Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM


Vlinder

Dank je wel Heleen...

Na een zeer waardevolle ochtend de kaart de maan getrokken,
De weg ( van de kluizenaar) voert naar dipere lagen...

Sweetie

Vlindertje
Met het lichtje van de kluizenaar en het licht van de maan naar donkere verborgen oorden binnen jezelf gaan verkennen, verder en verder afdalen van de trap 

Suus :-*

Salsafret

De maan na de kluizenaar. Verder afdalen in je spiritualiteit. Wellicht verhelderende dromen.

Eveningstar

Goede morgen, Vlinderzus!

Ook hier passeer ik straks nog een keertje langs.

Knuffel!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Toren/ kracht/ geliefden

Ik ga uit van de kracht, innerlijke kracht beheersen en positief inzetten.
Ik kan enorm veel bewerkstelligen, moet mezelf er wel toe zetten,  :)

dameblanche

waaw heleen ..3 kaarten van de grote arcana, niet voor niks!
de toren staat voor de kaart kracht...
een plotselinge wending door met DAADKRACHT EEN BESLISSING TE GAAN NEMEN

Sweetie

Vlindertje

Ja 3 kaartjes ... en wat voor ..
Je hebt het onderste gezien , je krachten gebruikt en nu in alle stilte zonder moeite een beslissing gaan nemen

Suus

Vlinder

dames, Ineens zag ik helder hoe het moest gaan....
ik heb een beslissing genomen, het uitwerken kan beginnen!
Ben blij ;D

bedankt voor het meekijken

kreeft


Vlinder


Ricca

Lieve Vlinder,

Jij ook drie Grote Kaarten en mét de Geliefden erbij. :) Ik weet niet wat voor legging je gebruikt hebt, er zijn héél veel driekaartleggingen... (Vicky had tenminste de posities benoemd: thema - taken - kansen, dat maakt de duiding gemakkelijker). Het enige wat ik hier kan doen is de kaarten op een of andere manier met elkaar verbinden.

De Toren: een plotseling inzicht (dat behoorlijk 'inslaat').
Bij Kracht denk ik eerder aan de kracht van vertrouwen dan aan daadkracht. En daar hoort natuurlijk ook liefde en begrip voor jezelf bij (= Geliefden).
Toren + Kracht + Geliefden: met hernieuwd vertrouwen op weg naar heelheid en harmonie. En de koe vooral zacht en liefdevol bij de horens pakken. :P

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

Vlinder

Lieve Ricca

Je vraagt welke legging ik heb gebruikt,
ik heb inzicht gevraagd in een situatie waar ik mee worstel.
Ik zag de eerste kaart; de toren en als verduidelijking heb ik er 2 bij gepakt.
Fijn dat je eerder denkt aan de kracht van vertrouwen, ik denk dat dit mij helpt juist tot daadkracht te komen.
Dat is wel mooi, omdat vertrouwen daar aan vooraf gaat, soms zie ik dat niet, of was ik het even vergeten. ::)

Dank je, liefs Vlinder

Eveningstar

Hallo Vlinder,

hé bij de Toren krijg ik meteen het gevoel van "uit de lucht gevallen komen".
Gebruik je Kracht, om te doen, wat je wil doen en de Keuze te maken, die je wil maken.

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

inzicht in een situatie waar je mee worstelt , de toeren geeft aan dat je jeschuilhoudt dat je het niet direct in wil zien, je bent bang voor [grote] bveranderingen, echter de toren dwingt je daartoe, anders kun je niet verder, je zult stappen moeten ondernemen om verder te geraken...
dus de kracht [her] vinden om een beslissing een keuze te maken