Hooggevoeligheid, HSP, in een horoscoop te zien?

Gestart door PeterdenHaring, juni 11, 2008, 14:15:08 PM

PeterdenHaring

N.a.v. eerdere onbeantwoorde vragen geef ik hier een aantal criteria aan die kunnen wijzen op hooggevoeligheid. Volwassenen kunnen uiteraard een schriftelijke test doen (kijk maar eens op www.hsp.jouwpagina.nl), maar bij kinderen en pubers is een astrologisch testje handiger en simpel.
Ik hanteer in mijn praktijk 3 elementen: 1) planeten in het (over)gevoelige sterrenbeeld Vissen, soms in stressaspecten met andere), 2) planeten in  het 12e huis van paranormale, fijngevoelige maar ook wantrouwige zaken) en 3) meerdere aspecten op Neptunus (niet allleen met Pluto).
De vierkanten of opposities en in mindere mate inconjuncten geven aan dat iemand grote problemen met HSP heeft (licht/geluid/agressie/overschaduwing), de positieve conjuncties en driehoeken tonen of iemand het bijbehorende talent kan gebruiken.
Beter gronden en een regelmatige auraschoonmaak is bijna altijd essentieel. Groeten van Peter uit Den Haag (www.peterdenharing.nl)

franciska123

u hebt gelijk , wat mijn horoscoop betreft toch , ik heb veel water in mijn horoscoop, neptunus in 12 en venus en mars vierkant neptunus , en ik ben hsp , heb verschillende vissen(zon) teken ook of met veel waterelement in mijn vriendenkring ook die allergisch zijn , zou dat er ook mee te maken hebben met die gevoeligheid
bedankt in elk geval voor de tip
mvg
carina

Romira

Hallo Peter ,

Ben net met een onderzoek begonnen naar HSP in de horoscoop voor mijn scriptie.
Ik lees dus met zeer veel interesse de dingen waar je naar kijkt.

Ik ben zelf ook een HSP , heb Maan in Vissen (vierkant Neptunus in 4) en heb Mercurius en Mars in 12.
Kun je me nog meer dingen vertellen ??
Zeer interessant !!

Gr
Romira