Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

#210
chaotisch en nerveus zoeken naar mogelijke richtringen, vol van natuurlijke opborrelende maar ook agressieve krachten, maar je ziet niet WELKE weg je moet nemen..

ontdek je eigen rots in jezelf, blijf niet zoeken naar dingen buiten  je..................

Sweetie

Lief

staven 9 met begeleidingskaart Munt van Azen.

er komen nieuwe uitdagingen aan maar daar moet aan gewerkt worden maar geen probleem voor Lief , wel zien dat het niet te zwaar wordt , laat alles zijn beloop en doe het voorzichtig

Suus

Lief

Goedemorgen allemaal,

Weer veilig terug in Nederland. Ik heb een heerlijke, boeiende tijd in Marokko gehad en veel foto's gemaakt.

Nu weer terug in ritme.

Kaartjes voor 7 maart.

Kelken 2 met begeleidingskaart Gerechtigheid.

Communicatie tussen gelijkgestemden. Alles in evenwicht brengen.

Symbolon:


HET ZWIJGEN

Vandaag wordt je geleidt naar je eigen innerlijke wereld! Vandaag wordt je verteld dat er nog meer is wat je voor jezelf mag houden. De engel in jezelf verbiedt je liefdevol om geheimen te delen met anderen. Richt je naar binnen en bewaar zorgvuldig en liefdevol de kennis die je eigen is, namelijk je innerlijke stem.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief,
weer thuis en dan weer het normale dagelijkse leven, dat heeft altijd een effect op je, rustig aan en niet meteen teveel willen...

Vlinder

Sweetie

Welkom Back meid !


Kelken 2 met begeleidingskaart Gerechtigheid

En je wil nu even genieten van het samenzijn

Suus

Lief

Hoi Vlinder en Suus,

Dank voor de duiding. Inderdaad even rust en acclimatiseren.

Daarna weer aan de slag. Moet nog 1 blok, een examen en door de contacten in Marokko komt er wat werk en nieuwe ervaringen op mijn pad....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 8e maart.

De Gehangene met begeleidingskaart de Keizerin.

Een ommekeer, groei en ontwikkeling.

symbolon:

DE VALSE HALO

Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,
De Gehangene met begeleidingskaart de Keizerin.

ondersteboven , je bent zaken aan het uitspitten , je wil veder kijken en dieper doorgronden , het langs alle kanten gaan bekijken

Suus

Lief

Hoi Suus,

Pff, fantastisch. Dat is precies waar ik de hele dag al mee bezig ben. Tjee, wat goed zeg!!
Als het nu ook nog de vruchten af gaat werpen zou dat helemaal fantastisch zijn....

Dank!

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

wederom 2 kaarten van de grote arcana,

je zult een besliisng moeten gaan nemen die tot ontbering leidt, maar dan kun je wel weer vooruit komen, eerder niet!

Lief

Hmmm, wat moet ik me daarbij voorstellen Marianne, ontbering?

Dank voor het duiden.

Kaartjes voor de 9e maart.

Eerst even melden dat ik een 1e prijs heb behaald in een fotografieblad met een prachtig portret. Ik ben er enorm blij mee. Mijn eerste 1e prijs!

Nu de kaartjes.

Rad van Fortuin met begeleidingskaart Staven 5.

Het gaat alle kanten op in mijn hoofd. Ben aan het worstelen met mijn 3e fotografieblok op school om daar vorm aan te geven. Wanneer dat op een rijtje is komt er weer rust in mijn koppie.

symbolon:

MARKTPLAATS DER IJDELHEDEN

Vandaag vaar je het beste door niet al te veel de diepte in te gaan. Er ontbreekt een belangrijke schakel op dit moment. Namelijk de schakel van een werkelijke, inhoudelijke verbinding in de relatie. Je beste remedie is vandaag je situatie te nemen zoals het is en je vooral bezig te houden met luchtige oppervlakkigheden.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedenacht/morgen,

Kaartjes voor 10 maart.

Munten 6 met begeleidingskaart de Maan.

Geven en nemen binnen het gezin en familie.

Symbolon:


GEVANGENSCHAP

Vandaag worden je ogen geopend dat je moet accepteren dat je niet kunt kiezen tussen verantwoordelijkheid en vrijheid. Het is het Aardse begrip van `vadertje tijd` dat je laat inzien dat het slechts een kwestie van tijd is! Vandaag worden kracht en de praktische kanten van het leven van je gevraagd. Luister naar je wijsheid.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

ontbering is totale overgave, opoffering waarbij je niks terug verwacht....

ja idd geven en nemen in blanas brengen, maar wat geeft je de maan hierbij mee?

de maan laat je onzekerheden zien, de angst te moeten leven in de ogen van anderen.

Lief

Hmm, dank Marianne. Eerst maar de balans. Daarna maar eens dealen met de maan. Ik dacht dat ik toch wel goed bezig was met angsten overwinnen. Alleen op reis geweest. Zeven kleuren in het vliegtuig, maar toch gedaan na 12 jaar.

We gaan het zien de komende tijd.

Groetjes,lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 11e maart.

Staven 2 met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

Het aftasten van geboekte resultaten en kijken wat ik van hieruit er mee kan. De Koningin leert me kritisch te zijn en juiste keuzes te maken.

symbolon:

DE QUANTUMSPRONG

Je staat op het punt van doorbreken naar een geheel nieuwe fase. De wijsheid van je ziel vertelt je vandaag, dat als je deze sprong gaat maken, je een hele nieuwe tijd tegemoet gaat met prachtige nieuwe uitdagingen. Ruk je vandaag los van de ketenen die horen bij je oude gedachten en patronen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...