mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

staven schildknaap

Je voelt je aangetrokken tot een nieuwe avontuur. Het nieuwe van vorige week is allang weer vergeten en er moeten weer nieuwe stappen gezet worden om weer wat verandering te krijgen.

@marianne, klopt helemaal, nog beetje zoeken wat het eigenlijke doel is  :)

grtj

kreeft

goeiemorgen,

floepte eruit,
de dood,
Vermindering, transformatie, vernieuwing, tijdelijke eenzaamheid, verandering en vooruitgang, overgang naar nieuwe cyclus,

getrokken,
de geliefden,
Deze kaart staat symbool voor keuze en het nadenken over deze keuze. Ook vrije wil, ontmoetingen, het esthetische, begeerte en liefde zijn mogelijke interpretaties.
De engel in de achtergrond is Raphael, de beschermheilige die zich richt op heling en genezing. Een moeilijke beslissing nemen is vaak het punt waarop genezing en heling plaats kan gaan vinden.

-met de eerste kaart ben ik het eens, dingen aflsuiten en plaats maken voor nieuwe zaken,
maar een keuze is momenteel niet aan de orde, voor zover ik weet, ook niet op gebied van werk,
er is niks dat zich aandient waar ik keuze moet maken  ???

afwachten,
grtj en fijne dag, het regent weer  :)

Lief

Goedemorgen,

Mooie kaart, transformatie....

Die keuze kan zich plots aandienen hoor. Je weet maar nooit Kreeftje...

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Kreeftje ,
De dood  dat is u  5.55 mijne meid ..

de geliefde
Moet je nu keuzes nemen aan de hand van u gevoel

Volg je gevoel , deze is niet opgelegd ..

Suus

kreeft

ja, suzepluus, begrepen  :P

@lief, ik vind het ook een mooie kaart,
transformeren , alleen vraag je je af, wat komt er ?  ;)

grtj


kreeft

goeiemorgen,

de zegewagen,

Wil, overwinning, succes, ambitie, vooruitgang, rede, verplaatsing.

Omdat er een rivier loopt achter de Strijdwagen kunnen we concluderen dat er heel wat gevoelens en emoties door deze kaart vloeien waar je me moet dealen. Je moet nu echt een beetje opschieten.

Weet je, op een bepaalde manier heb je al gekozen om alles achter je te laten. Want waarom zouden er anders achter de figuur op de kaart kastelen in de verste staan? Wat wil jij of heb je achter je gelaten? Waar kijk je naar als je naar voren kijkt?

grtj  :)

dameblanche

de zegewagen geeft aan dat je weer wat vat op de dingen krijgt, door eigen inzet.

Sweetie

Pak ze maar vast Kreeftje
Hou die linten goed in u handjes en ga er maar voor , tis u beurt

Suus

kreeft

goeiemorgen,

de duivel,

Zou het kunnen zijn dat het voelt alsof je vast zit en niet weet hoe je eruit moet komen? Verandering begint met de eerste stap. Dat mag een heel kleine stap zijn. Maar de eerste stap wordt gevolgd door een kleine volgende stap en zo voort. Als je te snel gaat eindig je ergens in de sloot. Mensen die langzaam gaan hebben het vermogen om zichzelf bij te sturen en houden het 't langste vol.

Als er een ding is waar je aan moet werken op dit moment dan is het je manier van denken. Negatieve gedachten werken je tegen. Controleer constant hoe je denkt en kom tot de conclusie dat je vaker denkt vanuit een NEE dan een JA. Verander je gedachten naar de positieve kant.

@dank marianne en suzy om te kijken,  :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,

zwaarden 6

Problemen achter je laten, vertrekken, jezelf ontwikkelen ondanks dat het moeilijk is, problemen oplossen, je ontdoen van stress

kaartje voor vandaag,
pentakels koningin,

Deze vrouw staat in diepe verbinding met de natuur. Haar hele doen en laten kan je haast gelijk stellen met de seizoenen en de stand van de maan en overige planeten. Dat doet ze niet bewust, maar dit is gewoon wie ze is. Ze is in staat om de dingen te laten komen zoals ze komen. Ze kan loslaten en vastgrijpen als het nodig is. Ze reageert vrij instinctief.

grtj,

Sweetie

Kreeftje,

En waar gaat ons meid zo naartoe ? ... is het hier nie meer goed ?  :)

Ons meid wil naar een stukje paradijs gaan opzoeken , eventjes helemaal alleen willen zijn 

Suus

dameblanche

een tevreden dagje, al zul je deze week beseffen dat je nog een lange weg te gaan hebt

kreeft

goeiemorgen,

bekers 7

Opruimen is het devies. Een rommelige omgeving zorgt voor verwarring in zijn hoofd.  Door letterlijk op te ruimen zul je merken dat het in je hoofd ook helderder wordt.

@marianne, suus,  gistren was een tevreden dag ja,  :) lekker rustig,

grtj  :-*

Sweetie

Kreeftje

Dromen mag maar je moet eraan werken om ze te doen uitkomen maar blijf bij je eigen keuzes

Suusepluse  :D