Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

Opti-Mystique

Van een lekker groot bord shoarma, met veel.... heel veel knoflook....

En komt vervolgens tot de schokkende ontdekking dat de knoflooksaus OP is... grrrr@#$%^.... :-\ :-\

*Eet dus z'n shoarma dan maar zo op en fantaseert de knoflooksaus er wel bij*

;)

snowdrop

Elk nadeel hep se voordeel, aldus Cruyff: het scheelt weer in de walm, de volgende dag. ;D

Palomino

Jeetje Snowy...dit heb ik dus minstens 5 keer tegen mijn vriendin geroepen die vanavond spontaan lang kwam langsdroppen... ;)

liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

snowdrop

Wat precies, Palo? Elk nadeel hep se voordeel, of dat van die walm?  ;D

Palomino

...Elk nadeel heb se voordeel Snowy...
liefs palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Julia

En je ziet het pas, assie't door heb...

Julia

Buenos Dias,

Niet te geloven. Hier een bericht uit Mexico (Cancun).

Het is hier zo ongelovelijk mooi. De pelikanen vlogen zowat door mijn  haren vanochtend op het strand. Mooie zonsopgang, prachtig gewoon. De zee is net een tube tandpasta, zei mijn zoontje (bij oma poetst hij met aquafresh hihi).

Wij zitten in een ongelovelijk, gruwelijk luxe resort. Het is gewoon om je te schamen. De hoorn des overvloeds komt hier vandaan. En de toeristen zijn voornamelijk Amerikanen. Of moet ik zeggen "pigs"? Wat een onbeschoft volk zeg!

We zijn hier nu twee dagen en hebben nog niet veel gedaan, behalve wat zwemmen in ' t zwembad en ' t strand. Morgen maken we een boottocht naar een ander eiland (Cozumel), om te snorkelen. De stranden moeten daar nog mooier zijn, can you imagine?) We hebben al één fotorolletje  volgeschoten. En bij terugkomst zal ik absoluut een foto proberen te plaatsen. Met nadruk op proberen, ik ben niet zo'n held op de PC.

Ik heb al wel één bijna boek uit: de Alchemist . Een mooi, maar vooral een lief boek. Een echte aanrader. Bedankt Meduus (topic boeken).

Lieve groetjes,

Julia


luna

graag gedaan Juul  ;D

ik wacht met veeeeeeel ongeduld op je foto's  ;D ;D ;D

alchemist

Citaat van: Julia op februari 18, 2005, 15:45:12 PM
Ik heb al wel één bijna boek uit: de Alchemist . Een mooi, maar vooral een lief boek. Lieve groetjes,




Net als ik! ;)

Alchi

Julia

Citaat van: medusa op februari 18, 2005, 19:26:37 PM
graag gedaan Juul  ;D

ik wacht met veeeeeeel ongeduld op je foto's  ;D ;D ;D

Hoi Duus, ik zal je naar alle waarschijnlijkheid  de foto's op moeten sturen, opdat jij of Phi het voor mij kan plaatsen. Anyway, I learned a lof today. De Alchemist heeft mij toch wel aan het denken gezet..... pfff

Adios,
Juul

Julia

Citaat van: alchemist op februari 18, 2005, 23:01:37 PM
Citaat van: Julia op februari 18, 2005, 15:45:12 PM

Net als ik! ;)

Alchi

Hi Alchi, bedoel je dat je net zo lief bent, of dat je ook het boek hebt gelezen en er van genoten hebt. Ik mag toch wel hopen op beiden.

Lieve groet,

Juul  :)

Palomino

#296
Ja hallo hier...vanuit een koud,winderig,winterig Nederland...compleet met sneeuw-enhagelbuien...Als je in Mexico zit maakt het natuurlijk helemaal niet uit welk boek je leest;daar kun je de Libelle en de Donald Duck (kwek, kwèèèèk) en misschien zelfs de Privé lezen als zijnde de Story of your life... ;)
Mijn dochter is trouwens een beetje bij jou in de buurt...op Isla margarita !
Enjoy your Holi-holy-days... :D
Liefs Palomino

ps...heb ook erg genoten van De Alchemist !
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Julia

Citaat van: Palomino op februari 20, 2005, 01:29:17 AM
Ja hallo hier...vanuit een koud,winderig,winterig Nederland...compleet met sneeuw-enhagelbuien...!

Je moet het maar zo zien: Menig Mexicaan hier heeft nog nooit sneeuw gezien  ;D Liefs, Juul

Julia

Citaat van: Palomino op februari 20, 2005, 01:29:17 AM
Als je in Mexico zit maakt het natuurlijk helemaal niet uit welk boek je leest;daar kun je de Libelle en de Donald Duck (kwek, kwèèèèk) en misschien zelfs de Privé lezen als zijnde de Story of your life... ;)

Dat dacht je, ook hier wordt je met je neus op de feiten gedrukt. De Story, Privé en Party zijn als leesvoer meegegaan in het vliegtuig. Nu hier zijnde, besef ik steeds meer dat dat een inhoudloze wereld is. Ik geniet nog meer van het blad Sesamstraat van de kleine. Het enige dat ik hier mis, zijn actualiteiten. Geen AD-tje of Telegraaf te vinden. Ja, Amerikaanse kranten. Maar dat gaat helemaal nergens over!

Julia

Citaat van: Palomino op februari 20, 2005, 01:29:17 AM
Mijn dochter is trouwens een beetje bij jou in de buurt...op Isla margarita !
Enjoy your Holi-holy-days... :D

Wat zal je haar missen!!! En dan zo ver weg uit de buurt. Hoop maar dat-ie goed op die mooie, lieve engel van jullie past (anders krijgt-ie een geweldig pak slaag van ons). Heb je al iets van haar gehoord?