Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 17e april.

Aas van Munten met begeleidingskaart Koningin van Kelken.

Plannen worden werkelijkheid. Voorspoed en geluk. Vertrouwen op mijn gevoel...

symbolon:

DE ROUW

Er is een belangrijke periode voor je aangebroken. Deze zal niet makkelijk voor je zijn. De tijd is namelijk aangebroken om vandaag definitief afscheid te nemen van een relatie of partnerschap. Er ligt een periode van disbalans, rouw en verdriet voor je. Stap hier vandaag dapper in. Ook dit verdriet zal weer voorbij gaan.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de kans om het op materieel gebied iets beter te krijgen, meer stabiliteit te vergaren of wel een solide gevoel kunnen creeren, de begeleidingskaart; de kelken koningin
de koningin weet dat zij het niet in de schoot geworpen krijgt , maar gaat goed om met haar eigen facetten.
je bent een gevoelsmens, het is ook je sterke kant en die kant wil je dan ook inzetten om vooruit gang te kunnen boeken op materieel gebied...

waar slaat dan die symbolenkaart; rouw op...???
rouw geeft aan dat je het moeilijk vind om los te laten, vermeende zekerheid los gaan laten, ook al is die vermeend

Vlinder

#362
Lief
Rouw... alles wat je loslaat is rouw, dat zijn noodzakelijke processen in ons leven, die je nodig hebt om het  te kunnen loslaten en je een bevrijd gevoel te geven uiteindelijk.

Als je daarbij de aas en de koningin neemt zou je kunnen denken aan een kans iets wat jouw altijd weer gevoelig en emotioneel maakt te kunnen loslaten, waardoor  je het anders kan gaan doen.

;D


Lief

Dank Marianne en Vlinder,

@Marianne, het zou geweldig zijn eens vooruitgang te boeken op materieel vlak waardoor stabiliteit komt. En dat op basis van handelen naar gevoel. Dat zou top zijn. Symbolon snapte ik ook inderdaad niet. Heb ik wel vaker. Misschien is de oorzaak dat ik hem online trek.
Ik heb al maanden geleden een klein deck besteld, maar is nog steeds niet leverbaar. Ik hoop dat het binnenkort geleverd wordt. Is toch anders om deck in handen te hebben en dan een kaart te trekken.

@Vlinder, dat is een goede uitleg Vlinder. Wat goed gezien. Ik heb inderdaad moeite met loslaten. Verder in tijd gaan vind ik geen probleem, maar heb vaak wel een gevoel van heimwee naar bepaalde dngen wat inderdaad voelt als rouw. Acceptatie dat iets niet meer is.

Dank voor jullie prachtige uitleg.

Liefs, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 april.

Kelken 2 met begeleidingskaart De Keizer.

Vereniging van tegengestelden. Een samenwerking. Iets begint vorm te krijgen wanneer er orde geschept wordt.

symbolon:

DE QUANTUMSPRONG. Balen de website waar ik het kaartje trek geeft de tekst erbij niet weer :-\

groetjes, Lief :)

   
Look for the answer inside your question...

dameblanche

herstrukturering binnen je relatie!

Lief

Ow? Ben ik zeer benieuwd naar dan. Volgens mij zat ik net in de goede struktuur :D

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 19e april.

Staven 2 met begeleidingskaart De Zegewagen.

Het formuleren van een nieuw doel,wachten op resultaat. Ik moet er veel 'strijd' voor leveren maar ga het redden.

symbolon:

ZORG

Er wordt nadrukkelijk van je verwacht om vandaag jezelf nu eindelijk eens de aandacht te geven die je verdient! Je hebt lang genoeg voor anderen gezorgd. Schenk nu liefde aan jezelf en maak het jezelf vandaag eens goed naar de zin. Hierbij gaat het om je fysieke verzorging en aandacht en je emotionele welzijn.

groetjes,Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief ,

Staven 2 met begeleidingskaart De Zegewagen.

Je kneed , je plooi je hebt geduld en je krijgt nieuwe inzichten , daardoor ben je op de kar gesprongen en ga je je eigen reis maken

Suus

Lief

Hmmm, nieuwe inzichten lijkt me geweldig. Dat geduld kost me wel moeite hoor. Ben inderdaad wel de kar in orde aan het maken om eens aan het avontuur te beginnen wat ik ambieer...

Dank Suus :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de uitdaging; de teugels in handen gaan houden, daadwerkelijk aangaan...
de situatie is moeilijk te handhaven, je wilt en moet een andere weg gaan inslaan....maar je schift het allemaal nog voor je uit....
er moet hard gewerkt worden, van hard werken ben je echter niet vies, maar dit is een ander soort hard werken....
het houd ook in dat men kan falen...

Lief

Dank Marianne,

Het wordt hard werken dus. Falen ga ik zeker niet.....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 20e april.

Ridder van Zwaarden met begeleidingskaart Kelken 3.

Bereiken waar ik voor ga om het bereikte daarna te kunnen vieren.

symbolon:

DE SPIRITUELE TUIN

Je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt, je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.

Fijne zaterdag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 21 april.

Aas van Kelken met begeleidingskaart Munten 9.

Nieuwe gevoelens. Mij openstellen voor anderen zodat negativiteit vervaagt.
Het bereiken van mijn doel en het genieten ervan.

symbolon:

DE BOODSCHAPPER

Er wordt van je verwacht dat je vandaag in beweging komt om zelfonderzoek te doen. Je staat er niet alleen voor. De juiste personen komen op je pad als je om hulp vraagt. Openheid gaat je mooie geschenken bieden. Kijk je leven luchtiger tegemoet, als zwaarmoedigheid en depressiviteit je in de greep proberen te houden.

Fijne zondag!

Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

er komt een nieuwe uitnodgiging mbt werk....