Dagkaartjes Noekey

Gestart door noekey, juni 16, 2014, 20:23:16 PM

noekey

Bedankt voor je prachtige duiding Sas  :-* (had t zelf niet beter kunnen doen ;))

Sas-8314

ben toch heel benieuwd naar je nieuwe kaartjes  :)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

noekey

Gisteren een top dagje gehad, en indd naar een festival geweest :)
de dag begon regenachtig, maar uiteindelijk stralend weer gehad en lekker gedanst op de muziek :)

hierbij de nieuwe kaartjes

schip      tuin      beer   =  klaver
     muizen  anker  ooievaar
             weg   ster
                 klaver

MC = roede

Reizende ster komt er bij me op, geen idee waar ik dat op baseer...klavertjes zijn een van mijn favo kaartjes en er liggen er nu zelfs 2 :)
keuzes, veranderingen, wat geknaag maar uiteindelijk toch het oogsten van die mooie klavertjes
Anker centraal, een verbintenis waarin nog het eea niet helemaal lekker zit, maar waarin groei aan het komen is. Op de juiste weg zijn

:-*

Sas-8314

heej party girl  :D

schip      tuin      beer   =  klaver
     muizen  anker  ooievaar
             weg   ster
                 klaver
MC = roede

de 4 voor jou ..
klaveren en ruiten
ontwikkeling van een zaadje, maar ook de wens om iets te zien ..

reizende ster  ::)
het anker in het midden .. ::)
het anker is 8 macht/kracht
de balans er in vinden komt er bij mij op ..
wat doe je en wat laat je (zien) ..

ont-vangen komt er bij me op  ::)
iemand fluistert me toe ... succes ligt in je eigen handen,
maar weet ook wat je echt wenst ..
gedachtekracht  :-*
de dame wil in ieder geval liever met beide beentjes op de grond staan,
even geen grote uitdagingen ... even (na)dobberen, ook lekker en ook nodig, bezinken ...  :-*



what defines us is how well we rise after falling

noekey

Thanks Sas voor je duiding :)

Vind het wel tijd voor de nieuwe kaartjes ingaande vanaf nu tot het moment dat de nieuwe kaartjes weer worden getrokken :)

Tijdens het schudden viel de lelie eruit

kruis      kistje     ooievaar  =  ring
    kistje   ring   wolken
        sleutel   zon
             heer

MC = ruiter

Weer een kruis in de kaartjes, moet geen gewoonte gaan worden hoor ;)
en dan ook nog eens 2 kistjes ten opzichte van 2 ringen, volgens mij betekent dat een einde van een relatie cq verbinding, met de ooievaar erbij, er komt verandering in een verbintenis.
Sleutel heb ik zelf bij me, en ik bepaal waar ik die sleutel voor gebruik
Onverwacht bezoek, bericht
Hier en daar wat blokkades, maar achter de wolken schijnt de zon
Even geen idee wat ik met die heer aan moet, maar dat merken we vanzelf wel weer ;)

:-*

Sas-8314

beetje ongedurig ;)
de heer en sleutel zie ik ook als een besluit'
gedachtes, de gewoonte om te gaan twijfelen
heer - ego ;)

waar heb je het klavertje gestopt dat ik je stuurde
muziekje draaien ..?
beetje stroming erbij misschien ...
weer die 8 ..

gedachtekracht ...
de ooievaar ziet er niet echt flexibel uit ... :-*
what defines us is how well we rise after falling

noekey

stukje ongeduld wat weer es de hoek om komt kijken ;)
en ja die ego moet nodig in een van die grote plassen hier voor de deur worden gegooid, word er een beetje gek van  ;D haha

denk dat het klavertje door de ooievaar in het kistje is gestopt voordat ie hier was...stomme ooievaar ;)

waar haal je nou weer de 8 vandaan? :)

Heb een vermoeden waar de heer voor staat, maar denk dat ik hem maar even in het kistje stop ;)

:-*

Sas-8314

sleutel maar goed bewaren dan  ;D
what defines us is how well we rise after falling

noekey

hahaha iemand even in zijn eigen soppie (kistje) laten gaar koken is ook wel es ff goed  ;D

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

waterman

Mijn poging ;D

Einde van een periode door veranderingen die komen gaan. In dit geval heb ik het idee dat het om een relatie met gevoelens gaat, met de wolken erbij misschien een ex-heer waar nog een band mee is. Hoeft niet het einde van de gevoelens bte zijn misschien door die verandering juist meer gevoelens (kist kruis...- en - wordt + zeker met ern derde erbij).
In ieder geval ben jij degene die daaroor kan zirgen door de sleutel te gebruiken. Denk dat je misschien wel zelf de sleutel bent.

Weer een beetje warrig vandaag maar misschien zegt het je iets.
:-*

noekey

Hey waterman-dame :)

Thanks voor je duiding!

Is zeker niet warrig hoor, want denk wel dat je daar het spijkertje op zijn koppie slaat ;)
Heb ook indd nog een goede band met mijn ex en zien elkaar nog regelmatig, alleen we blijven beide stug volhouden dat het puur vriendschappelijk is tussen ons (met soms dan een klein +je ;);D haha)

Ben blij dat je dat je er een positieve wending aan kan geven (en dat met al die kistjes en kruizen :) hihi)

:-*

noekey

Contact gehad met de desbetreffende heer hoor Waterman-dame ;) (gewoon wat koetjes-kalfjes gepraat, maar wel gezellig)

Verder besloten om as zaterdag niet naar een evenement te gaan vandaag (haal het wel uit de kaartjes, maar niet echt in een specifieke combi, heb er lang over nagedacht, maar besloten dat het financieel toch even beter is ivm een leuk reisje die volgende week op de planning staat :D)

Nieuwe kaartjes maar weer :)

heer    ooievaar    roede  =  tuin
     ruiker     heer     zon
            ruiter    muizen
                   hart

MC = vogels

Heer - ooievaar - roede; dit waren de eerste kaartjes die ik neerlegde voordat ik ze in het  programmaatje plaatste
Verandering, (twee)strijd rondom een heer, met als uitkomst tuin, van gedachten wisselen komt er bij me op
Berichten/bezoek van/naar een heer, een verhelderend gesprek hebben. De muisjes zorgen voor wat gepieker, maar die worden weggejaagd door het getrappel van de ruiter.

:-*

waterman

Ook gezellig hoor koetjes en kalfjes ;D

Jouw kaartjes
Misschien wel gewoon een cadeautje van de/een heer. Een charmante man in je omgeving. 
Bepaalde gedachtes die je hebt (soms knaagt er iets). Er is iets dat je graag zou willen doen.

yoga

Beetje energie verspilling komt er in me op
Rond een man
Een beetje stil zijn dat brengt  je inzichten
Dan kan je terug gesprekken hebben
Over de liefde want die muizen  blijven knagen
En dat mag je best uitklaren
Het  lijkt op een eerste gezicht moeilijk maar later komt de opluchtiing


Liefs