Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 8 augustus.

Kelken 3 met begeleidingskaart Munten 6.

Zien wat ik heb en er blij mee zijn. Kansen op werkgebied om successen te behalen. Luisteren naar oude rotten in het vak.

Belline:

De Ster van de Vrouw

De ster van de vrouw, is de persoonlijkheidskaart voor de vrouw, de echtgenote, de vrouwelijke partner of een vrouw in het algemeen. Bij een kaartlegging met het Belline-orakel duidt kaart 2 dus de consultant aan indien deze een man is, kaart 3 indien het een vrouw is.

Hmm, weet even niet wat de kaart inhoud.

symbolon:

DE GOUDEN KOOI
Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 9e augustus.

Munten 2 met begeleidingskaart Koningin van Munten.

Mijn balans vinden (ook financieel) Durven nee zeggen, mijn grenzen trekken. Mijzelf weer opladen, ik heb teveel van mezelf gevergd.

Belline:

Vertraging

Beroep: Niks evolueert zoals je verwacht, want blokkeringen en obstakels komen op je pad. Je bent bezorgd en angstig over de situatie. Financieel: Er treden allerlei blokkeringen op inzake het inkomen. Geld komt dus trager op je af dan je verwacht en er treden moeilijkheden op, maar deze zullen slechts een korte tijd duren.

Symbolon:

DE TWEE GEZICHTEN VAN EVA
Vandaag speelt een interessant dilemma een grote rol. Dit daagt je uit om twee strijdige en schijnbaar niet te verenigingen kanten in jezelf tot de juiste balans te brengen. Zeer waarschijnlijk heeft dit te maken met een belangrijke keuze! Soms biedt een nuchtere benadering de juiste ingangen. Kies voor deze benadering vandaag.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

inderdaad dezelfde kaarten als kreeft. ;D Maar jij neemt een extra hulpje mee, de koningin van de pentakels.
Jij zorgt er wel voor dat je er niet alleen voorstaat, als de pias speelt met de 2 pentakels. En dan nog wel de moeder van de pentakels, dan kan het  niet mis gaan Lief. want als de pias dreigt 1 pentakel te laten vallen, (wat onmogelijk is). zit deze direct op de schoot van de koningin, die het met liefde zal koesteren.

Belline (nog nooit van gehoord)
inderdaad als er problemen op je pad komen zullen deze slecht een korte tijd duren. Heb vertrouwen Lief.
koester de pentakel (en niet een munt, maar meer een grote zaad waarin alle kennis in is opgeslagen)

fijne dag

Heleen.


Lief

Dank Heleen voor deze wijze les,

Ik ben weer even teruggefloten om mij duidelijk te maken dat alles kan, mits ik de boel in balans houdt. Wat heerlijk dat de Koningin daar is om de pias te ondersteunen.

Ik heb vertrouwen Heleen en voel iedere dag gestaag de vooruitgang die ik zo graag wil om straks vruchten te kunnen plukken. Ik zaai om op een later tijdstip te oogsten.

Leuke kaartjes wel de Belline. Tip van Kreeftje trouwens.

http://www.para-astro.be/index.php/kaartleggen/kaarten/belline

Hierbij het linkje.

Fijne dag!

Liefs en knuffel, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

heleen

dank je lief voor de link.
Ik heb direct natuurlijk mijn kaart getrokken.

De horoscoop.

Het duurde even voor ik de omschrijving kon vinden, wat ik niet zo erg vind, omdat ik meteen gefascineerd was door de kaart. Ik weet namelijk hoe  mijn eigen geboorte horoscoop eruit ziet. En het leuke is dat op de kaart  zie je de zon boven en de maan beneden, precies zoals in mijn horoscoop zon 9de huis, maan 3e huis. Dus ik kreeg meteen een glimlach om mijn mond.

de omschrijving

Beroep: Er komt promotie of een nieuwe activiteit. De consultant(e) zal profijt kunnen halen uit bepaalde situaties. Financieel: Er komt vooruitgang op financieel vlak in de nabije toekomst. De inkomsten verhogen en er komen onverwachte winsten.

Dat klinkt goed.  ;D Dus ik denk dat ik over een tijdje op een super de luxe cruise schip (met zwembad) de wereld rond vaar. Tussen de zon en de maan! ;D

liefs
Heleen :-*

Lief

Hahaha, ik heb gelijk beeld bij de cruise met zwembad en de ronde om de aarde.

Sorry dat ik niet heb uitgelegd dat je terug moet klikken voor de omschrijving. Vergeten... :-X


Wat frapant dat de kaart leek op jouw geboortehoroscoop. Kan geen toeval zijn.

Lijkt meer heerlijk ergens te vertoeven tussen zon en maan......

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 10 augustus.

Zwaarden 6 met begeleidingskaart Zwaarden 3. Hierop 3 kaarten getrokken voor de Zwaarden 3.

Zwaarden 6-

Ik heb besloten dat de situatie waar ik in zit mij niet meer past. Ik moet nog even geduld hebben alle emoties te laten gaan, maar het moment gaat komen dat ik iedereen duidelijk maak wat ik wil.

Zwaarden 3-

Stress ervaren door verborgen verdriet.

Koning van Zwaarden-

Beslissingen nemen zodat er geen vertraging optreed.
Verandering van levensstijl. Mij ruimte gunnen om mezelf te zijn.

De Ster-

Een nieuwe kans krijgen om te veranderen wat ik wil. Met een duidelijk doel voor ogen kan ik mij situatie verbeteren.

De gehangene-

Mijn rust pakken en leren op een andere manier naar de wereld te kijken.

symbolon:

MATERIE EN GEEST
Je word tot nadenken gezet vandaag en doet er goed aan hier gehoor aan te geven. Je staat namelijk op het punt om belangrijke, nieuwe inzichten te verwerven! Onderzoek voor jezelf of er iets is waaraan je jezelf vasthoudt. Je hebt je namelijk verbonden aan een placebo-effect en zit hier in gevangen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 augustus.

Koning van Munten met begeleidingskaart Munten 9.

Aan het werk gaan. Projecten afmaken waar ik mee bezig ben. Dingen in balans brengen. Financiële zekerheid creëren. Mogen gaan oogsten wat gezaaid is. Ik mag trots zijn op mezelf wat ik dan bereikt heb en ervan genieten.

Symbolon:

Gevangenschap

Vandaag worden je ogen geopend dat je moet accepteren dat je niet kunt kiezen tussen verantwoordelijkheid en vrijheid. Het is het Aardse begrip van `vadertje tijd` dat je laat inzien dat het slechts een kwestie van tijd is! Vandaag worden kracht en de praktische kanten van het leven van je gevraagd. Luister naar je wijsheid.

Fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je vindt zekerheid heel erg belangrijk, onverwachte dingen vindt je maar eng, het blokkeert je, het spontane is er dan vanaf...

Lief

Hoi hoi,

Dank Marianne :-* hoe gaat het met je?

Het is niet zozeer at ik onverwachte dingen eng vind. Ik wil gewoon meer financiële zekerheid. Weten dat ik dingen kan doen. Als ik verder wil in de fotografie brengt dat ook weer kosten met zich mee. Ik wil vooruit! Leuke dingen kunnen doen, mijn kinderen dingen bieden. Dat is voor een groot deel afhankelijk van de financiën helaas.

Alleen de zon komt gratis op. Ook dat vind ik super genieten hoor. Maar financieel alles iedere maand uit moeten tellen geeft veel druk en stress. Daar doe ik enorm mijn best voor om dat te verbeteren.....

Liefs, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 13 augustus.

Munten 8 met begeleidingskaart Koning van Munten.

Ik blijf maar in de munten zitten.

Doorwerken aan mijn projecten en mijn studie blijven volgen. Tijdens mijn ontwikkelingen af en toe stoppen en evalueren en bekijken of ik de weg die ik volg door wil blijven gaan.
Ook zal ik mijn zakelijke instincten in moeten gaan zetten om echt te gaan bereiken wat ik wil. Onderzoeken op dit gebied wat ik nog niet weet en het mij eigen maken.

symbolon:

MOIRA
Een innerlijke strijd houdt je bezig! Je worstelt met een beslissing en vandaag krijg je de gelegenheid uit twee opties te kiezen. Soms moet je leren omgaan met het lot. Hierin is de keuze altijd vrij om te kiezen voor verbittering of honingzoet. Volg vandaag je waarheid en laat je leiden door sereniteit en liefde.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 augustus.

Aas van Kelken met begeleidingskaart Koning van Kelken.

Hernieuwde liefde door het doorbreken van oude patronen en het overwinnen van emotionele blokkades.
Hierdoor komt mijn creatieve uiting ook meer op gang. Mijn grenzen duidelijk blijven aangeven en mij laten leiden door de koning. Het geluk zoeken in mijzelf.

symbolon:

KOPPIGHEID
Er is iets wat je onder ogen mag zien. Hier kan en mag je vandaag niet om heen. Er staat je dan ook niets anders te wachten, dan vandaag aan de slag te gaan met boosheid en woede die je misschien al jaren onderdrukt. Zoek de schuld niet bij de ander en blijf bij jezelf.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 augustus.

Zwaarden 6 met begeleidingskaart zwaarden 9.

Loslaten, een stap voorwaarts maken. Mijn gedachten onderzoeken. Negativiteit en angsten loslaten.

symbolon:

DE ANGST
Je doet er goed aan je angst vandaag onder ogen te zien. Hier ben je nu sterk genoeg voor! Het zal confronterend zijn, echter biedt het je wel de mogelijkheid om de feiten onder ogen te zien. Zo kan je naar bevrijding werken. Iedere stap in het donker is een weerspiegeling in behoefte van bestaanszekerheid.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 augustus.

In mijzelf geloven en vertrouwen op mezelf. Mijn energie oppakken om projecten af te ronden.
Mij richten op wat ik heb en wat ik wil. Negatieve gedachten loslaten zodat ik stappen vooruit kan maken.

symbolon:

DE FAMILIE
Je doet er goed aan om de uitdaging waarin je bent beland nu niet meer uit de weg te gaan. Draai er vandaag niet langer om heen en laat je niet te veel leiden door emoties en twijfel in jezelf. Een nieuwe en verdiepende verbinding aan gaan, brengt nu eenmaal consequenties met zich mee.

Fijne dag!

Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 augustus.

Kelken 7 met begeleidingskaart Zwaarden 8.

Mij ontdoen van onnodige last, zodat ik 'vrij' bezig kan zijn op het artistieke vlak en mijn richting kan bepalen.
Mij niet laten weerhouden mijzelf te kunnen zijn. Geen angst hebben voor reacties om mij heen.

Symbolon:

HET GEBREK
Vandaag wordt er van je verwacht verantwoordelijkheid voor jezelf om je leven onder de loep te nemen. Dit is geen gemakkelijke, maar geen onmogelijke taak. Je wordt opgeroepen het contact en de verbinding met jezelf eens goed onder de loep te nemen. Relativeer vandaag wat je nodig hebt en/of welke personen je kunnen dienen.

Fijne zaterdag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...