Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

kreeft

Gestart door annick, september 06, 2005, 21:14:49 PM

annick

hoi ik ben een kreeftje
en bijna alles wat daarover gezegd wordt klinkt me bekend in de oren.ik ben samen geweest met een vis maar dat klikte niet zo veel ruzie mijn pa is ook een vis en da botert ook niet echt goed.
nochthans staat vis als de ideale partner beschreven voor een kreeft.maar voor de rest lijkt alles te kloppen.
raar.kende niks van horoscopen af maar wil het wel beter leren kennen.lijkt me interessant.enige suggesties?

luna

Als je de ideale combi zoekt met kreeft dan moet je bij stier zijn  ;)

Ashquar

Citaat van: medusa op september 06, 2005, 21:45:49 PM
Als je de ideale combi zoekt met kreeft dan moet je bij stier zijn  ;)
Of je kijkt gewoon niet naar het sterrenbeeld en zoekt een leuk iemand. ;)

Kreeftje

Nog een Kreeft Zon hier
Was overlaatst samen met een vis (venus conj. Asc in Waterman, haar zon 28Ã,° Vissen, mijn maan 28Ã,° Maagd)
Uiteindelijk was ze een illusie...
Heb vooral iets met Tweelingen, helft van flirts en relaties waren tweelingen (de ene had Mars in Schorpioen opposiet mijn venus in stier en maan in ram op 3Ã,° opposiet mijn maan in maagd op 28Ã,°; de andere had venus in kreeft en maan in Vissen)...
Andere relaties waren Ram en Kreeft (2 kreeften samen, aiaiai)...
Maar ja, dit is alleen zonneastrologie en dus bijgevolg waardeloos...
Er zijn nog veel andere factoren...
Ik weet gewoon dat ik ascendant Maagd heb en daardoor descendant Vis heb... Ik zoek een relatie waar ik compleet mezelf mag zijn en waar ik kan uitrusten vd drukke wereld (hoewel ik er tegelijkertijd ook van hou (zuidknoop in 3, Asc Maagd, Mc in Tweeling)...
Bovendien staat mijn progressieve Venus en Maan nu in Tweeling en beweegt Uranus in transit heen en weer over m'n descendant...
Zal me nu effen tevreden stellen met losse contacten... Na de breuk zei ik dat 5 jaar gn vaste relatie meer wou (oké soms overdrijf ik)... Maar een vaste relatie maakt me paranoia...

Koshke

Hallo Annick,

Als je astrologie wil studeren moet je beginnen bij het begin.  Volg een beginnerscursus of ga naar een new-age winkel en vraag "professionele lektuur" (want er zit ook veel bulshit tussen) om astrologie te studeren.

Voor beginners vind ik de boeken van Karen Hamaker Zondag zeer goed, maar uiteraard zijn er ook andere goede auteurs.  
Een goed boek vind ikzelf ook "astrologie voor Dummies", beknopt maar zeer vlot geschreven met grappige tekeningen.
Zelf bezit ik intussen al over de 100 astrologie-boeken, maar ben er ook al een 6-tal jaar mee bezig.  
Het is zeer complex want er komt ook een hoop psychologie bij kijken, ik verwittig je maar.   Velen beginnen eraan, maar weinigen gaan er in door.  

Veel succes,
Koshke

Koshke

Hoy Kreeftje,

Uranus over descedant, dat wordt een rutschbaan...  Je stapt in maar waar je gaat landen??????  En hoe??????
En heu, een vaste relatie zal inderdaad moeilijk zijn met Uranus door 7, tenzij jullie allebei vrije vogels zijn en je elkaars vrijheid ook respecteert.

;)Koshke




luna

Citaat van: Ashquar op oktober 15, 2005, 11:07:20 AM
Of je kijkt gewoon niet naar het sterrenbeeld en zoekt een leuk iemand. ;)

Mijn vriend heeft als ascendant stier, mijn zon staat in kreeft.  De klik is er absoluut weldegelijk  ;)  Ik stond hier in het begin niet bij stil. Ik was eerder gefixeerd door zijn zon in ram en dacht dat dat absoluut niet zou klikken  :-X

Sandance

Hoi,

Ik ben ook een kreeftje en mijn ascendant is dat ook= dubbele kreeft en dubbel gevoelig ook. Ik ben al 13.5 jaar samen met een kreeft en wij hoeven niet te spreken om elkaar te begrijpen. Wij zeggen of denken ook héél vaak net hetzelfde op hetzelfde moment.

Liefs,

Dance

Manuel

#8
Citaat van: medusa op september 06, 2005, 21:45:49 PM
Als je de ideale combi zoekt met kreeft dan moet je bij stier zijn  ;)

Ik zie me zelf wel zitten met een Visje ;)

Annick: Alhoewel het zonneteken en de ascendant de meeste invloed op je uitoefenen, zijn er daarnaast ook meer planeten die dat ook doen in mindere mate. (Corrigeer me als ik hier iets niet helemaal goed zeg :P)

Sunchild

#9
Nog een kreeftje  ;D


Citaat van: medusa op september 06, 2005, 21:45:49 PM
Als je de ideale combi zoekt met kreeft dan moet je bij stier zijn  ;)

Mijn aantrekkingskracht naar een stier toe, is veel sterker dan bij andere (toeval?) sterrenbeelden! Heb zelf geen verstand van astrologie. In hoeverre is het bepalend? Kun je er van af op aan gaan? Wil dat echt zeggen dat er niets met bijvoorbeeld (de onmogelijk  ::) ) ram kan worden?