Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM

Eveningstar

Hoi Vlinder,

wanneer je deze 8 staven tegelijk zou afvuren,... dan zou er wel plots een verandering komen, geloof ik. In één keer een ommekeer... misschien wel verliefd... wie weet?
Ja en het zou de Hogepriester kunnen zijn hé :) ;) .
Vlinder, met de Hogepriester in de hand, is je plotse ommekeer of gebeurtenis, die je staat te wachten meteen verzekerd en veilig.

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

22-6

de kaarten; kracht en het rad van fortuin

Het zelfbeheersing en liefdevol accepteren van mezelf,
en het aanvaarden van lot zowel neergaande als opgaande beweging.

Fijne dag verder

Eveningstar

Hola Vlinder!

Hoe was het gisteren? Kan je ons wat feedback geven? Ben wel benieuwd of er iets gebeurd is, zoals Staven 8 dit aangekondigd had... .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Ja vergeet ik helemaal,

Was eerder een beetje van van alles wat, broeide al een aantal dagen, moest eens goed praten ( relatie)
en suddert nu nog wat na, er is nog spanning in de lucht...
Maar zoon kwam langs en nam bloemen mee, dat was weer heel leuk.

Sweetie

Hallo Vlinder
innerlijke moed en onvoorwaardelijke liefde en veranderlijke tijden ... goed vast houden Vlinder

Eveningstar

Dank je wel, Vlinder!

Jouw kaarten voor vandaag...

zij vertonen een heel ander beeld... je levenskracht gebruiken, om je levenstaak uit te voeren... mmm... leuk gegeven en vooral een krachtig gegeven :) .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Die kracht heb ik ook nodig, voor m,n relatie ...... 8)
Vandaag ga ik maar eens wat voor een ander doen, ben ik goed in...

Eveningstar

Vooral vertrouwen hebben, Vlinder. Wanneer er onvoorwaardelijke liefde in het spel is,... dan kan jullie relatie dit dragen.

Leuk is natuurlijk iets anders.

Ik wens je heel veel kracht en vooral veel liefdevolle inzichten, zodat je weet om te gaan met de situatie.

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

#233
Susy, veranderende tijden inderdaad, voetl allemaal heel anders maar toch die onvoorwaardelijke liefde is wel te sprake gekomen, beet je bizar en ook mooi hoe jij dat zo ter sprake brengt :D

Eve, vertrouwen hebben en uit de sleur breken dat lijkt me een verstandige keuze, vooral als jezelf( ik dus) zo verander

Heb liefdevolle tijd doorgebracht deze middag, geinvesteerd en gegeven, en daardor ontvangen.

Weer een stapje in de bewustwording.
Bedankt voor jullie reactie
Vlinder    :-*

Eveningstar

Vlinder,... je bent opnieuw aan het roken :):):) .

Liefs,
Evenignstar

Vlinder

#235
 :-* :-* :-* :-* :-*

Ben in 1988 al gestopt, maar ja blijf verslaafde he.......hahaha

klaproos1945

 :-*  :-*  :-* vlindertje vlinders kunnen fladderen
ze vliegen ook en als rupsje verpoppen ze zich
als een liefdevol mens mooi gedaan vlinder
een klaproosje in het korenveld
zag je boven alles uitsteigen
als de mooiste vlinder van het jaar

klaproosje ;)  :D  :D  :D

dameblanche

de kracht die je geod kunt gebruiken om het rad een positieve draai te kunnen blijven geven....

Vlinder

vandaag,  de Ridder van Pentakels.

rustig overzien wat gedaan is en wat gedaan moet worden.

kristina1975

En Vlinder, is het gisteren gelukt om rustig af te wachten en het resultaat te zien of is er sprake van onbetrouwbare gebeurtenissen geweest? Liefs, Believe