Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

Palomino

Citaat van: lilith link=board=1;threadid=615;start=360#msg28657 date=1155939271
zulke momenten zijn vaak spaarzaam
quote]

...Zeker Weten !

liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Pink

#376
Yezz,

Pinkerbelletje was de afgelopen jaren behoorlijk wat kilootjes aangekomen en besloot dat het genoeg was.  En nu, vier maanden van streng regime later, ben ik er 15 kwijt.

I'm so happy 8) 8) 8)

Pink


Palomino

Kinderen weer naar school...rust in de tent  :D

Liefs,
palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

rosie989

Ik kan genieten van in de tuin werken zodat ik mijn energie daarin leggen kan...soms dan is er storm of onweer op komst (innerlijk) en als ik dan in de tuin werk, kan ik het kwijt in de aarde...heerlijk...

Rosie

Palomino

Héééééél herkenbaar voor mij Rosie...wat is Moeder Aarde lief hè... :D

Liefs,
palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

rosie989

Hoi..

Ontzettend lief! en ben haar enorm dankbaar hoor ;) Heerlijk gevoel vind ik dat... en ervaar ook echt het ontvangen en geven.. ;)

Liefs Roise

lilith

ik geniet nu enorm van het weer, zo heerlijk zacht als het is,
En ik geniet nog na van een fantastisch weekend.

Haha, eigenlijk geniet ik het meeste van het feit dat ik genieten kan.
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Pink

Van het feit dat ik snip- maar dan ook snipverkouden ben. In eerste instantie zag ik dit als de ultieme gelegenheid om gedachtenkracht te oefenen ;).

Afijn, ik ben dus niet verkouden......waarbij ik wel even vergeet dat niet in Universele taal een onbekend begrip is ::)
Maar het Universum heeft humor, natte humor  in dit geval want ik was ook vergeten hoeveel snot een mens kan produceren. En dat is veel kan ik nu uit ervaring melden. De aandelen van producenten van papieren zakdoeken gaan de komende dagen ongelooflijk in waarde stijgen.

Dan toch maar dat beproefde huismiddeltje in de strijd werpen, die rauwe ui onder mijn kussen

Pink

rosie989

hmm dan hangt het in de lucht dus ik snotter me ook kwijt, en slaap met mijn mond open alsof ik lig te snurken als een varken ::)

waar ik dan van genieten is mijn stoom cabine, dat werkt goed bij verkoudheden, beetje eucalyptus erin hoppaaa..

Hatsjoe..

Rosie

Pink


Pink

#385
Hallo allemaal,

Van het prachtige samenspel tussen lichaam en geest dat de Shaolin monniken mij gisterenavond hebben laten zien. De kracht die dat samenspel in zich heeft. Inspiratie om te blijven trainen.

Liefs, Pink

Pink

#386
Hallo allemaal,

Ik kan ontzettend genieten van muziek. Vaak dans ik erop maar soms is het simpelweg achterover leunen en genieten.


En Ricca, deze is ook voor jou.

Pink

Ricca

Dank je, Pink. Dat was inderdaad genieten.  :-*

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

GoodWitch

op dit moment geniet ik ervan dat ik dit forum ontdekt heb en zoveel mooie dingen hier lees :)

janice

Citaat van: Pink op september 27, 2006, 12:13:49 PM
Hallo allemaal,

Ik kan ontzettend genieten van muziek. Vaak dans ik erop maar soms is het simpelweg achterover leunen en genieten.


En Ricca, deze is ook voor jou.

Pink

dank je pink ! ik geniet ook, van de man achter de piano dan  ;D
Intuitie is verstand dat haast heeft