Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Groene draad

Gestart door frommeltje, juli 24, 2013, 15:46:34 PM

frommeltje

Hoi,

Wat ik me herinner van mijn droom is maar heel kort maar wie weet heeft ie toch nog een betekenis:

Ik ben met een groepje mensen en we gaan naar de bioscoop.Dan ineens zie ik dat er op de linkermouw van mijn zwarte jas,een groene draad helemaal opgefroemeld zit.Hij is behoorlijk lang en zit vast.
Ik weet nog niet hoe ik hem los moet krijgen en eigenlijk heb ik een schaar nodig.Een jongen/man (?) die bij ons staat knipt de draad van mijn jas.

Nou ik laat me verrassen,misschien dat iemand hier toch nog wat uit kan halen.
In ieders geval bedankt,groetjes....

Varen

Betekenis Kleur Groen

Positief

Instinctmatig reagerend, gevoelig, maar dit niet durven te laten blijken, bescheiden, behoefte aan zekerheidzich terugtrekkend bij moeilijkheden, behoudend, hang naar het verleden, langzaam levenstempo, moederlijk verzorgen, dsterke gezinsband.

Groen Negatief

Zich laten leiden door instincten, beïnvloedbaar, overgevoeligb, ij geringe kwetsing al dichtklappen, afhankelijkheidsgevoelens,vluchtend in een geïdealiseerd verleden voor de harde werkelijkheid, traag, zorgelijk(, te) sterke moederbinding of gebondenheid aan het gezin.

Bioscoop

Als je droomt dat je je in een bioscoop bent, duidt dit erop dat je je probeert te verbergen voor je gevoelens. Op het witte scherm worden deze emoties geprojecteerd op een ander persoon (de acteur), en daardoor lijken deze emoties verder weg. Je zou bang kunnen zijn om gekwetst te worden, en daarom vind je het moeilijk je gevoel te accepteren.

frommeltje

Hoi kraai,

Ik weet niet waar je het allemaal vandaan hebt maar de kleur groen zoals jij die beschreven hebt,daar zit veel waarheid in.
Heel mooi gevonden.
Wat betreft gevoelens en emoties,ja daar heb ik nogal wat moeite mee,om ze te voelen en te uiten.Ik weet eigenlijk niet goed wat ik daarmee aan moet.Maar aldoende leert men.

Heel erg bedankt voor je uitgebreide uitleg.