Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

rosie989

Hoi allemaal,

Ik wil even op het forum zetten hoe fantastisch dit forum eigenlijk is. Mensen delen hun verhalen en hebben er vast erg veel aan, net zoveel ik er misschien aan heb gehad.
Ik heb hier veel dingen geleerd en daar ben ik dankbaar voor.

Ricca die een lichtje laat schijnen op dromen waar we dankbaar voor zijn..

sunchild die lekker vrolijk kan doen...zodat je met een lach haar berichten op het forum leest.

Medusa die je probeert wakker te houden en ook aan het lachen kan maken..

Opti ..niets meer toe te voegen zijn naam zegt het al...

Phi, met zijn sterke mening waarvan je soms denkt...wat een mopperkont.. maakt me ook aan het lachen

Palomino die je heel goed op je gemak kan stellen als je het moeilijk hebt, wat een goed gevoel geeft.

En ook natuurlijk alle andere forum leden die anderen een hart onder de riem steken wanneer het nodig is.

ik kan niet anders zeggen dan in 1 woord geweldig dat wij dit samen mogen delen. Daar kan ik nou van genieten, zien dat mensen er voor elkaar kunnen zijn.
daarom voor jullie.....
http://i28.photobucket.com/albums/c249/rosie989/naamloos.jpg

Knuffel,
Rosie




Palomino

Ik was zeer verbaasd, maar geniet van mijn digitale camera waarvan de display en de zoeker alleen nog rood- en groentinten aangaven...Maar vandaag deed ik hem aan en bleek alles weer piekfijn in orde... :D :D :D

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

rosie989

Ik geniet van de regen op het moment..hoewel zonneschijn nu ook welkom is..

Regen spoelt alles lekker schoon ;D ;D

Hoef ik de stoepkrijt niet van de stoeptegels af te spoelen..achter... :-X

hahaha hoezo lui...

Rosie

Sunchild



Sunchild

Re:Waarvan geniet jij...?

.....................................van de stilte

rosie989

van zon ......zee ........strand!!!

8)

manic_monday

De laatste tijd kan ik echt overal van genieten.
Van muziek luisteren terwijl ik op de fiets zit.
Van dat kleine meisje dat doet alsof ze een aapje is.
Van de rust.
Van mensen om me heen die een geanimeerd gesprek hebben (van alleen ernaar luisteren word ik al gelukkig).
Van twee mensen die elkaar op het station in de armen vliegen.
Van die allochtoonse vrouw in de trein die al haar bezittingen in een plastic tas had, maar die zoveel om haar kinderen geeft dat ze de wereld aankan en zich overal doorheen zal slaan.

rosie989

ik geniet van de bbq met dit weertje!!!

;D ;D

Palomino

...van een heerlijke verfrissende regenbui, waarvan de geur nu door het raam de kamer in waait... Mmmm lekker :)

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

lilith

mijn leven tot nu toe

en ik nu ergens in een regenboog moet wonen

buiten een gigantische dikke onweersbui, hoop gerommel, dikke druppels en het zonnetje schijnt

dit is dan zo'n vreemde wereld, sprookjesachtig eigenlijk als je onder de druif in het zonnetje staat en de dikke druppels ziet vallen om je heen

net of je een beschermingskoepeltje om je heen hebt

prachtig
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Palomino

Ik geniet nu heel intens van het helemaal alleen zijn...de stilte... niet hoeven praten, niet hoeven antwoorden, niet hoeven begrijpen...alleen maar hoeven zijn... :)

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

lilith

Ik geniet nu van het feit dat het alweer weekend is. Heerlijk.

Morgen komt de oudste voor 2 nachten slapen, die heeft een weekje vrij.
Morgenavond naar de gondelvaart, dat is altijd bere gezellig, met verlichte boten door het kanaal met elk een eigen thema die ze uitbeelden. Het hele dorp versiert en verlichte tuinen, kermis en braderie.

:D Kheb er zin in.
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Palomino

Veel plezier morgen !

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

lilith

Dank je wel

en jij heel veel genieten van de rust en de stilte

zulke momenten zijn vaak spaarzaam
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen