Waterman / Paard geboren 1966

Gestart door Alie, december 07, 2006, 18:58:19 PM

Alie

Hallo allemaal.

Fijn dit forum, vaak heb ik gedacht hoe vind ik gelijk gestemden, nou die tijd lijkt aangebroken.
Ik ben waterman / paard en geboren in 1966, ik onderzoek al zo'n twintig jaar comby astrologie, wat betekend dat ik heel veel mensen heb ondervraagd en dat kon ook mooi, want de afgelopen zes jaar heb ik als Opleidings adviseur/ beroepskeuze adviseur e.a. gewerkt.
Ik ben benieuwd wie ook dit teken heeft. Ik heb zoveel mee moeten maken in mijn leven, welke ook vaak herkenbaar is bij andere paarden. Vaak voel ik mij alleen, heb enorm veel kracht en doorzettings vermogen, krijg werkelijk (bijna :) alles voor elkaar.
Communicatie vind ik heel belangrijk en respectvol met mensen om gaan nog belangrijker. Ik ben een echt gevoelsmens en voel vaak aan of iemand het fout of goed bedoeld, ben niet bang en vertrouw op mezelf.
Vroeger had ik veel problemen met mensen, die mij niet begrepen, mij kennelijk te gevoelig vonden of juist te hard. Nadat ik met comby astrologie begon, leerde ik mij zelf kennen en daarna was nog belangrijker en inteseerde mij ook in andere mensen, waarom met die persoon geen warme vriendschap en waarom met die andere wel en al gauw werd het een inpiratie, ik ging gedichten schrijven, wil je ze eens lezen, vraag maar hoor, dan krijg je ze.
Ik hoop eens iets van jullie te horen.

Alie

Alie

Even kijken of een nieuw bericht het doet. ;D

lilith

Hoi Alie

allereerst een warm welkom hier

leuk dat jij je ook zo met astrologie bezig houdt.
Ik heb een boek dat gaat ook over de chinese en westerse astrologie. Ik ben dus een vuuraap en stier.

Mijn mannetje is een paard en vissen, met zijn asc in waterman. Dus heeft wel heel veel waterman trekjes hihi.

Ik ga nu eerst even je gedichten lezen.

liefs lilith
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

manic_monday

Welkom hier, Alie!

Het is heel interessant om westerse en Chinese astrologie te combineren. Ik vind het jaarteken vaak niet zo heel erg kloppen, omdat iedereen in jouw jaar aan die eigenschappen moet voldoen. Natuurlijk zijn er wel mensen uit mijn geboortejaar die
Maar gecombineerd met het westerse teken klopt het toch wel behoorlijk!

Alie

Hee bedankt voor jullie berichtjes!

Vuurpaarden zijn over het algemeen heel trots, met een rechte rug lopen ze overal op af en o wee wie geen respect toont, die word wel even terecht geroepen. Vuurpaarden kunnen je beste vrienden zijn of je moet ze al zo gekwetst hebben, dat het niet snel weer goed komt, maar ook dan heeft het vuurpaard vertrouwen in zich zelf en denkt, ach kan nog wel een kans.
Ze kunnen heel overtuigend zijn en hebben geen blad voor de mond, zo mooi uitgesproken. Het westerse teken geeft hierbij aan of iemand beter is ontwikkeld in het sociale vlak of misschien wiskunde of wat dan ook, in iedergeval waar het westerse teken voor staat word dan tot in de puntjes uitgevoerd door dit heethoofdige beestje. Een paard is ook erg gevoelig, je kan hem diep raken en voelt zich dan zo onbeschrijvelijk verlaten. Iemand moet dit nooit te vaak doen, want dan raak je je beste vriend voor altijd kwijt.
Als een vuurpaard iets in zijn hoofd heeft, moet dit gebeuren, zolang ie iets niet voor elkaar heeft, gaat ie door of draaft door ;D
Ik heb mezelf goed leren kennen, heb met allerlei soorten mensen te maken gehad in de ruimste zin van het woord.

Maar voorop staat bij mij: Ik neem iedereen zoals ie is, iedereen is perfect en heeft een reden voor het bestaan op deze aarde, met andere woorden: Ik hou van iedereen.

Liefs,
Alie

Leeuwin

En natuurlijk telt niet alleen het Chinese jaar waarin je geboren bent maar ook je reisgezel (chinees ascendant) spreekt een woordje mee plus daarbij het element van dat jaar. Daar komt dan ook nog eens je chinese zonneteken bij. Stel, je bent in december geboren, dan is je chinese zonneteken Rat.

Niet alle mensen van dat jaar zijn dus hetzelfde.

Groet van
Leeuwin