschien kun je daarbij wel wat hulp gebruiken. Maar ik denk dat eerst dat overbelaste gevoel weg moet.

Heel veel sterkte Blue Birds

Blue Birds

Hey Anja,


Kan heel goed kloppen wat je zegt! Laatste tijd veel op mijn bord gehad en zorgen rondom werk, woning die me stress bezorgen, zorgen rondom mijn kind. Dan zorgen van anderen op mij nemen, ik eet ook wel laatste tijd wat minder wel gezond maar iets te ( eet ook geen vlees of vis ruime tijd door gewoon geen echte eetlust bij mijzelf ) en kan daardoor tekorten hebben.
Ook hormonen die een grote rol kunnen spelen na 40?

Nu alvast dank je wel voor je inzicht  :)

Anja

Na je veertigste levensjaar, bereidt het lichaam zich voor op de overgang. Dat brengt enige hormonale veranderingen teweeg.
De stress die jij momenteel ervaart, werkt daar niet goed op plus een mogelijk vitaminetekort.