Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 22 mei.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken. Floeper Staven 4.

Ik blijf met mijn innerlijke bezig. Vandaag vertrouwen op mijn intuitie en op mijn gave.

Dat mag ik hopen. Ik heb vandaag een bruiloft te fotograferen, de floeper.

symbolon:

VAMPIER
Je doet er goed aan vandaag te reflecteren naar jezelf en in actie te komen. Ga op onderzoek naar dat deel in jezelf wat je aandacht dringend vraagt. Maak je vandaag los van de gehechtheden wat in eerste instantie goed leek te zijn. Misschien is het confronterend en ben je bang. Je kunt het!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 23e mei.

De Zon met begeleidingskaart Aas Van Staven.

Voorspoed en optimisme. Een nieuw begin. Alles wat ik wil kan ik. Als ik maar durf.

symbolon:

HET NOODLOT
Je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van partnerschap. Houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren. Maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart. Dit is ondragelijk voor donkere krachten. Onderzoek vandaag welk plaatje je aan deze relatie verbindt!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief,

De Zon met begeleidingskaart Aas Van Staven

Wat ik al de hele tijd doorkrijg terwijl ik je kaartjes overloop ..
Geloof , een mens is sterker dan je denkt , wees positief en het komt positief , vraag positief en doe positief , neem alles op als een les ... je krijgt er altijd hoge punten voor , telkens kan je afsluiten en herbeginnen , kijk maar eens de periode toen je kind was ... niets van problemen heb je vast gehouden  .. snap je  ?
Dus de zon , kracht en positief , de aas van staven , het groeit ...

Suus

Lief

Hoi Suus,

Wat apart. Toevallig met iemand over gesproken vanavond. Ik somde even mijn problemen op vsn de laatste tijd.
Toen zei degene. Dat je hier dan staat? Tja, ik kan wel alles negatief zien en bij de pakken neerzitten, maar dat brengt me ook nergens.
We overzien dus, leren, herpakken en gaan weer door.
Dat positief denken mag ik nog wel vaker doen. Dank dat je me daar op wijst en dank voor de duiding.

Dikke knuffel, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 mei.

Kelken 2 met begeleidingskaart Munten 10.

Verzoening van tegenstellingen. Het gezin.

Ik vind dit apart al 2 lastige kaarten. Vooral munten 10. Er zit zoveel in. Samen vind ik het helemaal lastig er iets in te zien.

symbolon:

MATERIE EN GEEST
Je word tot nadenken gezet vandaag en doet er goed aan hier gehoor aan te geven. Je staat namelijk op het punt om belangrijke, nieuwe inzichten te verwerven! Onderzoek voor jezelf of er iets is waaraan je jezelf vasthoudt. Je hebt je namelijk verbonden aan een placebo-effect en zit hier in gevangen.

Hmm, iets met mijn fotografie misschien....

Ik hoor vandaag of ik mee mag doen aan het overgangsexamen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Citaat van: Lief op mei 23, 2013, 22:57:08 PM

Toen zei degene. Dat je hier dan staat? Tja, ik kan wel alles negatief zien en bij de pakken neerzitten, maar dat brengt me ook nergens.
We overzien dus, leren, herpakken en gaan weer door.
Dat positief denken mag ik nog wel vaker doen. Dank dat je me daar op wijst en dank voor de duiding.

Dikke knuffel, Lief :-* :)
Ne mens heeft nog nooit ter plaatste staan rotten Lief omdat hij niet meer verder kan, er is altijd een uitweg .. soms moeilijk maar dat is het leven !

Lief

Psies, das waar Suus!

Maar na deze periode graag even een snipperweekje ;D Gewoon ff niks aan de kop hebben dan.

Voor nu in spannende afwachting of ik geslaagd ben voor dit blok. Gisteren de docent tegen de haren ingestreken :-\ Hoop niet dat hij dat vandaag gaat botvieren.....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Je zal wel door mogen ... staat in je LN kaarten

Lief

Pfff mooi niet!

Heb een - voor dit blok! Mag wel examen doen, maar moet dan 2 +en halen. Ik voel hier voor mezelf weerstand. Ik wil niet door met +   ++ en een -. Ik wil voor 3e blok ook een +

Morgen bespreking. Ik weet niet of ik wil gaan. Ben het gewoon niet helemaal eens met methode van beoordelen.....
Look for the answer inside your question...

kreeft

zal duimen Lief,  >:(

:-* fijne weekend , toch  :)

Lief

hoihoi,

Dank Kreeftje :-*

Ben lekker thuisgebleven. Had even geen zin in de confrontatie.

Kaartjes voor de 25e.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Kelken 9.

Goed naar mezelf kijken en luisteren, tevredenheid, emotionele voldoening.

symbolon:

DE SLAAP VAN DOORNROOSJE
Vandaag is het moment aangebroken om in subtiele beweging te komen. Zoek de informatie waar je naar op zoek bent in jezelf vandaag en niet in de buitenwereld! Omarm daarom de situatie waar je op dit moment in verkeerd en laat je pantsertje die je om je heen hebt gecreëerd weer zakken!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 26 mei.

De Magier met begeleidingskaart De Zegewagen.

Creatief,kansen voor nieuwe ondernemingen. Het heeft wat voeten in de aarde, maar je overwint.

symbolon:

DE ONWETENDE DWAAS
Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief

Jah en dan neem je als Symbolon de onwetende dwaas  :)


De Magier met begeleidingskaart De Zegewagen.
Alles ligt klaar en mooi uitgespreidt , je kan het in de zegewagen ook gebruiken maar blijkbaar ga jij in je eentje door , jou eigen gevoel blijven volgen

Suus

Lief

Dank Suus :-*

Zit inderdaad in Mijn eigen gevoel. Wel overleg met docent. Zit toch in keurslijf wat betreft beoordelingen.
Vrijheden komen komend jaar pas.
Dingen veranderd voor afgekeurd blok. Mierenneukerij maar ik moet het er maar mee doen. 

Examenwerk is dik in orde. Maar ga het niet inleveren eer ik een + heb voor mijn laatste blok.
Verlang wel naar rust vanaf 8 juni. Tot september dan geen fotografie. Tijd voor mijn mannetje en kindjes dan.

Verlang nog naar vakantie met hen, maar zal er financieel niet inzitten.

Slaap lekker Suus.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 27 mei.

Koningin van Kelken met begeleidingskaart Staven 6.

Sterke emotionele ervaringen. Goed nieuws, steun van anderen.

symbolon:

DE QUANTUMSPRONG
Je staat op het punt van doorbreken naar een geheel nieuwe fase. De wijsheid van je ziel vertelt je vandaag, dat als je deze sprong gaat maken, je een hele nieuwe tijd tegemoet gaat met prachtige nieuwe uitdagingen. Ruk je vandaag los van de ketenen die horen bij je oude gedachten en patronen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...