Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

luna

Hou je dan van kerstmis of moet ik dit ironisch begrijpen :-\
Eerlijk gezegd vind ik de winterperiode niet echt aangenaam.  Ik hou niet van kou en regen.  Af en toe kan  ik wel eens genieten van 'lekker warm binnen als het buiten zo guur is'.
Maar na een paar dagen verlang ik alweer naar de zomerdagen
:-\
Voor mij hoeft dat hele kerstgebeuren niet echt 8)

Blackdragon

neeh niet de winter skippen!!! dan word ik geen 18 :(.

en de winter brengt ook goede dingen.
lekker gezellig binnen zitten bij de kachel of de openhaard :D

grtz mathijs

Muts

en en warme chocolade melk drinken ;)

schaatsen, sneeuw... maarja tis natuurlijk wel beetje koud... *is lente-kindje*

Vladimir

#33
Citaat van: huntres op september 10, 2004, 11:50:38 AM
wat was er "mis" met die draagkr8 dan??
Tot mijn 26e, 27e, had ik echt last van de druk op mijn schouders. Geaccumuleerde, negatieve ervaringen. Met mijzelf, met anderen. Weet ik veel, het gevoel te zwaar beladen te zijn. Na een grote schoonmaak kwam ik erachter, dat ik die last helemaal niet meer heb, wat ik ook in mijn rugzak gooi, metaforisch gesproken.

Vrolijkheid, speelsheid is mijn deel; verantwoordelijkheid weegt niet meer zo zwaar als voorheen.


ps. Aly, hierboven: ik houd helemaal niet van warme chokolade.. :-\ :-X

;D

huntres

jah en oud en nieuw !? maaruh zo erg was de winter dit jaar toch niet ??

snowdrop

Citaat van: medusa op september 12, 2004, 12:20:26 PM
Hou je dan van kerstmis of moet ik dit ironisch begrijpen :-\
Kerstmis is voor mij heel dubbel. Enerzijds nostalgie: glimmers, dennengeur en vooral heel veel lichtjes. Anderzijds: platte commercie en (te) veel vreten. Zoek al jaren naar een beetje leuke invulling. Toch maar skippen?  ;D  En verder mag de winter van mij ook héél kort duren. Drie weken of zo, dat is wel weer genoeg. Het ergste vind ik 's ochtends naar je werk gaan in het donker en 's avonds thuiskomen in het donker. Maar warme chocolademelk: ja hoor! En dan liefst met een flinke dot slagroom.

blackbird

Kerst  mis is leuk omdat er familie is ,die je een keer wilt zien en het is meestal gezellig, maar er zijn ook momenten waarbij ik me verveel.
De winter mag van mij ook kort duren, want dan is mijn verjaardag vlugger voorbij, ook al is het eens leuk om sneeuw te zien, niet erdoor rijden met fiets of wagen.
Soms kan ik ook genieten van een mooie (teken)film.

snowdrop

Citaat van: blackbird op september 13, 2004, 20:29:47 PM
De winter mag van mij ook kort duren, want dan is mijn verjaardag vlugger voorbij
Hee Blackbird - ben jij een verjaardaghater?

luna

Ik ben gewoon een ABSOLUUUUUUUUT zomermens ;D
I can't help it 8)
Drie weken winter per jaar kan ik nog net hebben :-\
Op t'randje dan toch wel :-\

palomino

...Ik ben ook niet bepaald een fan van Kerstmis...ben het ook eens met de woorden van Snowdrop...het dubbele.
Ik zou het liefst in deze tijd op een plek vertoeven waar gen Kerstmis wordt gevierd en dan desnoods weer in Nederland zijn met Oud en Nieuw...
Maar alhoewel ik absoluut in m'n element ben in de zomer,kan ik toch van alle jaargetijden genieten ook in het besef dat ze er gewoon alle vier moeten zijn ,dat het de natuurlijke cyclus is van het leven... :)
Liefs Palomino

luna

ofwel denkt BB elke keer bij z'n veraardag: 'Jakkes, wéér een jaar ouder :('   'Help, ik haat cadeautjes  :-\'  
Ik denk dat BB gewoon niet graag in de schijnwerpers staat.  Zullen we hier op het forum voor een KNALLENDE PARTY zorgen als BB jarig is  :-* :-* :-*

blackbird

Citaat van: snowdrop op september 13, 2004, 20:33:03 PM
Citaat van: blackbird op september 13, 2004, 20:29:47 PM
De winter mag van mij ook kort duren, want dan is mijn verjaardag vlugger voorbij
Hee Blackbird - ben jij een verjaardaghater?

Nee, ik verjaar gewoon in de winter. Zolang niemand me vergeet dan, is dat geen probleem.

luna

BB geef even een seintje wanneer je verjaardag op komst is ;)

blackbird

Citaat van: snowdrop op september 13, 2004, 20:33:03 PM
Citaat van: blackbird op september 13, 2004, 20:29:47 PM
De winter mag van mij ook kort duren, want dan is mijn verjaardag vlugger voorbij
Hee Blackbird - ben jij een verjaardaghater?

Nee, ik verjaar gewoon in de winter. Zolang niemand me vergeet dan, is dat geen probleem.
Maar ik houd meer van een gematigde temperatuur, niet te koud en niet te warm.

palomino

Ik hou ook heeeeeeeeeeel veel van die ijskoude winterse dagen als er sneeuw ligt en dan een stralend blauwe lucht... :D...Wat ik minder (veeel minder !) vind zijn die druilerige,miezerige weken waarin de lucht geen kleur krijgt en de dag geen licht ,en je binnen constant een lamp moet branden... :'( Maar waar ik wel weer ontzettend van kan genieten zijn dagen waarop het keihard waait....heeeeeeeeeeeeerlijk... :D
Liefs Palo