Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vissen

Gestart door mieke, april 26, 2013, 10:11:20 AM

mieke

ik ben met mijn moeder en mijn man op zoek naar een huisje om te huren voor mijn moeder ,we vonden een klein maar mooi huisje en alles was er geel van behang tot vloer ,we liepen naar buiten en daar lag een grote beerput met een vloer erop maar je kon de inhoud goed zien ,wat verder lag een vijver met hele grote vissen van wel twee meters  de vissen waren rood met wit ,plots hapte een vis mijn man op en hij zat er tot aan zijn romp in ,mijn moeder en ik trokken hem met veel moeite uit ,ook droomde ik van een mooie sterre hemel maar de sterren waren allemaal samen gevloeid tot een geheel heel mooi ,ja nu ben ik op zoek naar een verklaring van die dromen moest er iemand een verklaring hebben dan is dit van harte welkom !grt mieke :-*
MIEKE

DroomBode

#1
Hoi Mieke,

Ik heb niet een-twee-drie een verklaring voor je droom Mieke, maar ben wel nieuwsgierig naar wat je gevoel is/was bij deze droom? Ik krijg namelijk de indruk dat je een nieuw begin of soort transformatie binnen je relatie/gezin of zelf doormaakt... Het huis staat symbool voor het Zelf, de gele kleur binnen kan voor de mentale-energie staan die je nodig hebt om eventuele problemen (de beerput met zichtbare inhoud) te lijf te gaan... Hoe gaat het met je man, wil ik je vragen, heeft hij je steun nodig in de gewone realiteit?

mieke

hallo droombode :)
met mijn relatie is alles uitstekend ,maar mijn man is niet zo gezond wegens vernauwing van aders aan zijn hart ,ook zijn maag is niet zo goed namelijk ontstekingen maagzweren en te veel gal in zijn maag ,ik weet niet of mijn droom daar iets te maken mee geeft ,ik was er bang in mijn droom maar ook in het echte leven ben ik bezorgt om zijn gezondheid ,maar ik dank je vooral voor het duiden van mijn droom alvast warme grt van mij  :-*
MIEKE

DroomBode

Hoi Mieke,

Ik schreef niet dat je relatie niet goed zou zijn, maar dat deze zich in een transformatieperiode leek te bevinden... dat is nogal een verschil hè ;) M.a.w. het hoort bij het samen ouder worden, als je al langer met elkaar samen bent veranderen de verhoudingen binnen je relatie zich op een natuurlijke manier (het delen van lief en leed, in voor- en tegenspoed, zal ik maar zeggen). Mijn indruk is dat je een persoon bent die tevreden kan zijn met de kleine dingen van het leven en voor enig tegenslag dan ook niet terugdeinst.
Al maak je je zorgen (angst) om de gezondheid van je man, je zorgt er wel voor dat je er voor hem bent; dit kan je dus zien als een vorm van bemoederen. Dat jij in je droom dus met je man en 'moeder' opzoek gaat naar een klein huisje, duidt er dus op dat er een verandering binnen je relationele verhouding met je man en binnen jezelf aan de orde lijkt te zijn... Je moeder, die in je droom met jullie opzoek gaat naar een klein huisje, staat hier dus symbool voor het 'verzorgende en bemoederende deel' in jezelf.
Je man die opgeslokt wordt door de vis spreekt dus voor zich en het beeld dat jij en je moeder hem hier uittrekken is ook zo klaar-als-een-klontje; hulp, verzorging en steun bieden. De beerput, waarvan de inhoud zichtbaar is, staat voor de problemen en angsten waar je je bewust van bent.
De sterrenhemel die tot een geheel lijkt samen te vloeien vind ik ook een mooi beeld; het lijkt te wijzen op steun van boven en een algehele aanvaarding (vertrouwen) van dat wat is, wat je kracht geeft om dat wat op je pad komt aan te kunnen.

Ik wens jou en je man veel sterkte en geluk de komende tijd... :-*

Vriendelijke groet,
DroomBode


mieke

#4
heel erg bedank voor je mooie droom duiding droomBode en ik kan het allemaal plaatsen wat jij verklaart hoor vele grt van mij mieke  ( amai je kan erg goed dromen duiden ! mooi hoor  en heel fijn ) :-*
MIEKE

DroomBode

Graag gedaan Mieke; 't is goed lesmateriaal voor me...

Dankjewel.. :-*