Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

het recht zal geschieden en het geluk is op je hand, zo kun je de kaarten ook duiden, maar hier moeten we iets dieper gaan, deze kaart staat dan ook voor de JUISTE OPLOSSING,  echter je perfectionisme haalt je in, op die mpanier kom je maar niet verder...vergeet niet dat meerdere wegen naar rome leiden...

Lief

Dank Marianne,

Pfff, misschien probeer ik wel teveel wegen. Of probeer ik te hard. Het enige wat ik wil is eens geld verdienen. Ik heb al zoveel geinvesteerd. Ik hoef ook niet rijk te worden, maar een normaal gemiddeld inkomen binnenbrengen zou zo fijn zijn.

Ik vraag me af of ik het maar niet meer in mijn foto's moet zoeken, maar dan maar 'gewoon' een baan achter de kassa ofzo.

Niet dat daar iets mis mee is, maar als zelfstandige pedicure met een wens om van fotografie te kunnen leven is het niet de baan die ik ambieer.

Groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief

Gerechtigheid met begeleidingskaart Munten 9.

evenwicht in je beheersing , positief gaan bekijken en het geluk komt je toe , tevredenheid en succes

Suus

Lief

Dank Suus,

Ik ga het inderdaad maar eens beheersen. Af en toe te hyper bezig mijn best te doen. Geeft een gejaagd gevoel. Er positiever in gaan staan. Ik ga mijn best doen...

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 12e.

Staven 3 met begeleidingskaart de Duivel.

Het bereiken van succes, welslagen van ondernemingen. Ik blokkeer mezelf waardoor positieve energie geblokkeerd wordt.

symbolon:

DE BOODSCHAPPER

Er wordt van je verwacht dat je vandaag in beweging komt om zelfonderzoek te doen. Je staat er niet alleen voor. De juiste personen komen op je pad als je om hulp vraagt. Openheid gaat je mooie geschenken bieden. Kijk je leven luchtiger tegemoet, als zwaarmoedigheid en depressiviteit je in de greep proberen te houden.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

schijngroei........................
ik heb heel sterk het gevoel dat je je beter voordoet dan je je in werkelijkheid voelt, durf je je emoties ook te uiten???
:-X

Lief

Hoi Marianne, ik kan goed mijn emoties uiten. Ben benieuwd wat de schijngroei inhoudt. Heb alleen gejaagd gevoel omdat ik zo graag wil. Zou dat het zijn?

Dank :-*

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 13 februari.

Koning van Zwaarden met begeleidingskaart de Duivel.

Orde op zaken stellen. Positieve energie vrijlaten.

symbolon:

DE MAGIER

Je hebt veel in jezelf geïnvesteerd en bent veel over jezelf te weten gekomen. Pluk vandaag de vruchten dat je nog duidelijker weet waartoe je in staat bent! Je conceptie op zielsniveau is gereed. Met andere woorden op zielsniveau ben je er vandaag klaar voor om jezelf in de spotlights te zetten.

Groetjes,Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief ,

Koning van Zwaarden met begeleidingskaart de Duivel.
nieuwe ideeen gaan ervoor zorgen dat je het anders zal aanpakken , zorgen dat je uit het oude patroon komt

Suus

Lief

hoihoi,

Ik ga mijn best doen.

Weg oude patronen......

Dank :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

hier ligt dan rtoch weer de begeleidingskaart de duivel...

wat wil dat zeggen dat je een idee hebt, maar het idee komt maar moeilijk van de grond [zwaarden koning]
eigenlijk zit je als een broedkip op dat idee...
de duivel waarschuwd je tevens dat je niet in moet geod op gladde praatjes en, mooie beloften...

Lief

hoihoi,

Dank Marianne,

Ik denk dat ik er teveel opzit, dan kun je weinig creeeren ben ik bang.


Kaartjes voor 14 februari.

De keizer met begeleidingskaart de Maan. floeper Munten 7.

Orde scheppen in het koppie, dat geeft rust. Niet halstarrig vasthouden aan ideeen, dat geeft ruimte.
Wat wil ik, wat is mijn stijl? Ik kom daar maar niet uit. Munten 7 zegt afwachten en geduld hebben.

symbolon:

REPELSTEELTJE

Vandaag wordt je alles gegeven om nieuw daglicht op je te laten schijnen. Je rekent af met je onzichtbare innerlijk persoon, of iemand anders die je stagneert. Je persoonlijke ontwikkeling gaat nu in een sneltreinvaart. Dit is nodig is om eventuele stagnatie achterwege te laten. Eventuele uitvluchten krijgen vandaag geen ruimte.

groetjes, Lief :) :-*

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 15e februari.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Staven 8.

Geduldig wachten, luisteren naar mijn gevoel. Dan komen dingen sneller dan verwacht.

symbolon:

DE NAR

Of je nu wilt of niet, vandaag wordt je uitgedaagd om je grenzen te verleggen. Nu is er geen weg meer terug. Mocht je nog enigszins terughoudend zijn, wordt je abrupt voor een onverwachte situatie gezet. Vandaag is er niets meer wat je tegenhoudt, dan slechts gedachten op angst gebaseerd. Sluit vriendschap met jezelf!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 16e.

Het Rad van Fortuin met begeleidingskaart munten 7.

Veranderingen en succes zitten eraan te komen. This nu een kwestie van geduld hebben.

Symbolon:

DE PRIESTER

Er komt vandaag een situatie op je pad waarin grote geestelijke arbeid van je verlangd wordt. Er wordt van je gevraagd terug te keren naar de bron van wijsheid en kennis in jezelf. Durf hier vandaag daadwerkelijk ook blind op te vertrouwen! Al je antwoorden liggen binnen handbereik, namelijk in jezelf.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 februari.

Kelken 3 met begeleidingskaart Kelken 10.

Een tijd van vreugde en genieten. Blijde veranderingen voor het gezin.

Symbolon:

DE ZORGELOZE

Je bent in een situatie beland die vandaag een aanpak van je eist, welke anders is als je gewend bent. Ben je bang de waarheid uit te spreken? Deze onderdrukking van jezelf zal vandaag niet langer onopmerkzaam blijven! Handel apart en spontaan. Het zijn de onverwachte situaties die je verder op weg helpen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...